+1!quote:
Hier hetzelfde hoor... eten eten eten eten....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:21 schreef Asyniur het volgende:
Ooh en btw ik heb ook geen speciale verslaving hoor. Alleen alles eten wat los en vast zit(met helaas een voorkeur voor ongezond
)
O maar dat is ook heel erg lekker! (die braadstoomgeheimen).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:46 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
+1!
Wij doen vanavond wat gezonder: Braadstoomgeheimen Toscaanse Kip en dan wat gebakken aardappeltjes erbij.
Gisteravond had ik ineens zin in frietjes met mayo. Het enige vreemde daaraan is dat ik heulemaaal geen mayo lust!
En ik kruipt nog wel voor! Hahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:54 schreef covie het volgende:
Sodeju gaat weer als een trein hier.
Heb alleen in dit topic bijgelezen, net lekker ook patat gegeten bij de ikea.![]()
Morgen mogen we weerveuls te groot vloerkleed gekocht (ik zei het nog!)
En verder 10 wk vandaag![]()
Oh gefeliciteerd Baldria!
Aah ik ben allang blij dat ik niet meer onderaan staquote:
Je hoeft toch ook niet op alles te reageren? Ik weet niet of je werkt, of een dreumes hebt rondlopen, dan kan je toch ook niet alles bijhouden? Kon ik ook niet toen ik nog werkte.... nu verveel ik me de hele dag omdat ik maar zit te wachten tot ik mag bevallen, dus is het wat makkelijker!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:34 schreef tweeoogje het volgende:
Mja, ik zei het ook al eerder, maar jullie gaan zo snel, het lijkt meer t SC topic dan het Z&G topic. Jammer als je niet zoveel tijd hebt om bij te lezen..
Klinkt meer alsof haar vliezen gebroken zijn.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Klinkt meer alsof ze een uiterste datum hebben waarop Sjovannie gehaald wordt...
Fijn dat je een einddatum hebt Nirak!
Psies, daar kunnen zwangere dames heul niet tegenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:45 schreef Susie het volgende:
* Susie vind Faithz een beetje gemeen, ons zo laten gissen!![]()
Ik zit nu te bedenken, ze moesten naar de gyn, dus het kan idd ook gewoon zijn dat er een datum is waarop ingeleid gaat worden...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Klinkt meer alsof ze een uiterste datum hebben waarop Sjovannie gehaald wordt...
Fijn dat je een einddatum hebt Nirak!
Oh, die kan van mij echt de pot op op vrijdagavond, TVOH gaat aanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:50 schreef bitterend het volgende:
Susie hier precies andersom! na half 9 is niks voor mij, manneke gaat dan voetbal international kijken
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:07 schreef Faithz het volgende:
Hoo sorry, mevrouw heeft alleen een inleidingsdatumthat's all!
Yupp, je had toch gelijk! En ja, hormonsters hier.... WIJ WILLEN BABY'S ZIEN!! inclusief die van mezelf aubquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Had ik hem toch goed begrepen![]()
Hormonsters hieroh joh
Fijn zo'n uiterste datum!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:24 schreef Nirak het volgende:
Even vlug, want zit bij pap en mam
Goede ctg gehad en uiterste datum gekregen voor inleiding.
Maar ivm bekenden op fok! blijft die geheimAls je jezelf niet kunt bedwingen mag je hem via pm bij mij of faithz opvragen
En net prik (auw)in bil gehad vitamine B12 was te laag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |