Ik heb een oude manquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Tandarts die haar tieten in je gezicht duwt.![]()
Ik vroeg me al af of je wist waar ik op doeldequote:
Tandarts assistente van mij met dst geweldige lichaamquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Tandarts die haar tieten in je gezicht duwt.![]()
Haha, epische actie!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!
Ik liep met 2 huge bekers Fanta langs de beveiliging, hij vroeg om mn stempel en in het voorbij lopen liet ik mn tattoo zien. Hij dacht dat het stempel was en ik mocht door![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen ze naar het podium liepen stond ik aan het hek en was ik op pam em beet 1 meter afstandquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha, epische actie!![]()
Dat is inderdaad wel heul dichtbij!
niet mijn smaakquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Haten op Nick en Simon. Leuke muziek man.
Nee maar je bent wel welkomquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ze naar het podium liepen stond ik aan het hek en was ik op pam em beet 1 meter afstand![]()
IK WIL WEERRRRRRRRRR
Ik ga geen bestaande rommel op mijn lichaam zetten, ik laat er één ontwerpen.quote:
Ik ga dit jaar geen tatt bijzettenquote:
Niks mis met iemand van 55+quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:03 schreef coban het volgende:
Iewl jullie geilen op 55 jarige kreukelvrouwen
Lijkt me slecht planquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]Misschien kun je een keer als vrijwilliger iets doen ofzo, verkapt beveiliger
Die naamquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar geen tatt bijzetten![]()
Ik wil die op mn arm, die roos, vet uitbreiden naar sleeve. Met dingen erin verwerkt die ik afgelopen jaar heb meegemaakt. 8108193dpths komt er ook in
Op mijn been en waarschijnlijk iets van de roadtrip die ik dit jaar gemaakt heb, en dan bij die maat die mee is geweest ook op zijn beenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bah man, dat is voor tokkies![]()
Wat voor en meer: waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |