Ik heb een keer of 6 bloed moeten prikken, er wordt naar heel veel gekeken door de gyn, weet niet of vk net zo uitgebreid kijkt..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:53 schreef Susie het volgende:
[..]
Fijn zo'n uiterste datum!![]()
Hoe weten ze dat van die B12? Ik denk wel eens dat onder controle van een gyn beter is dan bij een VK. Ik bedoel, ik heb maar 2 keer moeten bloedprikken en wordt daar dan alles uitgehaald? En dat kan toch ook op het einde van de zwangerschap weer veranderen enzo? Nu ja, snap er gewoon af en toe niets van of vraag me af of een vk wel alles in de gaten heeft. Ze vraagt hoe het gaat en ik geef aan goed. Maar wie weet gaat het wel niet goed? Dat weet ik dan toch niet, tenzij ik iets aangeef.... mja, zullen wel de onzekerheden zijn die nu zo op het einde erbij horen?
Yup snap je!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:53 schreef Susie het volgende:
[..]
Fijn zo'n uiterste datum!![]()
Hoe weten ze dat van die B12? Ik denk wel eens dat onder controle van een gyn beter is dan bij een VK. Ik bedoel, ik heb maar 2 keer moeten bloedprikken en wordt daar dan alles uitgehaald? En dat kan toch ook op het einde van de zwangerschap weer veranderen enzo? Nu ja, snap er gewoon af en toe niets van of vraag me af of een vk wel alles in de gaten heeft. Ze vraagt hoe het gaat en ik geef aan goed. Maar wie weet gaat het wel niet goed? Dat weet ik dan toch niet, tenzij ik iets aangeef.... mja, zullen wel de onzekerheden zijn die nu zo op het einde erbij horen?
Het is wel erg fijn dat je man mee doet aan de dieet! hij moet wel zich aanhouden he!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:24 schreef Soempie het volgende:
En jullie ook met die etenspraatjes.![]()
M'n man had alles klaar gezet voor pannekoeken, maar volgens m'n dieet mag ik er dan welgeteld 2 hebben.
Dus nu eten we rijst met kip en boontjes. Gister gaf hij ook nog aan misschien wel mee te willen doen, omdat hij ook wel mocht minderen met koolhydraten. Half uur later zat hij met een groot pak koekjes op de bank.
Super dat je een datum hebt! Al hoop ik dat Sjovannie zich gewoon lekker zelf aandient.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:20 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb een keer of 6 bloed moeten prikken, er wordt naar heel veel gekeken door de gyn, weet niet of vk net zo uitgebreid kijkt..
Mn ijzervoorraad was ook mega gedaald ineens, maar zo net rond de bevalling willen we liever geen obstipatie van de ijzerpillen dus dat laten we tot na de bevalling
Nu even naar de pmmetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |