Ik heb standaard een zakje van dat spul op mijn kamer liggenquote:
Ah dat ken ik niet maar ik snap het wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hierin dan thee spul indoen.
[ afbeelding ]
Eerste keer U2 had ik 50 euro per kaartje betaaldquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dat valt wel mee dan. Ik was dat per kaartje kwijt ongeveer
Ja, maar dat is U2, zo zou ik voor Pink Floyd dat bedrag ook rustig neerleggen
Zinnen maken, jij kan het niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:51 schreef coban het volgende:
Ik heb best een voorschut wachtwoord voor msn enzo
Haten op de kwaliteit van P_z, mag over 2 weken mailen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, echter is die opmerking alleen al klachtenswaardig.
Whehe, oplopende prijzen! 212 is trouwens wel echt veel, ik had bijna een Live8 kaart gekocht voor 400 Euro, ik was helaas te laat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerste keer U2 had ik 50 euro per kaartje betaald
Tweede keer U2 zat ik al op 100 euro per kaartje
Derde keer 212 voor 1 veldkaart + 155 voor 2 tribunekaarten.
Ik ben bang voor volgende concert
ik ga nog datenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:52 schreef Patje1987 het volgende:
Even kijken of ik op vrijdag nog iets ga doen, zaterdag wordt baas
Doe dat maar in het daarvoor bestemde topic grapjas.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Haten op de kwaliteit van P_z, mag over 2 weken mailen.
Meldt dat maar hierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij bent een sletjequote:
banbespreking banquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meldt dat maar hier
[FORUM] Banmeldtopic
Ik was in paniek en heb toen via niet officiele wegen een kaartje gekocht.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehe, oplopende prijzen! 212 is trouwens wel echt veel, ik had bijna een Live8 kaart gekocht voor 400 Euro, ik was helaas te laat.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:38 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen met al het bovenstaande.![]()
Mensen die denken dat humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denken dat jij enig kwaliteit bevat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Misschien niet op FOK!, maar wel in het echt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Denken dat jij enig kwaliteit bevat.____!!!
Sommige mensen verklaren je voor gek maar ik snap best dat je zoveel over hebt voor een kaartje, als het echt je favo artiest is ben ik zelfs bereid om 400 euro voor een kaartje neer te leggenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was in paniek en heb toen via niet officiele wegen een kaartje gekocht.
Had tegen mn ex al wel eens gezegd dat ik ALLES over had voor een U2 concertkaartje al moest ik ervoor op mn rug gaan liggen.
Geloofde hij nooit, tot ik hem vertelde wat ik had betaald voor 1 kaart![]()
Maar het was elke stuiver waard![]()
Ik kon Bono bijna aanraken en mn zoon zat op de tribune keihard te genieten
Waarom?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel kloten in klb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |