Dan hebben we dus hetzelfde probleem zo'n beetje....echt dat omdraaien, wat een drama is dat! En die stomme blaas ook!quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:33 schreef meissie1595 het volgende:
Vervelend Susie,
Ik Kan al helemaal niet draaien, dus als ik draai word mijn man ook wakker.
Vannacht stuk of 5 keer uit bed geweest, blaas klapte steeds.
Sommigen vallen daar goed van in slaapquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:01 schreef Nirak het volgende:
En southpark
Dat je daar snachts naar kunt kijken
Jemig ja! Dat ligt wel heel dicht bij elkaar allemaal zeg! Ik stem op 1 maartquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:46 schreef Webkim het volgende:
Over bevallingsdata:
mijn UD is 12 mrt. maar ik krijg 2-3 wkn eerder een ks en moet dan 3-5 dagen blijven.
Thomas is jarig op 25 feb., ik op 28 feb. en Morris op 7 mrt.
Dat wordt nog slim plannen om op de verjaardagen van de jongens thuis te zijn en de ks niet op een bestaande verjaardag te hoeven doen.
Haha heel herkenbaar, voel me net een rollade, elk half uur effe draaienquote:Op zondag 23 oktober 2011 09:18 schreef Susie het volgende:
Mijn kerel werd gek van mijn gewoel, ik kon gewoon niet langer dan een half uur op 1 zij liggen... man, die heupen doen echt zeer
Uhm nee eigenlijk helaas niet.quote:
Dat zijn wel vervelende redenen inderdaad,quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:05 schreef Susie het volgende:
Oeh, jij ook al zo'n nare datum waarop je liever niet zou willen bevallen... in ieder geval, neem ik aan omdat ik dat heb met 3 november, sterfdag van mijn moeder (2007), dat zou ik echt niet willen....
Stokke heb ik gister een demo van gehad, stiekem verliefd op (vind m lelijk) maar hijs erg handig. (of zijn dat hormoon-gevoelens?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:58 schreef Fee-nix het volgende:
Ik ben benieuwd naar de echofoto's Kuukske!
Lief van je schoonouders Zoe! Kinderwagens zijn ook moeilijk. Ik moet zeggen dat ik zelf te lui was om naar een winkel te gaan om ze echt te testen enzo en ik wilde er ook geen fortuin aan uitgeven, zoals die van Stokke (dat zijn toch die hoge?). Dus ik heb vooral op internet rondgesnuffeld en reviews gelezen. En geen moment spijt gehad van onze Koelstra Latinique! Die is trouwens nog steeds heel voordelig te krijgen op kadocus.nl zie ik. Linkje:
http://www.kadocus.nl/bab(...)latinique-blauw.html
Hij wandelt heerlijk. Enige twee nadelen vond ik: t is ff een handigheidje om 'm in te klappen en er waren nog geen adapters beschikbaar om ook de maxi cosi er op te zetten. Maar dat kwam ook omdat wij de nieuwste maxi cosi (Pebble) hadden.
Ja dit komt ook steeds in mijn hoofd op. Een soort kadootje op zo'n beladen dag.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:49 schreef flugeltje het volgende:
Hier kan het niet, maar ik had het echt helemaal niet erg gevonden als Willem of Pieter op sterfdatum van m'n vader of schoonvader werden geboren... Een gouden randje voor een zwarte dag...
Ja, zo kan je er ook een positieve draai aan geven inderdaad!quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:49 schreef flugeltje het volgende:
Hier kan het niet, maar ik had het echt helemaal niet erg gevonden als Willem of Pieter op sterfdatum van m'n vader of schoonvader werden geboren... Een gouden randje voor een zwarte dag...
Dat dus ja...quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:18 schreef Nirak het volgende:
Maar als een kind besluit te komen op de sterfdag van zijn/haar opa of oma, dan kan dat natuurlijk ook iets heel moois zijn.. Zo zie ik dat dan tenminste..
Zeker een mooi nummer. Kwam even niet op de naam van de band: Live. Die hebben nog wel meer mooie nummers!quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:18 schreef Nirak het volgende:
Lightning crashes, bekend liedje, gaat over leven en dood, mooie tekst.. Daar moet ik altijd aan denken als het over dit soort dingen gaat..
Schijtwijf....quote:
Komt dat er tijdens je bevalling tenminste niet meer uitquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:00 schreef bitterend het volgende:
![]()
![]()
Dat zou wel zo prettig zijn. Maar mijn lichaam kennende lig ik daar met mijn benen open en een hele symfonie te spelen![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:00 schreef bitterend het volgende:
![]()
![]()
Dat zou wel zo prettig zijn. Maar mijn lichaam kennende lig ik daar met mijn benen open en een hele symfonie te spelen![]()
Het is ook niet dat wij een hele bijeenkomst of iets dergelijks hebben, maar het voelt gewoon voor mij niet prettig als ze besluit 3 november te komen. Ieder jaar sta je er toch bij stil, overigens ook de periode ervoor eigenlijk wel.... En wie weet besluit ze wel op 3 november te komen, misschien ben ik dan minder met die dag bezig als zijnde sterfdag, geen idee. Voor nu voelt het niet prettig in ieder geval.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Toen ik werd geboren overleed mijn opa een halve dag later.
Ik zelf heb het nooit als beladen gevoeld om op de sterfdag van mijn opa jarig te zijn.
Ik denk ook dat het wel uitmaakt hoe de nabestaande er mee om gaan.
Auw! Niet fijn!quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:35 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 2 bijna aambeien gepoept.. Ineens last van obstipatie
Dus vandaag gepoogd veel te drinken. Ook heel de dag door al voorwerk en net ook rugpijn die doortrok in mn benen tijdens zo'n voorwee. En dat is irritant, want dat geeft hoop en dan is het extra balen als er weer niets gebeurd...
En steeds de twijfel: wel/geen bloedverdunners spuiten... Net toch maar wel gedaan..
auwa! idd veel drinken en vezels eten!quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:35 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 2 bijna aambeien gepoept.. Ineens last van obstipatie
Dus vandaag gepoogd veel te drinken. Ook heel de dag door al voorwerk en net ook rugpijn die doortrok in mn benen tijdens zo'n voorwee. En dat is irritant, want dat geeft hoop en dan is het extra balen als er weer niets gebeurd...
En steeds de twijfel: wel/geen bloedverdunners spuiten... Net toch maar wel gedaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |