quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:40 schreef coban het volgende:
[..]
Oh hoeft nie je kunt ook je gegevens door dm'en
Precies, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij is toch al onlinegaat in dit geval meer om de host, of die z'n zaakje op orde heeft.
Whahaha, even lezen, ziet er goed uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:40 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet echt wat vaker GC topics lezen
Beatrix overleden ?
Sommige comments_! Echt
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Even over die site he.
Hoe kan ik reggen? Want inloggen zonder inloggegevens is best lastig
Onder het log-in veldquote:Nog geen lid van udowu? Klik dan hier om je aan te melden.
Ik niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:44 schreef LompeHork het volgende:
Worst!
Fix dit eens: http://udowu.nl , dan zie ik nog steeds die placeholder in plaats van de site.
Ik dacht al, het kan namelijk niet aan mij liggen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fuck, hoerenbrowser. Liep weer eens te zieken (ctrl wordt erg moeilijk hier trouwens)
Het begint hier te stinkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht al, het kan namelijk niet aan mij liggen.
Op dit moment hebben alleen de rode users een betekenis. De rest is gewoon om de boel er rommeliger uit te laten zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:46 schreef Ezechielk het volgende:
BBQ, wat zijn groene users op udowu?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze E-mailadres is nog niet gebruikt.
JEWEETZELLUF TOG???quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze E-mailadres is nog niet gebruikt.
Dan krijg je KLB etters op de sitequote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:50 schreef BBQSausage het volgende:
En nu eten.
Volgende TT mag wel reclame maken voor udowu.nl trouwens, vind ik geen probleem opzich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |