KLB? Daar kom ik pas als Opa.B is opgerot.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel kloten in klb
Dat maakt het allemaal wel waard! Zo dichtbij kunnen komen is sowieso al uniek, vaak sta je toch helemaal verkrampt ergens weggepropt tussen de menigte!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was in paniek en heb toen via niet officiele wegen een kaartje gekocht.
Had tegen mn ex al wel eens gezegd dat ik ALLES over had voor een U2 concertkaartje al moest ik ervoor op mn rug gaan liggen.
Geloofde hij nooit, tot ik hem vertelde wat ik had betaald voor 1 kaart![]()
Maar het was elke stuiver waard![]()
Ik kon Bono bijna aanraken en mn zoon zat op de tribune keihard te genieten
Ik geloof er geen plastic zak van.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Misschien niet op FOK!, maar wel in het echt.
Ik ken je niet in echt op Fok bezit je geen enkele kwaliteit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Misschien niet op FOK!, maar wel in het echt.
linkje naar je topicquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel kloten in klb
Ja toch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sommige mensen verklaren je voor gek maar ik snap best dat je zoveel over hebt voor een kaartje, als het echt je favo artiest is ben ik zelfs bereid om 400 euro voor een kaartje neer te leggen
Jij snapt hem.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
mensen die niet weten dat ik dat alleen mag doen
Heb ik zin inquote:
Daarom ga ik dus naar KLBquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
KLB? Daar kom ik pas als Opa.B is opgerot.
Ik weet niet of ik die nacht daarna nog kan linkenquote:
Ik stond dankzij mn polstattoo in de inner circlequote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat maakt het allemaal wel waard! Zo dichtbij kunnen komen is sowieso al uniek, vaak sta je toch helemaal verkrampt ergens weggepropt tussen de menigte!
[..]
Ik geloof er geen plastic zak van.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch.
Mijn ex hield alleen van een genre, gangsterrap. Heeft geen favo artiest ofzo dus hij snapte dat nooit.
Echt een favo artiest heb ik niet maar ik vind Armin van Buuren toch wel heel erg goed en wil daar nog wel eens heen. Heb hem 1x gezien in San Francisco en dat was zo baasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch.
Mijn ex hield alleen van een genre, gangsterrap. Heeft geen favo artiest ofzo dus hij snapte dat nooit.
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ken je niet in echt op Fok bezit je geen enkele kwaliteit.
Ook leukquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Echt een favo artiest heb ik niet maar ik vind Armin van Buuren toch wel heel erg goed en wil daar nog wel eens heen. Heb hem 1x gezien in San Francisco en dat was zo baas
Gaaf! Je hebt een U2 polstattoo dus? Vet, pics! Ik heb een Floyd tatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stond dankzij mn polstattoo in de inner circle![]()
Zal ff foto zoeken zodat je beeld hebt van hoe dichtbij ik stond
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef Intronic het volgende:
armin wil ik ook wel heen en deadmau5
Deadmau5 ga ik volgend jaar heen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef Intronic het volgende:
armin wil ik ook wel heen en deadmau5
ik ga stiekem mee in je broekzakquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Deadmau5 ga ik volgend jaar heen.
wat hoezo zet dm ofzo danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij snapt hem.
[..]
Heb ik zin in
[..]
Daarom ga ik dus naar KLB
[..]
Ik weet niet of ik die nacht daarna nog kan linken
Flashen pas na tandartsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:59 schreef Oceanview het volgende:
rip flippiee alvast en haar samsung ook.
Kreeg je toen een natte doos?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nick en Simon heb ik al een paar keer mogen aanschouwen. Gewoon in de sportschool ofzo.
Haten op Nick en Simon. Leuke muziek man.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef Intronic het volgende:
nick en simonals ik die zie bij de ns wil ik meteen die trein koppen
Tandarts die haar tieten in je gezicht duwt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flashen pas na tandartsIk moet zo naar de tandarts. En mijn mobiel loopt nu al tig keer vast
Sopdoekquote:
Bak oep en resettenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flashen pas na tandartsIk moet zo naar de tandarts. En mijn mobiel loopt nu al tig keer vast
Nee!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaaf! Je hebt een U2 polstattoo dus? Vet, pics! Ik heb een Floyd tat
Ik heb een oude manquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Tandarts die haar tieten in je gezicht duwt.![]()
Ik vroeg me al af of je wist waar ik op doeldequote:
Tandarts assistente van mij met dst geweldige lichaamquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Tandarts die haar tieten in je gezicht duwt.![]()
Haha, epische actie!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!
Ik liep met 2 huge bekers Fanta langs de beveiliging, hij vroeg om mn stempel en in het voorbij lopen liet ik mn tattoo zien. Hij dacht dat het stempel was en ik mocht door![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |