Flashen pas na tandartsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:59 schreef Oceanview het volgende:
rip flippiee alvast en haar samsung ook.
Kreeg je toen een natte doos?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nick en Simon heb ik al een paar keer mogen aanschouwen. Gewoon in de sportschool ofzo.
Haten op Nick en Simon. Leuke muziek man.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef Intronic het volgende:
nick en simonals ik die zie bij de ns wil ik meteen die trein koppen
Tandarts die haar tieten in je gezicht duwt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flashen pas na tandartsIk moet zo naar de tandarts. En mijn mobiel loopt nu al tig keer vast
Sopdoekquote:
Bak oep en resettenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flashen pas na tandartsIk moet zo naar de tandarts. En mijn mobiel loopt nu al tig keer vast
Nee!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaaf! Je hebt een U2 polstattoo dus? Vet, pics! Ik heb een Floyd tat
Ik heb een oude manquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Tandarts die haar tieten in je gezicht duwt.![]()
Ik vroeg me al af of je wist waar ik op doeldequote:
Tandarts assistente van mij met dst geweldige lichaamquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Tandarts die haar tieten in je gezicht duwt.![]()
Haha, epische actie!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!
Ik liep met 2 huge bekers Fanta langs de beveiliging, hij vroeg om mn stempel en in het voorbij lopen liet ik mn tattoo zien. Hij dacht dat het stempel was en ik mocht door![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |