Door die spamvloed tijdens je ban heb je zeker HEUL veel verdient danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben een user met meer rechten, ik mag users een DM/PM sturen als ze zich misdragen op het forum. Daar krijg ik 50 cent per DM/PM voor.
Lullig wel dat bijna iedereen je op DM/PM geblokt heeft. Komt er nog geen geld binnenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben een user met meer rechten, ik mag users een DM/PM sturen als ze zich misdragen op het forum. Daar krijg ik 50 cent per DM/PM voor.
Dat kan sinds gister niet meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lullig wel dat bijna iedereen je op DM/PM geblokt heeft. Komt er nog geen geld binnen
Ik heb maar even een welkomstopic voor je geopend, die verdiende je wel na het plakken van al die lettertjesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Tettentopics in ABO! De geruchten zijn waar
lolquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb maar even een welkomstopic voor je geopend, die verdiende je wel na het plakken van al die lettertjes
Ah zooquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigen notes lezen wel, maar abo heeft een subforum en daar kunnen we niet in.
Een abbo heb ik ook nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:31 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben volgens mij serieus een van de weinigen hier die geen abbo heeft.
Ja hoiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:31 schreef Ezechielk het volgende:
Beuh, typo.quote:
Hallon.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:31 schreef Ezechielk het volgende:
MSN overleden.quote:
quote:
parallelsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Komt niet op gang, later in de middag even een Windows-bak erbij pakken, zit nu achter een Mac en die wilt m'n progseltjes niet draaien onder Wine
Wiltquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Komt niet op gang, later in de middag even een Windows-bak erbij pakken, zit nu achter een Mac en die wilt m'n progseltjes niet draaien onder Wine
Voor de ninjaedits jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh, dat is een optie.
[..]
Spreektaal.Ohnee, jij zou mij corrigeren
Ohquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Oh hoeft nie je kunt ook je gegevens door dm'enquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Jij mag altijd langskomen om mijn FOK account te gebruiken, je weets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |