Een abbo heb ik ook nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:31 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben volgens mij serieus een van de weinigen hier die geen abbo heeft.
Ja hoiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:31 schreef Ezechielk het volgende:
Beuh, typo.quote:
Hallon.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:31 schreef Ezechielk het volgende:
MSN overleden.quote:
quote:
parallelsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Komt niet op gang, later in de middag even een Windows-bak erbij pakken, zit nu achter een Mac en die wilt m'n progseltjes niet draaien onder Wine
Wiltquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Komt niet op gang, later in de middag even een Windows-bak erbij pakken, zit nu achter een Mac en die wilt m'n progseltjes niet draaien onder Wine
Voor de ninjaedits jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh, dat is een optie.
[..]
Spreektaal.Ohnee, jij zou mij corrigeren
Ohquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Oh hoeft nie je kunt ook je gegevens door dm'enquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Jij mag altijd langskomen om mijn FOK account te gebruiken, je weets
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:40 schreef coban het volgende:
[..]
Oh hoeft nie je kunt ook je gegevens door dm'en
Precies, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij is toch al onlinegaat in dit geval meer om de host, of die z'n zaakje op orde heeft.
Whahaha, even lezen, ziet er goed uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:40 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet echt wat vaker GC topics lezen
Beatrix overleden ?
Sommige comments_! Echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |