De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denken dat ik echt een TR heb gemaaktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:47 schreef LompeHork het volgende:
Thee met smaak
[..]Royal Sadness.
thee-ei?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Of thee zetten met zo een thee-ei
Kijk jij snapt hetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Of thee zetten met zo een thee-ei
Dat denk ik niet, echter is die opmerking alleen al klachtenswaardig.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Denken dat ik echt een TR heb gemaakt
Thee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:49 schreef Oceanview het volgende:
Coban hoe heet die turkse thee in dat aparte glas.
Ik heb standaard een zakje van dat spul op mijn kamer liggenquote:
Ah dat ken ik niet maar ik snap het wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hierin dan thee spul indoen.
[ afbeelding ]
Eerste keer U2 had ik 50 euro per kaartje betaaldquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dat valt wel mee dan. Ik was dat per kaartje kwijt ongeveer
Ja, maar dat is U2, zo zou ik voor Pink Floyd dat bedrag ook rustig neerleggen
Zinnen maken, jij kan het niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:51 schreef coban het volgende:
Ik heb best een voorschut wachtwoord voor msn enzo
Haten op de kwaliteit van P_z, mag over 2 weken mailen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, echter is die opmerking alleen al klachtenswaardig.
Whehe, oplopende prijzen! 212 is trouwens wel echt veel, ik had bijna een Live8 kaart gekocht voor 400 Euro, ik was helaas te laat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerste keer U2 had ik 50 euro per kaartje betaald
Tweede keer U2 zat ik al op 100 euro per kaartje
Derde keer 212 voor 1 veldkaart + 155 voor 2 tribunekaarten.
Ik ben bang voor volgende concert
ik ga nog datenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:52 schreef Patje1987 het volgende:
Even kijken of ik op vrijdag nog iets ga doen, zaterdag wordt baas
Doe dat maar in het daarvoor bestemde topic grapjas.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Haten op de kwaliteit van P_z, mag over 2 weken mailen.
Meldt dat maar hierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij bent een sletjequote:
banbespreking banquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meldt dat maar hier
[FORUM] Banmeldtopic
Ik was in paniek en heb toen via niet officiele wegen een kaartje gekocht.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehe, oplopende prijzen! 212 is trouwens wel echt veel, ik had bijna een Live8 kaart gekocht voor 400 Euro, ik was helaas te laat.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:38 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen met al het bovenstaande.![]()
Mensen die denken dat humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denken dat jij enig kwaliteit bevat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Misschien niet op FOK!, maar wel in het echt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Denken dat jij enig kwaliteit bevat.____!!!
Sommige mensen verklaren je voor gek maar ik snap best dat je zoveel over hebt voor een kaartje, als het echt je favo artiest is ben ik zelfs bereid om 400 euro voor een kaartje neer te leggenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was in paniek en heb toen via niet officiele wegen een kaartje gekocht.
Had tegen mn ex al wel eens gezegd dat ik ALLES over had voor een U2 concertkaartje al moest ik ervoor op mn rug gaan liggen.
Geloofde hij nooit, tot ik hem vertelde wat ik had betaald voor 1 kaart![]()
Maar het was elke stuiver waard![]()
Ik kon Bono bijna aanraken en mn zoon zat op de tribune keihard te genieten
Waarom?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel kloten in klb
KLB? Daar kom ik pas als Opa.B is opgerot.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat maakt het allemaal wel waard! Zo dichtbij kunnen komen is sowieso al uniek, vaak sta je toch helemaal verkrampt ergens weggepropt tussen de menigte!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was in paniek en heb toen via niet officiele wegen een kaartje gekocht.
Had tegen mn ex al wel eens gezegd dat ik ALLES over had voor een U2 concertkaartje al moest ik ervoor op mn rug gaan liggen.
Geloofde hij nooit, tot ik hem vertelde wat ik had betaald voor 1 kaart![]()
Maar het was elke stuiver waard![]()
Ik kon Bono bijna aanraken en mn zoon zat op de tribune keihard te genieten
Ik geloof er geen plastic zak van.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Misschien niet op FOK!, maar wel in het echt.
Ik ken je niet in echt op Fok bezit je geen enkele kwaliteit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Misschien niet op FOK!, maar wel in het echt.
linkje naar je topicquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja toch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sommige mensen verklaren je voor gek maar ik snap best dat je zoveel over hebt voor een kaartje, als het echt je favo artiest is ben ik zelfs bereid om 400 euro voor een kaartje neer te leggen
Jij snapt hem.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
mensen die niet weten dat ik dat alleen mag doen
Heb ik zin inquote:
Daarom ga ik dus naar KLBquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
KLB? Daar kom ik pas als Opa.B is opgerot.
Ik weet niet of ik die nacht daarna nog kan linkenquote:
Ik stond dankzij mn polstattoo in de inner circlequote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat maakt het allemaal wel waard! Zo dichtbij kunnen komen is sowieso al uniek, vaak sta je toch helemaal verkrampt ergens weggepropt tussen de menigte!
[..]
Ik geloof er geen plastic zak van.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch.
Mijn ex hield alleen van een genre, gangsterrap. Heeft geen favo artiest ofzo dus hij snapte dat nooit.
Echt een favo artiest heb ik niet maar ik vind Armin van Buuren toch wel heel erg goed en wil daar nog wel eens heen. Heb hem 1x gezien in San Francisco en dat was zo baasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch.
Mijn ex hield alleen van een genre, gangsterrap. Heeft geen favo artiest ofzo dus hij snapte dat nooit.
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ken je niet in echt op Fok bezit je geen enkele kwaliteit.
Ook leukquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Echt een favo artiest heb ik niet maar ik vind Armin van Buuren toch wel heel erg goed en wil daar nog wel eens heen. Heb hem 1x gezien in San Francisco en dat was zo baas
Gaaf! Je hebt een U2 polstattoo dus? Vet, pics! Ik heb een Floyd tatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stond dankzij mn polstattoo in de inner circle![]()
Zal ff foto zoeken zodat je beeld hebt van hoe dichtbij ik stond
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef Intronic het volgende:
armin wil ik ook wel heen en deadmau5
Deadmau5 ga ik volgend jaar heen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef Intronic het volgende:
armin wil ik ook wel heen en deadmau5
ik ga stiekem mee in je broekzakquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Deadmau5 ga ik volgend jaar heen.
wat hoezo zet dm ofzo danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij snapt hem.
[..]
Heb ik zin in
[..]
Daarom ga ik dus naar KLB
[..]
Ik weet niet of ik die nacht daarna nog kan linken
Flashen pas na tandartsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:59 schreef Oceanview het volgende:
rip flippiee alvast en haar samsung ook.
Kreeg je toen een natte doos?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nick en Simon heb ik al een paar keer mogen aanschouwen. Gewoon in de sportschool ofzo.
Haten op Nick en Simon. Leuke muziek man.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef Intronic het volgende:
nick en simonals ik die zie bij de ns wil ik meteen die trein koppen
Tandarts die haar tieten in je gezicht duwt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flashen pas na tandartsIk moet zo naar de tandarts. En mijn mobiel loopt nu al tig keer vast
Sopdoekquote:
Bak oep en resettenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flashen pas na tandartsIk moet zo naar de tandarts. En mijn mobiel loopt nu al tig keer vast
Nee!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaaf! Je hebt een U2 polstattoo dus? Vet, pics! Ik heb een Floyd tat
Ik heb een oude manquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Tandarts die haar tieten in je gezicht duwt.![]()
Ik vroeg me al af of je wist waar ik op doeldequote:
Tandarts assistente van mij met dst geweldige lichaamquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Tandarts die haar tieten in je gezicht duwt.![]()
Haha, epische actie!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!
Ik liep met 2 huge bekers Fanta langs de beveiliging, hij vroeg om mn stempel en in het voorbij lopen liet ik mn tattoo zien. Hij dacht dat het stempel was en ik mocht door![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen ze naar het podium liepen stond ik aan het hek en was ik op pam em beet 1 meter afstandquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha, epische actie!![]()
Dat is inderdaad wel heul dichtbij!
niet mijn smaakquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Haten op Nick en Simon. Leuke muziek man.
Nee maar je bent wel welkomquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ze naar het podium liepen stond ik aan het hek en was ik op pam em beet 1 meter afstand![]()
IK WIL WEERRRRRRRRRR
Ik ga geen bestaande rommel op mijn lichaam zetten, ik laat er één ontwerpen.quote:
Ik ga dit jaar geen tatt bijzettenquote:
Niks mis met iemand van 55+quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:03 schreef coban het volgende:
Iewl jullie geilen op 55 jarige kreukelvrouwen
Lijkt me slecht planquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]Misschien kun je een keer als vrijwilliger iets doen ofzo, verkapt beveiliger
Die naamquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar geen tatt bijzetten![]()
Ik wil die op mn arm, die roos, vet uitbreiden naar sleeve. Met dingen erin verwerkt die ik afgelopen jaar heb meegemaakt. 8108193dpths komt er ook in
Op mijn been en waarschijnlijk iets van de roadtrip die ik dit jaar gemaakt heb, en dan bij die maat die mee is geweest ook op zijn beenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bah man, dat is voor tokkies![]()
Wat voor en meer: waar?
De mijne zijn allemaal voor mij ontworpenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga geen bestaande rommel op mijn lichaam zetten, ik laat er één ontwerpen.
Fysio had ik paar maanden terug een best wel lekker meisje/vrouw van in de 20quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:03 schreef Oceanview het volgende:
Fysio oud kreng van 40 met v-hals dat even voor je gaat bukken.
Dude!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die naam, leeft hij trouwens nog lang niet meer gezien.
niet vergeten dat ie er over 50 jaar ook nog zit hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Op mijn been en waarschijnlijk iets van de roadtrip die ik dit jaar gemaakt heb, en dan bij die maat die mee is geweest ook op zijn been
Hmm, ik wilde ook sleeves, heb er toch maar vanaf gezien, wellicht halve zodat ik het nog kan bedekken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar geen tatt bijzetten![]()
Ik wil die op mn arm, die roos, vet uitbreiden naar sleeve. Met dingen erin verwerkt die ik afgelopen jaar heb meegemaakt. 8108193dpths komt er ook in
Vet! Inderdaad wel zelf ontwerpen in dat geval (of laten ontwerpen), erg gaaf als herinnering!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Op mijn been en waarschijnlijk iets van de roadtrip die ik dit jaar gemaakt heb, en dan bij die maat die mee is geweest ook op zijn been
gaaaaaassstttttquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die naam, leeft hij trouwens nog lang niet meer gezien.
Dan ben ik al dood.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:06 schreef Intronic het volgende:
[..]
niet vergeten dat ie er over 50 jaar ook nog zit he
Ruilen? alhoewel ik nu een man heb die stukke beter is en veel beter motiveert.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fysio had ik paar maanden terug een best wel lekker meisje/vrouw van in de 20
Ja ik doe ook halvequote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hmm, ik wilde ook sleeves, heb er toch maar vanaf gezien, wellicht halve zodat ik het nog kan bedekken.
[..]
Vet! Inderdaad wel zelf ontwerpen in dat geval (of laten ontwerpen), erg gaaf als herinnering!
Over 1 jaar is iedereen al HELEMAAL DOOD JONGUH!quote:
Ja ik wist van niks.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude!!
Hij heeft zelfmoord gepleegd in mei
Beter, van die hele sleeves vind ik altijd een beetje gaar staanquote:
Het paars in mn roos begint weg te trekkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter, van die hele sleeves vind ik altijd een beetje gaar staanvooral bij vrouwen op de een of andere manier. Halve sleeves zijn gewoon mooi. Ik moet die van mij binnenkort maar weer eens opnieuw laten vullen trouwens, bij 1 vallen er wat kleine gaatjes in
uiteindelijk verdort ie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het paars in mn roos begint weg te trekken
Oeh, das ook niet zo mooi dan, die van mij zijn zwart, ik houd niet van kleurtjes, staat niet bij mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het paars in mn roos begint weg te trekken
In mei had ik een ban aangevraagd ivm examens van toen, sorry.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rust zacht lieve 8108139dpths
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
In mei had ik een ban aangevraagd ivm examens van toen, sorry.
True. Al blijft de kleur bij mij wel eng goed zitten op zich. Lang leve witte huidquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh, das ook niet zo mooi dan, die van mij zijn zwart, ik houd niet van kleurtjes, staat niet bij mijkleur vervaagt over het algemeen ook sneller toch?
watttttttttttquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef LompeHork het volgende:
Dag Flipsel![]()
Oja, voor mensen met KPD-toegang: http://forum.fok.nl/topic/1725974
Klikken op eigen risico trouwensik moest echt keihard lachen!
Nice! Waar staat die onderste voor? Dit vind ik dan trouwens wel weer mooi qua kleur, subtiel en niet te overheersend!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True. Al blijft de kleur bij mij wel eng goed zitten op zich. Lang leve witte huid![]()
[ afbeelding ]
Polstattoo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 van de uhm 7 die ik heb
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef LompeHork het volgende:
Dag Flipsel![]()
Godverdomme ik moest hard lachenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef LompeHork het volgende:
Dag Flipsel![]()
ik zal het maar weg halen, ik ben genote + gebanned voor het linken uit KPD, en mijn rechten zijn weg gehaaldquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef LompeHork het volgende:
Dag Flipsel![]()
Oja, voor mensen met KPD-toegang:
Moeder en zoonquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nice! Waar staat die onderste voor? Dit vind ik dan trouwens wel weer mooi qua kleur, subtiel en niet te overheersend!
Huh? Maar niemand kan het zien zonder dat er toegang is toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:15 schreef utopie het volgende:
[..]
ik zal het maar weg halen, ik ben genote + gebanned voor het linken uit KPD, en mijn rechten zijn weg gehaald
dat maakt niet uitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Huh? Maar niemand kan het zien zonder dat er toegang is toch?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeder en zoon![]()
Die op pols is astro tekens van mij en mn zoon met elkaar verweven
Af en toe wat daar staatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef Myraela het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1720207
Ik link ook naar een prive forum.
Nu wordt je gebanned uit de FC!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef Myraela het volgende:
wtf een prive forumquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef Myraela het volgende:
allemaal topics over mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb dat ook eens gezegd. meteen een hijgere yvonne in mijn pm. aanrader dus
Denken dat crew geen eigen sub heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wtf een prive forumwaarvoor wordt dat gebruikt.
I know, ik vind het toch maar raar dat ABO mensen er ook kunnen meelezen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Af en toe wat daar staat, moet wel vaak lachen hoor.
Tja je betaalt voor de entertainment hè.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know, ik vind het toch maar raar dat ABO mensen er ook kunnen meelezen.
tuurlijk wel, maar da's toch geen prive, da's gewoon enkel toegankelijk voor mods / admins ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Denken dat crew geen eigen sub heeft.
Er zit meer blauw in de ABO-SC dan in de FC-SC volgens mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
geloof er niks van. ik heb een abbo en ik kan niet mee lezenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt basic, ik full.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:19 schreef utopie het volgende:
[..]
geloof er niks van. ik heb een abbo en ik kan niet mee lezen
ik vind dat abo users bans moeten kunnen uitdelenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is pas vanaf een FOK!Full aboquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:19 schreef utopie het volgende:
[..]
geloof er niks van. ik heb een abbo en ik kan niet mee lezen
Ja, als ik geld zou hebben zou ik er ook heen gaan. Danny accepteerde mijn betaling in natura niet. Beetje lullig wel dat die dat achteraf pas zei.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er zit meer blauw in de ABO-SC dan in de FC-SC volgens mij
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:19 schreef Oceanview het volgende:
Ik zou puur een abo nemen om P_z te negeren.
Wat daar in staat mag ik niet zeggen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:20 schreef utopie het volgende:
[..]
staat er nog wat lachwekkends over mij in?!
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
ey ik geef je wel een abo hoor voor betaling in naturaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, als ik geld zou hebben zou ik er ook heen gaan. Danny accepteerde mijn betaling in natura niet. Beetje lullig wel dat die dat achteraf pas zei.
Oei, dan voel je je wel redelijk genaaid ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, als ik geld zou hebben zou ik er ook heen gaan. Danny accepteerde mijn betaling in natura niet. Beetje lullig wel dat die dat achteraf pas zei.
Not happening, kijk maar naar Smeg bijvoorbeeld. Of Myr of etc.quote:
Hij heeft mij niet te pakken, hij posts niks zinnigs dus waarom zou ik moeite doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]ik vind hem wel stoer dat hij je zo te pakken heeft dat je dat ervoor over hebt
Jelly he?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij heeft mij niet te pakken, hij posts niks zinnigs dus waarom zou ik moeite doen.
je geeft hem je tijd en energie dat blijkt uit je posts. niet doen. functionele ignore is zoveel beter voor je karmaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij heeft mij niet te pakken, hij posts niks zinnigs dus waarom zou ik moeite doen.
Niet tof.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:22 schreef Patje1987 het volgende:
Lekker roddelen over Myr in ABO SC
ben je nog geen lid van de msn groep MyraelaStalkers?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:22 schreef Patje1987 het volgende:
Lekker roddelen over Myr in ABO SC
Post mijn notes even danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ooit deed ik de uitspraak "als ik mijn notes wil lezen dan word ik wel mod" et voila.
Nee ik stalk haar niet, Myr is lief.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ben je nog geen lid van de msn groep MyraelaStalkers?
Ik enkel op Facebookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ben je nog geen lid van de msn groep MyraelaStalkers?
Klopt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb 22 notes, allemaal positief.
zero positief ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:24 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb er 42 die de lofzang over mijn usertje zingenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:24 schreef Plastic_zak het volgende:
dat verveelt ook na de 365e keer heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:25 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nee, ik hoef alleen te weten hoe ik een tosti moet maken, en dat lukt wel
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Overal staat dat ik mod moet worden, maar daar ben ik te baas voor.
Oeh, even kijken dan, ik houd van eten/koken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is gewoon z'n eigen zender. Hier zit die op 24.
wel notes van anderen iigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:25 schreef coban het volgende:
Huhkun je als mod niet eigen notes lezen en alles
Ik ben gewoon opgelicht met mooie praatjes
Eigen notes lezen wel, maar abo heeft een subforum en daar kunnen we niet in.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:25 schreef coban het volgende:
Huhkun je als mod niet eigen notes lezen en alles
Ik ben gewoon opgelicht met mooie praatjes
Ik hou ook van etenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh, even kijken dan, ik houd van eten/koken.
Ik ben de mod van ABOquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigen notes lezen wel, maar abo heeft een subforum en daar kunnen we niet in.
naaktpics van mods daarzo?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel naaktpicsquote:
seriously? linkje?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga dan kijken man, je abo is actief!
Door die spamvloed tijdens je ban heb je zeker HEUL veel verdient danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben een user met meer rechten, ik mag users een DM/PM sturen als ze zich misdragen op het forum. Daar krijg ik 50 cent per DM/PM voor.
Lullig wel dat bijna iedereen je op DM/PM geblokt heeft. Komt er nog geen geld binnenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben een user met meer rechten, ik mag users een DM/PM sturen als ze zich misdragen op het forum. Daar krijg ik 50 cent per DM/PM voor.
Dat kan sinds gister niet meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lullig wel dat bijna iedereen je op DM/PM geblokt heeft. Komt er nog geen geld binnen
Ik heb maar even een welkomstopic voor je geopend, die verdiende je wel na het plakken van al die lettertjesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Tettentopics in ABO! De geruchten zijn waar
lolquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb maar even een welkomstopic voor je geopend, die verdiende je wel na het plakken van al die lettertjes
Ah zooquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een abbo heb ik ook nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:31 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben volgens mij serieus een van de weinigen hier die geen abbo heeft.
Ja hoiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:31 schreef Ezechielk het volgende:
Beuh, typo.quote:
Hallon.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:31 schreef Ezechielk het volgende:
MSN overleden.quote:
quote:
parallelsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Komt niet op gang, later in de middag even een Windows-bak erbij pakken, zit nu achter een Mac en die wilt m'n progseltjes niet draaien onder Wine
Wiltquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Komt niet op gang, later in de middag even een Windows-bak erbij pakken, zit nu achter een Mac en die wilt m'n progseltjes niet draaien onder Wine
Voor de ninjaedits jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh, dat is een optie.
[..]
Spreektaal.Ohnee, jij zou mij corrigeren
Ohquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Oh hoeft nie je kunt ook je gegevens door dm'enquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Jij mag altijd langskomen om mijn FOK account te gebruiken, je weets
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:40 schreef coban het volgende:
[..]
Oh hoeft nie je kunt ook je gegevens door dm'en
Precies, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij is toch al onlinegaat in dit geval meer om de host, of die z'n zaakje op orde heeft.
Whahaha, even lezen, ziet er goed uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:40 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet echt wat vaker GC topics lezen
Beatrix overleden ?
Sommige comments_! Echt
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Even over die site he.
Hoe kan ik reggen? Want inloggen zonder inloggegevens is best lastig
Onder het log-in veldquote:Nog geen lid van udowu? Klik dan hier om je aan te melden.
Ik niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:44 schreef LompeHork het volgende:
Worst!
Fix dit eens: http://udowu.nl , dan zie ik nog steeds die placeholder in plaats van de site.
Ik dacht al, het kan namelijk niet aan mij liggen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fuck, hoerenbrowser. Liep weer eens te zieken (ctrl wordt erg moeilijk hier trouwens)
Het begint hier te stinkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht al, het kan namelijk niet aan mij liggen.
Op dit moment hebben alleen de rode users een betekenis. De rest is gewoon om de boel er rommeliger uit te laten zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:46 schreef Ezechielk het volgende:
BBQ, wat zijn groene users op udowu?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze E-mailadres is nog niet gebruikt.
JEWEETZELLUF TOG???quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze E-mailadres is nog niet gebruikt.
Dan krijg je KLB etters op de sitequote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:50 schreef BBQSausage het volgende:
En nu eten.
Volgende TT mag wel reclame maken voor udowu.nl trouwens, vind ik geen probleem opzich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |