Nice! Waar staat die onderste voor? Dit vind ik dan trouwens wel weer mooi qua kleur, subtiel en niet te overheersend!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True. Al blijft de kleur bij mij wel eng goed zitten op zich. Lang leve witte huid![]()
[ afbeelding ]
Polstattoo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 van de uhm 7 die ik heb
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef LompeHork het volgende:
Dag Flipsel![]()
Oja, voor mensen met KPD-toegang: http://forum.fok.nl/topic/1725974
Klikken op eigen risico trouwensik moest echt keihard lachen!
Godverdomme ik moest hard lachenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef LompeHork het volgende:
Dag Flipsel![]()
Oja, voor mensen met KPD-toegang: http://forum.fok.nl/topic/1725974
ik zal het maar weg halen, ik ben genote + gebanned voor het linken uit KPD, en mijn rechten zijn weg gehaaldquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef LompeHork het volgende:
Dag Flipsel![]()
Oja, voor mensen met KPD-toegang:
Moeder en zoonquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nice! Waar staat die onderste voor? Dit vind ik dan trouwens wel weer mooi qua kleur, subtiel en niet te overheersend!
Huh? Maar niemand kan het zien zonder dat er toegang is toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:15 schreef utopie het volgende:
[..]
ik zal het maar weg halen, ik ben genote + gebanned voor het linken uit KPD, en mijn rechten zijn weg gehaald
dat maakt niet uitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Huh? Maar niemand kan het zien zonder dat er toegang is toch?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeder en zoon![]()
Die op pols is astro tekens van mij en mn zoon met elkaar verweven
Af en toe wat daar staatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef Myraela het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1720207
Ik link ook naar een prive forum.
Nu wordt je gebanned uit de FC!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef Myraela het volgende:
wtf een prive forumquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef Myraela het volgende:
allemaal topics over mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb dat ook eens gezegd. meteen een hijgere yvonne in mijn pm. aanrader dus
Denken dat crew geen eigen sub heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wtf een prive forumwaarvoor wordt dat gebruikt.
I know, ik vind het toch maar raar dat ABO mensen er ook kunnen meelezen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Af en toe wat daar staat, moet wel vaak lachen hoor.
Tja je betaalt voor de entertainment hè.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know, ik vind het toch maar raar dat ABO mensen er ook kunnen meelezen.
tuurlijk wel, maar da's toch geen prive, da's gewoon enkel toegankelijk voor mods / admins ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Denken dat crew geen eigen sub heeft.
Er zit meer blauw in de ABO-SC dan in de FC-SC volgens mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
geloof er niks van. ik heb een abbo en ik kan niet mee lezenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt basic, ik full.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:19 schreef utopie het volgende:
[..]
geloof er niks van. ik heb een abbo en ik kan niet mee lezen
ik vind dat abo users bans moeten kunnen uitdelenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is pas vanaf een FOK!Full aboquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:19 schreef utopie het volgende:
[..]
geloof er niks van. ik heb een abbo en ik kan niet mee lezen
Ja, als ik geld zou hebben zou ik er ook heen gaan. Danny accepteerde mijn betaling in natura niet. Beetje lullig wel dat die dat achteraf pas zei.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er zit meer blauw in de ABO-SC dan in de FC-SC volgens mij
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:19 schreef Oceanview het volgende:
Ik zou puur een abo nemen om P_z te negeren.
Wat daar in staat mag ik niet zeggen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:20 schreef utopie het volgende:
[..]
staat er nog wat lachwekkends over mij in?!
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
ey ik geef je wel een abo hoor voor betaling in naturaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, als ik geld zou hebben zou ik er ook heen gaan. Danny accepteerde mijn betaling in natura niet. Beetje lullig wel dat die dat achteraf pas zei.
Oei, dan voel je je wel redelijk genaaid ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, als ik geld zou hebben zou ik er ook heen gaan. Danny accepteerde mijn betaling in natura niet. Beetje lullig wel dat die dat achteraf pas zei.
Not happening, kijk maar naar Smeg bijvoorbeeld. Of Myr of etc.quote:
Hij heeft mij niet te pakken, hij posts niks zinnigs dus waarom zou ik moeite doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]ik vind hem wel stoer dat hij je zo te pakken heeft dat je dat ervoor over hebt
Jelly he?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij heeft mij niet te pakken, hij posts niks zinnigs dus waarom zou ik moeite doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |