SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Ik wil je wel helpen met al het bovenstaande.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:32 schreef Flippiee het volgende:
Overdag In mijn eentje schaatsen en mits sneeuw, sneeuwpoppen maken, vervolgens in mijn eentje een heerlijk driegangengerecht bereiden en eten, dan in mijn eentje met een deken op de bank een goeie film kijken, dan lekker in mijn eentje slapen gaan in een sexy setje in een tweepersoonsbed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Dit inderdaadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:36 schreef Slacentrifuge het volgende:
Van dat superkoude winterweer maar wel met een zonnetje
niets aan toe te voegen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
lekker op de bank zitten met mnmet een kop koffie thee of chocolademelk met slagroom. filmpje kijken. En in de kamer zijn dan leuke lampjes/kaarsjes
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:19 schreef Partyboy1991 het volgende:
Keiharde sex voor de openhaard op het tapijt
Met de handschoenen aan
En dan wil ik afgetrokken worden door haar terwijl ze handschoenen met 'extra grip' aan heeft
AFberenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga altijd naar amerika in de winter.
Beren uit hun winterslaap halen hahahaha
Heb je geen relatie?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:33 schreef Karina het volgende:
Hetzelfde als nu, FOK!ken en tv kijken
Jawel maar ik dacht misschien zou je zeggen: Gezellig met de man ( en kinderen ) gezellige dingen doenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt dan kun je niet meer FOK!ken en tv-kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:41 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Jawel maar ik dacht misschien zou je zeggen: Gezellig met de man ( en kinderen ) gezellige dingen doennu lijkt het alsof je FOK!en boven hen plaatst ..Just saying
Oh op die manier. Je had het goed, geen relatie. Maar samen tv-kijken zou ik wel doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En misschien zelfs samen FOK!ken
![]()
Geen relatie he? Hmmmquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh op die manier. Je had het goed, geen relatie. Maar samen tv-kijken zou ik wel doenEn misschien zelfs samen FOK!ken
Sexen toch ook wel? Lekker tegen elkaar aankruipen onder de wolquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh op die manier. Je had het goed, geen relatie. Maar samen tv-kijken zou ik wel doenEn misschien zelfs samen FOK!ken
Ik heb een dekbed, geen wolquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sexen toch ook wel? Lekker tegen elkaar aankruipen onder de wol
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |