wel notes van anderen iigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:25 schreef coban het volgende:
Huhkun je als mod niet eigen notes lezen en alles
Ik ben gewoon opgelicht met mooie praatjes
Eigen notes lezen wel, maar abo heeft een subforum en daar kunnen we niet in.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:25 schreef coban het volgende:
Huhkun je als mod niet eigen notes lezen en alles
Ik ben gewoon opgelicht met mooie praatjes
Ik hou ook van etenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh, even kijken dan, ik houd van eten/koken.
Ik ben de mod van ABOquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigen notes lezen wel, maar abo heeft een subforum en daar kunnen we niet in.
naaktpics van mods daarzo?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel naaktpicsquote:
seriously? linkje?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga dan kijken man, je abo is actief!
Door die spamvloed tijdens je ban heb je zeker HEUL veel verdient danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben een user met meer rechten, ik mag users een DM/PM sturen als ze zich misdragen op het forum. Daar krijg ik 50 cent per DM/PM voor.
Lullig wel dat bijna iedereen je op DM/PM geblokt heeft. Komt er nog geen geld binnenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben een user met meer rechten, ik mag users een DM/PM sturen als ze zich misdragen op het forum. Daar krijg ik 50 cent per DM/PM voor.
Dat kan sinds gister niet meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lullig wel dat bijna iedereen je op DM/PM geblokt heeft. Komt er nog geen geld binnen
Ik heb maar even een welkomstopic voor je geopend, die verdiende je wel na het plakken van al die lettertjesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Tettentopics in ABO! De geruchten zijn waar
lolquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb maar even een welkomstopic voor je geopend, die verdiende je wel na het plakken van al die lettertjes
Ah zooquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |