SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Ja, maar dat doen autisten ook wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
"Mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis tonen weinig begrip voor anderen"
Okay, hij past bijna.
Het zijn een aantal van de eerste hits op google, ik vond het nog meevallen hoe snel ik iets gevonden had wat ook echt paste trouwens.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:20 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet of ze nou het eerste gedeelte van de zin of het tweede gedeelte bedoelt.
[..]
Omdat je dingen opzoekt. Jij hapt ook goed door vanavond, klasse. Ik denk dat jij een onzekere meid bent in het echte leven en je hier uitleeft.
Ik vind je meer een narcist dan een autist, maar een narcistische autist mag je ook zijn hoor als je dan toch graag in de autisme hoek wil blijven steken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:22 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, maar dat doen autisten ook wel.
Waarom ruiken vrouwen dat toch altijd?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent ook goed te pruimen vanavond. Heb je geneukt toevallig?
En klootzakken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:22 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, maar dat doen autisten ook wel.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind je meer een narcist dan een autist, maar een narcistische autist mag je ook zijn hoor als je dan toch graag in de autisme hoek wil blijven steken.
Qua eindeloze discussies, uitlokken, doorzeuren over van alles. Ik heb nu geen zin meer in een discussie trouwens, dan zijn we als het aan jou ligt over drie uur nog niet klaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het zijn een aantal van de eerste hits op google, ik vond het nog meevallen hoe snel ik iets gevonden had wat ook echt paste trouwens.
Hoe leef ik me hier uit dan? Ik heb nog niets eens foto's om aandacht via te krijgen.
Zal ik even halen , zal ik barry badpak roepenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]Had je trouwens ook wat muziek bij die kamelen teen?
check maar ik ben er nu effe niet mee bezigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:24 schreef GroenerDanGras het volgende:
hey maare, zijn er nog mensen hier waarbij het versieren niet zo makkelijk gaat?
Altijd? Dat lijkt me niet handig als je het zou willen verbergen. Nee, ik ruik niks. Ik constateer alleen iets en verbind er een aanname aanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:23 schreef Flepke het volgende:
Waarom ruiken vrouwen dat toch altijd?
Ghehe.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind je meer een narcist dan een autist, maar een narcistische autist mag je ook zijn hoor als je dan toch graag in de autisme hoek wil blijven steken.
Ik vind jou een onzekere borderliner die constant gelijk wil halen en de discussies met iedereen aangaat en daarom de hele dag thuis zit te fokken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het ligt allemaal aan mij inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Qua eindeloze discussies, uitlokken, doorzeuren over van alles. Ik heb nu geen zin meer in een discussie trouwens, dan zijn we als het aan jou ligt over drie uur nog niet klaar.
Volgens mij vergis je tussen money en mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind jou een onzekere borderliner die constant gelijk wil halen en de discussies met iedereen aangaat en daarom de hele dag thuis zit te fokken.
Borderliner nog wel, en de hele dag thuis fokken ook nog! Vet goede analyse man.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind jou een onzekere borderliner die constant gelijk wil halen en de discussies met iedereen aangaat en daarom de hele dag thuis zit te fokken.
It takes two to tango.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Qua eindeloze discussies, uitlokken, doorzeuren over van alles. Ik heb nu geen zin meer in een discussie trouwens, dan zijn we als het aan jou ligt over drie uur nog niet klaar.
Gast, vanavond ff niet. Eindelijk is het even geen issue, rakel het vooral niet op, daar worden mensen depressief van en dat is nooit leuk voor het slapenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:24 schreef GroenerDanGras het volgende:
hey maare, zijn er nog mensen hier waarbij het versieren niet zo makkelijk gaat?
Goeie zelfspot.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Volgens mij vergis je tussen money en mij
Nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Volgens mij vergis je tussen money en mij
Is wel zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Borderliner nog wel, en de hele dag thuis fokken ook nog! Vet goede analyse man.
Dat is een pleonasme!! Borderliners zijn onzeker, maar niet iets om zomaar mee te smijten omdat jouw label je niet aanstaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:25 schreef mrk.n het volgende:
Ik werk en studeer, heb een relatie en onderhoud vriendschappen, dus het is niet eens mogelijk alleen maar thuis te fokken. Sorry to burst your bubble.quote:
Ik denk dat ze dat heeft, vermoedde ik al een tijd aangezien ze aaaaltijd gelijk wil hebben, met iedereen een discussie aangaat en te lang over één punt doorgaat, alles te letterlijk neemt en denkt dat ze wat is. Kan ook iets anders zijn, ADD misschien, heb d'r niet heel veel verstand van natuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is een pleonasme!! Borderliners zijn onzeker, maar niet iets om zomaar mee te smijten omdat jouw label je niet aantaat.
Geeft weer mooi aan hoe weinig hij van de labeltjes weet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is een pleonasme!! Borderliners zijn onzeker, maar niet iets om zomaar mee te smijten omdat jouw label je niet aanstaat.
Voordat je reageertquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gast, vanavond ff niet. Eindelijk is het even geen issue, rakel het vooral niet op, daar worden mensen depressief van en dat is nooit leuk voor het slapen
Wanneer kom jij nou eens een labeltje op me plakken?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geeft weer mooi aan hoe weinig hij van de labeltjes weet.
Ik ben wel vereerd dat je zo goed hebt nagedacht over mijn labeltje hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:29 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat heeft, vermoedde ik al een tijd aangezien ze aaaaltijd gelijk wil hebben, met iedereen een discussie aangaat en te lang over één punt doorgaat, alles te letterlijk neemt en denkt dat ze wat is. Kan ook iets anders zijn, ADD misschien, heb d'r niet heel veel verstand van natuurlijk.
Ik heb nooit discussie met haar en kan heel afwisselend ouwehoeren en ze is ook nog eens heel vaak niet online als ik er wel ben. Dus bij deze is je diagnose ontkrachtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:29 schreef mrk.n het volgende:
Ik denk dat ze dat heeft, vermoedde ik al een tijd aangezien ze aaaaltijd gelijk wil hebben, met iedereen een discussie aangaat en te lang over één punt doorgaat, alles te letterlijk neemt en denkt dat ze wat is. Kan ook iets anders zijn, ADD misschien, heb d'r niet heel veel verstand van natuurlijk.
Welke kleur wil je?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wanneer kom jij nou eens een labeltje op me plakken?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb nooit discussie met haar en kan heel afwisselend ouwehoeren en ze is ook nog eens heel vaak niet online als ik er wel ben. Dus bij deze is je diagnose ontkracht
Toch autisme dan misschien?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Geeft weer mooi aan hoe weinig hij van de labeltjes weet.
Alle nieuwe users liggen te slapen nuquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:30 schreef GroenerDanGras het volgende:
Voordat je reageert
Hey Hallo!
Soms is het best leuk om je geheel te laten gaan met onbenullige slowchat, dat is zo af en toe best prima maar dat moet niet ten koste gaan van bijvoorbeeld nieuwe users die compleet worden overspoeld met nutteloze offtopic posts. Geef iedereen een kans om het ontopic te houden, daar heeft iedereen plezier van, maakt het en leuke reeks waarin veel geleerd kan worden. Oh, en er is een apart meettopic.
Grijs als ik weg loop, blauw als ik je sla en groen als je ziek bent?quote:
quote:
Doe eens tijdstippen quoten dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:30 schreef mrk.n het volgende:
Ik vind het wel iets hebben: narcistische autist. Zie je niet vaak denk ik.
Ik las twee topics terug en ze is beide dagen de hele dag online, dat wel. Niks mis mee ook.
Jij zegt dat echt over iedereen die het niet met je eens is. Jij hebt mij ook al eens uitgemaakt voor borderliner.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:29 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Sliep uit, jij bent een borderliner, lekker puhquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij zegt dat echt over iedereen die het niet met je eens is. Jij hebt mij ook al eens uitgemaakt voor borderliner.
Omdat je eens vertelde dat je je eigen haren eruit trok enzo. Je hebt het zelf ook eens gedacht heb je gezegd trouwens.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij zegt dat echt over iedereen die het niet met je eens is. Jij hebt mij ook al eens uitgemaakt voor borderliner.
Dikke neus.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Doe eens tijdstippen quoten dan.
Ik heb hem ook nog niet op originaliteit kunnen betrappen nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je soms graag alleen bent, ben je nog geen autist.
Als je graag in discussies met jou gelijk wil hebben, ben je nog geen borderliner.
Te slecht, zelfs jij komt hier niet mee wegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:32 schreef Flepke het volgende:
Grijs als ik weg loop, blauw als ik je sla en groen als je ziek bent?
Nee, omdat je de discussie op een normale manier niet kon winnen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat je vertelde dat je je eigen haren eruit trok enzo.
Anders vallen ze er vroeg of laat toch wel uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat je eens vertelde dat je je eigen haren eruit trok enzo.
En haar tieten?quote:[..]
Dikke neus.
Omdat het gewoon niet waar is, jammer joh.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat je eens vertelde dat je je eigen haren eruit trok enzo.
[..]
Dikke neus.
In het echt was ik hier mee weg gekomen hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Te slecht, zelfs jij komt hier niet mee weg
* nu ook maar wat popcorn gaat makken. Iemand anders nog? Voorkeur zoet/zout?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:33 schreef mrk.n het volgende:
Omdat je eens vertelde dat je je eigen haren eruit trok enzo. Je hebt het zelf ook eens gedacht heb je gezegd trouwens.
Je verliest er gemiddeld 100 per dag, ik dacht ik help het een handje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:34 schreef Flepke het volgende:
[..]
Anders vallen ze er vroeg of laat toch wel uit.
Zout, mag ik de harde stukjes aan jou geven? Anders flikkeren m'n vullingen eruit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
* nu ook maar wat popcorn gaat makken. Iemand anders nog? Voorkeur zoet/zout?
Ik houd niet van popcorn. Geef mij maar maltesers bij de bioscoop.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
* nu ook maar wat popcorn gaat makken. Iemand anders nog? Voorkeur zoet/zout?
Bewijs hetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:35 schreef Flepke het volgende:
In het echt was ik hier mee weg gekomen hoor
Als je dent dat dat een beschrijving is van iemand met borderline, moet je gewoon niet dat soort uitspraken doen. Dan zet je jezelf een beetje voor schut.quote:Ik denk dat ze dat heeft, vermoedde ik al een tijd aangezien ze aaaaltijd gelijk wil hebben, met iedereen een discussie aangaat en te lang over één punt doorgaat, alles te letterlijk neemt en denkt dat ze wat is
Die mag je gewoon uitspugenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:36 schreef GroenerDanGras het volgende:
Zout, mag ik de harde stukjes aan jou geven? Anders flikkeren m'n vullingen eruit.
Ik had mijn vermoedens. Maar hoe staat het met de omvang van je neus ten opzichte van je borsten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je verliest er gemiddeld 100 per dag, ik dacht ik help het een handje.
Mijn pmbox ligt gewillig aan je voeten te wachten op een adres.quote:
Bioscoop? Wat moet ik daar met jou? Ik vind je veel leuker op FOK!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:36 schreef mrk.n het volgende:
Ik houd niet van popcorn. Geef mij maar maltesers bij de bioscoop.
De mijne op een foto van jouquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:38 schreef Flepke het volgende:
Mijn pmbox ligt gewillig aan je voeten te wachten op een adres.
Zeker, als iemand aan mij vraagt wat borderline inhoudt, vertel ik al die symptonen die ik zojuist opnoemde over mfn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh btw:
[..]
Als je dent dat dat een beschrijving is van iemand met borderline, moet je gewoon niet dat soort uitspraken doen. Dan zet je jezelf een beetje voor schut.Je hebt er inderdaad geen verstand van.
Dus, je wijst mij af?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bioscoop? Wat moet ik daar met jou? Ik vind je veel leuker op FOK!
Ik denk dat de mijne op gelijke lijn uitkomen. Wat zegt dat over mijn neus/tieten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:37 schreef Flepke het volgende:
Ik had mijn vermoedens. Maar hoe staat het met de omvang van je neus ten opzichte van je borsten?
Nee, man die is al langer een ander aan het batsen. De volgende die weer de telefoon smoes er in gooit, flikker je gelijk uit je lijst. Dat scheelt een hoop frustratiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:38 schreef kree het volgende:
Nou mensen ik vindt het wel mooi geweest voor vandaag
Paiq contact belt denk nog steeds![]()
![]()
![]()
![]()
Hou het maar effe op die andere
Weltrust allemaal
Schat, ik weet toch niet ofdat jij een dikke neus hebt netzo als aardbei?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de mijne op gelijke lijn uitkomen. Wat zegt dat over mijn neus/tieten?
Dat is mij om het even.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:38 schreef formerjellybean het volgende:
De vullingen of de harde stukjes ???
Het klopt alleen niet eens met borderline, maar vooruit maar weer. Omdat jij het bent.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zeker, als iemand aan mij vraagt wat borderline inhoudt, vertel ik al die symptonen die ik zojuist opnoemde over mfn.
3x=yquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik had mijn vermoedens. Maar hoe staat het met de omvang van je neus ten opzichte van je borsten?
Die ninja edits van je... Nou geloof ik je niet meer.quote:
Ik zag nergens een uitnodiging, alleen een statement. Het antwoord zou trouwens hetzelfde zijn:)quote:
Mijn tieten zijn dikker, maar dat gaat dan om de breedte denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:40 schreef Flepke het volgende:
Schat, ik weet toch niet ofdat jij een dikke neus hebt netzo als aardbei?
Als er harde stukjes in zitten dan zou ik hem maar eens vaker gebruiken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:38 schreef formerjellybean het volgende:
De vullingen of de harde stukjes ???
Schattig, zulke domheid.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zeker, als iemand aan mij vraagt wat borderline inhoudt, vertel ik al die symptonen die ik zojuist opnoemde over mfn.
Deed ik expres natuurlijk, om je in de war te brengen. Ben je goed met formules?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
Die ninja edits van je... Nou geloof ik je niet meer.
Wat is 'hem' in deze?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:43 schreef Flepke het volgende:
Als er harde stukjes in zitten dan zou ik hem maar eens vaker gebruiken.
Gelukkig voor ons allebei zou deze situatie nooit plaatsvinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zag nergens een uitnodiging, alleen een statement. Het antwoord zou trouwens hetzelfde zijn:)
Ben beter met kippetjes zoals jou.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Deed ik expres natuurlijk, om je in de war te brengen. Ben je goed met formules?
haha nou ik frustreer me niet hoor daarover.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, man die is al langer een ander aan het batsen. De volgende die weer de telefoon smoes er in gooit, flikker je gelijk uit je lijst. Dat scheelt een hoop frustratie
Even wat romantische muziek erbij:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:45 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het echt gezellig.Wilde ik even delen
Je komt in de buurt, je kan het ook in een gat steken enzo.quote:
Te gezellig bijna, zo ver nog na bedtijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:45 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het echt gezellig.Wilde ik even delen
Aangepastquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou ik frustreer me niet hoor daarover.
Jammer is het wel, Vrouwen........... (je kunt nog beter aan je piemel trekken
Dat is geen romantische muziekquote:
Wattenstaafjequote:Je komt in de buurt, je kan het ook in een gat steken enzo.
Kun je nagaan hoe hoog ik je inschat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Onnozel, dat alles serieus nemen van jou.
Ik doe gewoon alsof het hetzelfde is als vingerenquote:
Allemaal heel knap zo via de computer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hoog ik je inschat.
Hey aardbei, kippetje van me. Je weet dat alles letterlijk/serieus nemen ook een autistisch trekje is?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hoog ik je inschat.
Ben ik jouw buurvrouw?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben een beetje melig en ik vier gewoon even prive dat mijn lastige buren dus weg zijn , ze zijn na waarschuwing dus eieren voor hun geld gekozen en zijn langzaam hun huis aan het ontruimen
Dat vind ik vaak het gezelligste moment van de dagquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:46 schreef moneyfornothing het volgende:
Te gezellig bijna, zo ver nog na bedtijd.
Inderdaad broertje, geen leugens verkondigen.quote:
Ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Heb jij een vriend? En ben je oud of jong?
Heel veel en jong in gedrag, gevoel, uiterlijk en oud in wijsheidquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:51 schreef mrk.n het volgende:
Heb jij een vriend? En ben je oud of jong?
Inschattingen maken van users is wel erg autistisch van me inderdaad. Ik schaam me diep.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:50 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Allemaal heel knap zo via de computer.
Denk het niet had heel lang last van mijn buren en dat is ruzie geweest en hij is me ook aangevlogen nu hebben meerdere mensen geklaagd en heeft die waarschuwing gekregen maar ik zag dus van de week vuilniszakken naar buiten gaan , getimmer en alles en volgens mij staat het nu dus leeg en heb ik rustquote:
Ja, daar ben je zo'n 2 pagina's laat mee Flepke.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hey aardbei, kippetje van me. Je weet dat alles letterlijk/serieus nemen ook een autistisch trekje is?
Ik ook. Ben je verliefd op dit moment?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heel veel en jong in gedrag, gevoel, uiterlijk en oud in wijsheid
Schaam je maar diep want je zit ernaast, vlegel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inschattingen maken van users is wel erg autistisch van me inderdaad. Ik schaam me diep.
Als je met oud dement bedoeld, dan ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:53 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ook. Ben je verliefd op dit moment?
[..]
Schaam je maar diep want je zit ernaast, vlegel.
Hartstikke.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:53 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Aaarggh, dat is zwaar irritant. Ik heb ook een psychotische Somalische bitch onder mij wonen. Die heeft dr kinderen weer terug gestuurd naar Somalië (was denk ik tijd voor clitoris besnijdenis ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:53 schreef formerjellybean het volgende:
Denk het niet had heel lang last van mijn buren en dat is ruzie geweest en hij is me ook aangevlogen nu hebben meerdere mensen geklaagd en heeft die waarschuwing gekregen maar ik zag dus van de week vuilniszakken naar buiten gaan , getimmer en alles en volgens mij staat het nu dus leeg en heb ik rust
Je wil wel aandacht van mij. Of neit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je met oud dement bedoeld, dan ben ik het met je eens.
Of neit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:55 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je wil wel aandacht van mij. Of neit.
Wijze woorden. Bijbel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:55 schreef formerjellybean het volgende:
Word nooit verliefd want dan ben je verloren , je zit er in tot boven aan de oren la la la
Ik ben er niet helemaal over uit. Maar denk het wel een beetje, ondanks dat het tegen mijn wil is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:53 schreef mrk.n het volgende:
Achterkant van het vloeitje dat ze gebruikte om die dikke jonko van haar te draaien.quote:
Tip veel politie belllen en de woningbouw bellen en dat volhouden en dan lukt het wel . Bij mij dus zo , het duurde wel ff maar ze zijn dus foetsie. Ik kon meegenieten van harde muziek boombox en hun sexleven snachts , ik dacht dat ik gek werd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Aaarggh, dat is zwaar irritant. Ik heb ook een psychotische Somalische bitch onder mij wonen. Die heeft dr kinderen weer terug gestuurd naar Somalië (was denk ik tijd voor clitoris besnijdenis ofzo) Maar het is nu wel rustiger. Gelukkig heb ik nog een junk en 2 alcoholi's hier wonen, dus tijd om te verkassen
Been there, done that vandaar dat haar kids nu dus weer in Somalië zitten zonder moederquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:57 schreef formerjellybean het volgende:
Tip veel politie belllen en de woningbouw bellen en dat volhouden en dan lukt het wel . Bij mij dus zo , het duurde wel ff maar ze zijn dus foetsie. Ik kon meegenieten van harde muziek boombox en hun sexleven snachts , ik dacht dat ik gek werd.
Nee, ze zijn alleen goed met cijfersquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:00 schreef formerjellybean het volgende:
kunnen autisten ook niet spellen ???
Integendeel, me dunkt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:00 schreef formerjellybean het volgende:
O rly? Hmmquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ze zijn alleen goed met cijfers
Waarom tegen je wil?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben er niet helemaal over uit. Maar denk het wel een beetje, ondanks dat het tegen mijn wil is.
Jij wel hè? Vertel eens hoe geweldig ze is?
Meestal juist wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:00 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kan dan toch nog beter spellen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En is draak ook bijzonder? Of patient?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meestal juist wel.
Daarentegen is bijzonder taalgebruik zoals het woord 'vlegel' wel weer redelijk autistisch.
Hoelang gaat ze weg en waarom ga je niet mee? Vandaar dat je je niet mocht verslapen, dat is cutequote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:01 schreef mrk.n het volgende:
Waarom tegen je wil?
Ja. Voor mij is ze perfect, ik ga straks (om zes uur) naar haar toe om afscheid te nemen aangezien ze naar Portugal gaat.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Ze kunnen echter uitblinken in spelling, genieten van dictees en van het uitleggen van spelling- en grammaticaregels en kunnen lezen en voorlezen als kinderen die jaren ouder zijn. Dit staat los van de inhoud van de tekst, die ze misschien niet eens begrijpen (hyperlexie). Onder mensen met het syndroom zouden veel beelddenkers zijn.
En hoe goed ben je met kippetjes?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik kan dan toch nog beter spellen.
Patient heb ik je nog nooit zien posten eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:01 schreef mrk.n het volgende:
En is draak ook bijzonder? Of patient?
Als je dat laatste uitspreekt zoals jij het spelt is het wel een apart woord ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik kan dan toch nog beter spellen.
[..]
En is draak ook bijzonder? Of patient?
Weet je, ik heb eigenlijk nog nooit een neger in de KFC gezien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Negers zijn er beter in, die eten ze de hele dag
Voor één week, ze gaat met 'n vriendin, was allang gepland. Ja, ik moet wel opblijven anders verslaap ik me sowieso.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoelang gaat ze weg en waarom ga je niet mee? Vandaar dat je je niet mocht verslapen, dat is cute
Krijg nu trek man arghhquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
En hoe goed ben je met kippetjes?
Je lult! Ik ben in R'dam naar KFC geweest en daar zie je niks anders en hier in A'hem staan er ook genoeg. Maar ik kom er zelf eigenlijk nooitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:03 schreef Flepke het volgende:
Weet je, ik heb eigenlijk nog nooit een neger in de KFC gezien.
Daarom zie ik ze dus ook nooitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je lult! Ik ben in R'dam naar KFC geweest en daar zie je niks anders en hier in A'hem staan er ook genoeg. Maar ik kom er zelf eigenlijk nooit
In een kip met tieten of een kip met vleugels?quote:
Hoogseizoen is toch voorbij en temperatuur is vast ook niet meer erg bikini-achtig daar. Dus no worriesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:04 schreef mrk.n het volgende:
Voor één week, ze gaat met 'n vriendin, was allang gepland. Ja, ik moet wel opblijven anders verslaap ik me sowieso.
Ah, jij woont in Arnhem? Dan zijn we nog bijna buren ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je lult! Ik ben in R'dam naar KFC geweest en daar zie je niks anders en hier in A'hem staan er ook genoeg. Maar ik kom er zelf eigenlijk nooit
Ik was deze zomer in Afrika en ik was de enige blanke in de kfc.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Weet je, ik heb eigenlijk nog nooit een neger in de KFC gezien.
Bothquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:05 schreef Flepke het volgende:
[..]
In een kip met tieten of een kip met vleugels?
Ik ben geen negerquote:
In Utrecht alleen maar marokkanen, true storyquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:05 schreef moneyfornothing het volgende:
Ah, jij woont in Arnhem? Dan zijn we nog bijna buren ook.
Dat zijn ook negersquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:06 schreef Sinji het volgende:
In Utrecht alleen maar marokkanen, true story
Ze zal sowieso wel aandacht krijgen van jongens/mannen maar ik maak me niet echt druk. Ik vertrouw haar..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoogseizoen is toch voorbij en temperatuur is vast ook niet meer erg bikini-achtig daar. Dus no worries
This is not going to end well..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ze zal sowieso wel aandacht krijgen van jongens/mannen maar ik maak me niet echt druk. Ik vertrouw haar..
Ik vind het wel origineel. Beledigend ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Patient heb ik je nog nooit zien posten eerlijk gezegd.
Een draak is best wel een bijzonder beest ja.
Daar let ik dan weer niet op.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:08 schreef Sinji het volgende:
Maar negers dragen zelden D&G schoenen
En we weten allemaal hoe erg jij houdt van beledigen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:08 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind het wel origineel. Beledigend ook.
Dus jij gebruikt nooit: "mooie schoenen. neuken?" Zou je toch eens vaker moeten doen.quote:
Ik vind het wel schattig als iemand me draak noemtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:08 schreef mrk.n het volgende:
Ik vind het wel origineel. Beledigend ook.
Ik geniet ervan. Is daar ook een label voor?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En we weten allemaal hoe erg jij houdt van beledigen.
Anusbabbelaarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:10 schreef formerjellybean het volgende:
ik vind woorden als greppelkut veel origineler
Alleen in de saus? Raar persoon ben je toch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:09 schreef Flepke het volgende:
Ik heb me toch opeens zin in satésaus
Moet natuurlijk wel een lekker kippetje bijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen in de saus? Raar persoon ben je toch.
Ach dat mag best, doe ik ook. Alles wat niet sneaker of slipper is, is afkeurdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:10 schreef Sinji het volgende:
Ik oordeel mensen vaak op schoenen. Ok people, its out there
Dat meen je..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig als iemand me draak noemt
Zakelijk schoeiselquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach dat mag best, doe ik ook. Alles wat niet sneaker of slipper is, is afkeurd
Wanna check my shoe-collection .. ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach dat mag best, doe ik ook. Alles wat niet sneaker of slipper is, is afkeurd
Ze zitten nu allemaal op stok vrees ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:11 schreef Flepke het volgende:
Moet natuurlijk wel een lekker kippetje bij
Momenteel niet op de mijne, zal eens wat rond gaan bellen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze zitten nu allemaal op stok vrees ik
Die meiden altijd met hun vunzige taal..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze zitten nu allemaal op stok vrees ik
Ja, narcistische autist.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik geniet ervan. Is daar ook een label voor?
Draakjes zijn leuk inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jup, maar ik zie het dan ook als een lief compliment.
Zal ik het maar weer uitrekken , had je iets meer kinky ingeschat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]Mannen in pak zijn sowieso niet mijn ding
Kom op man, dat is verrekte schattigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:15 schreef mrk.n het volgende:
Vrouwen die dik zijn![]()
![]()
![]()
Vrouwen die te dun zijn![]()
![]()
![]()
Vrouwen met snor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen met vieze tanden![]()
![]()
![]()
Vrouwen met een vieze huid![]()
![]()
![]()
Te lange vrouwen![]()
![]()
![]()
Vrouwen die scheel kijken![]()
![]()
![]()
Vrouwen in lange rokken![]()
![]()
Nee, ik zie het schattige er niet van in.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kom op man, dat is verrekte schattig
Hoe maak je met dat soort vrouwen oogcontact?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kom op man, dat is verrekte schattig
Spiegelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe maak je met dat soort vrouwen oogcontact?
Ik heb even aangevinkt wat op mij van toepassing isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:15 schreef mrk.n het volgende:
Vrouwen die dik zijn![]()
![]()
*check*
Vrouwen die te dun zijn![]()
![]()
![]()
Vrouwen met snor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*check*
Vrouwen met vieze tanden![]()
![]()
*check*
Vrouwen met een vieze huid![]()
![]()
*check*
Te lange vrouwen![]()
![]()
*dubbele check*
Vrouwen die scheel kijken![]()
![]()
![]()
Vrouwen in lange rokken![]()
![]()
Inderdaad. Ik had dit laatst ook bij een meid. Ik wist niet waar ik kijken moest tijdens het gesprek.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe maak je met dat soort vrouwen oogcontact?
Dat is geen pak. Dat is meer een uniform en dat is dan wel weer geilquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:15 schreef Flepke het volgende:
Zal ik het maar weer uitrekken , had je iets meer kinky ingeschat.
[ afbeelding ]
Ik vraag me af.. wat is dik bij jou?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb even aangevinkt wat op mijn van toepassing is
Doe ook lange rokken aan, dan hebben we een human mrk.n repeller. Kan nog van pas komen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb even aangevinkt wat op mijn van toepassing is
Goed gespeeldquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:15 schreef Sinji het volgende:
Snelste manier is een toevoeging op facebook..
Mannen in uniform.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is geen pak. Dat is meer een uniform en dat is dan wel weer geil
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe ook lange rokken aan, dan hebben we een human mrk.n repeller. Kan nog van pas komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, als je maar zelfverzekerd bent.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
AllesZoveel gezelligheid, ben dol op mezelf
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:22 schreef Sinji het volgende:
Wat heb jij kleine voetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom strik je ze? Ik vind nr 2 nog wel te doen, de rest zijn niet mijn ding.
Jij bent een goed voorbeeld..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe ook lange rokken aan, dan hebben we een human mrk.n repeller. Kan nog van pas komen.
Veters zijn er om gestrikt te worden, netzo als vrouwenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat heb jij kleine voetenEn waarom strik je ze? Ik vind nr 2 nog wel te doen, de rest zijn niet mijn ding.
Jah duh, ben een aziaat. De meisjes waar ik mee date hebben gelukkig maat 36-38 fapfap. Ah ok nummer 2 dus. dan heb ik een heleboel doe je wel bevalt denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat heb jij kleine voetenEn waarom strik je ze? Ik vind nr 2 nog wel te doen, de rest zijn niet mijn ding.
Verstop ze dan onder je broek of aan de zijkant van je schoenen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:25 schreef Flepke het volgende:
Veters zijn er om gestrikt te worden, netzo als vrouwen
Ja, vage vraag vlegelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:25 schreef Flepke het volgende:
[..]
Veters zijn er om gestrikt te worden, netzo als vrouwen
QFTquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Snelste manier is een toevoeging op facebook..
Hebben alle Aziaten ook een kleine piemel? Dit heb ik nou altijd al willen weten. Nou ja, vast niet allemaal, maar gemiddeld genomen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:26 schreef Sinji het volgende:
Jah duh, ben een aziaat. De meisjes waar ik mee date hebben gelukkig maat 36-38 fapfap. Ah ok nummer 2 dus. dan heb ik een heleboel doe je wel bevalt denk ik [ afbeelding ]
Op wikipedia kan je gemiddelde piemel lengte per land vinden. Altijd goed voor mijn zelfvertrouwenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hebben alle Aziaten ook een kleine piemel? Dit heb ik nou altijd al willen weten. Nou ja, vast niet allemaal, maar gemiddeld genomen?
Ik heb er zoveel niet opgenoemd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, ik voldoe momenteel aan geen van je opgesomde afknappers.
Waar we gingen neuken, en wanneer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Gemiddeld genomen centimeters korter dan Europeanen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hebben alle Aziaten ook een kleine piemel? Dit heb ik nou altijd al willen weten. Nou ja, vast niet allemaal, maar gemiddeld genomen?
Linkjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:29 schreef Flepke het volgende:
Op wikipedia kan je gemiddelde piemel lengte per land vinden. Altijd goed voor mijn zelfvertrouwen
Geen idee, maar volgens popular believe wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is dat geen afknapper voor jou? Aangezien je op die chinees viel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen centimeters korter dan Europeanen.
Ik wilde je niet beledigen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waren dan toch blijkbaar minder belangrijk om op te noemen.
Beetje racistisch om meteen al op iemand af te knappen omdat hij Chinees is en dan wellicht een kleine pik heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Is dat geen afknapper voor jou? Aangezien je op die chinees viel.
Nah, dat kan het niet zijn. Daar heb je normaal ook geen moeite mee. Je wil me juist wel beledigen en daarom doe je nu alsof je ultieme afknapperslijstje stukken langer is.quote:
Je hoeft ook niet per definitie op een chinees af te knappen omdat hij mogelijk klein geschapen is maar zulke mensen zijn er natuurlijk wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje racistisch om meteen al op iemand af te knappen omdat hij Chinees is en dan wellicht een kleine pik heeft.
Zoveel. Mannelijke vrouwen, onverzorgde vrouwen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je er nog meer? Ik wil nog meer afvinken
Dat is ook echt zo, Strawberry. Ik doe niet alsof.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nah, dat kan het niet zijn. Daar heb je normaal ook geen moeite mee. Je wil me juist wel beledigen en daarom doe je nu alsof je ultieme afknapperslijstje stukken langer is.
High five!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En dat is nr 3 voor mfnYou go girl
De helicopter-zoenmethode? Leer die eens heel gauw afquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:33 schreef Sinji het volgende:
Ik kan de helicopter, echte broeders weten
Check, checkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:34 schreef mrk.n het volgende:
Zoveel. Mannelijke vrouwen, onverzorgde vrouwen.
Oke, Mrk.n. Als jij het zegt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:34 schreef mrk.n het volgende:
Dat is ook echt zo, Strawberry. Ik doe niet alsof.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:33 schreef Sinji het volgende:
Ik kan de helicopter, echte broeders weten
Ho ho, vergeet niet dat ik die afkick-workshop runquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De helicopter-zoenmethode? Leer die eens heel gauw af
De grijze gebieden hebben een out of range lul?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:36 schreef Flepke het volgende:
Hierzo, een mooie kaart met piemel lengte. Als je goed zoekt kan je mijn huis vinden.
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073
Nee, ik ga niet meer met je mee man. Jij killt mijn gamequote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:38 schreef mrk.n het volgende:
Ik ga trouwens naar Jimmy Woo dit weekend, er was nog iemand uit dit topic die ging toch?
Oehhhhhquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet meer met je mee man. Jij killt mijn game
Hoe kan ik iets vergeten, wat ik nooit heb geweten? Wat is dat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:37 schreef Sinji het volgende:
Ho ho, vergeet niet dat ik die afkick-workshop run
Welke game.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet meer met je mee man. Jij killt mijn game
Ik verhuis naar Hongarije, laters!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:36 schreef Flepke het volgende:
Hierzo, een mooie kaart met piemel lengte. Als je goed zoekt kan je mijn huis vinden.
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073
Ik verheug me er nu al opquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:38 schreef moneyfornothing het volgende:
Uiteraard, van dergelijk vermaak zal ik je niet onthouden.
No problem.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik verheug me er nu al opZo cool dat jij ze even voor me wil testen
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik verhuis naar Hongarije, laters!
Is dat de manier hoe je succes meet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:46 schreef mrk.n het volgende:
Zullen we eens kijken met hoeveel vrouwen ik zoen in Jimmy?
16 jarige breezers palen, je weet tochquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Is dat de manier hoe je succes meet?
Niet per definitie. Jij?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Is dat de manier hoe je succes meet?
Dat is iets wat jij doet. En je vingert ze ook meteen op de dansvloer, of niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:47 schreef Flepke het volgende:
[..]
16 jarige breezers palen, je weet toch
Ik wilde je eerst hosselen maar nu niet meer, je hebt me door.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:47 schreef Cactus1 het volgende:
Ik wil nog wat opmerken. Sinds ik mrk.n's afknaplijstje heb aangevinkt, reageert hij niet meer op mijn posts
Zoenen is tegenwoordig ook al palen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:47 schreef Flepke het volgende:
16 jarige breezers palen, je weet toch
En je perfecte vriendinnetje dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:48 schreef mrk.n het volgende:
Ik wilde je eerst hosselen maar nu niet meer, je hebt me door.![]()
Nee hoor, ik hoef niet meer te vingeren na het palen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:48 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat is iets wat jij doet. En je vingert ze ook meteen op de dansvloer, of niet?
Die is weg, die merkt het allemaal niet. Ik hossel ook niet via fok.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En je perfecte vriendinnetje dan?Ik ben ook niet te hosselen via Fok
Het was jouw verzonnen verhaal hé.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoef niet meer te vingeren na het palen.
Ik heb een goedgevormde tong.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zoenen is tegenwoordig ook al palen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |