Helleu!
Innepin, dat is heel naar zeg! Ik hoop voor je dat die pijn snel weer wat minder wordt...
Susie en meissie: ik snap dat jullie niet op die data willen bevallen...Wel toevallig dat jullie uitgerekende datum zo dicht bij een datum ligt die zo beladen is. Nou, laten we hopen dat de beebjes eerder of later komen!
Omdraaien gaat hier nog wel prima gelukkig. Ik voel het wel in m'n bekken/heupen, maar t is niet vreselijk. Maar ik denk dat ik altijd wel een beetje half-wakker ben als ik moet draaien. Ik ben sowieso nogal een lichte slaper. En dan heeft Jesper de laatste tijd volgens mij wat last van nare dromen (jammeren in z'n slaap), dus dan schrik ik ook altijd wakker. En dan moet ik weer plassen

. Maar ik ben het ook wel gewend (ook als ik niet zwanger ben) om niet als een blok door te slapen, dus dat scheelt.
Ik voel me trouwens nog helemaal geen 'olifant' ofzo. Terwijl ik dat vorige volgens mij wel al had met deze termijn. Maar nu heb ik als referentie die 42 weken buik, haha! En daarbij vergeleken valt het allemaal nog reuze mee!