It takes two to tango.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:24 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Qua eindeloze discussies, uitlokken, doorzeuren over van alles. Ik heb nu geen zin meer in een discussie trouwens, dan zijn we als het aan jou ligt over drie uur nog niet klaar.
Gast, vanavond ff niet. Eindelijk is het even geen issue, rakel het vooral niet op, daar worden mensen depressief van en dat is nooit leuk voor het slapenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:24 schreef GroenerDanGras het volgende:
hey maare, zijn er nog mensen hier waarbij het versieren niet zo makkelijk gaat?
Goeie zelfspot.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Volgens mij vergis je tussen money en mij
Nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Volgens mij vergis je tussen money en mij
Is wel zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Borderliner nog wel, en de hele dag thuis fokken ook nog! Vet goede analyse man.
Dat is een pleonasme!! Borderliners zijn onzeker, maar niet iets om zomaar mee te smijten omdat jouw label je niet aanstaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:25 schreef mrk.n het volgende:
Ik vind jou een onzekere borderliner die constant gelijk wil halen en de discussies met iedereen aangaat en daarom de hele dag thuis zit te fokken.
Ik werk en studeer, heb een relatie en onderhoud vriendschappen, dus het is niet eens mogelijk alleen maar thuis te fokken. Sorry to burst your bubble.quote:
Ik denk dat ze dat heeft, vermoedde ik al een tijd aangezien ze aaaaltijd gelijk wil hebben, met iedereen een discussie aangaat en te lang over één punt doorgaat, alles te letterlijk neemt en denkt dat ze wat is. Kan ook iets anders zijn, ADD misschien, heb d'r niet heel veel verstand van natuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is een pleonasme!! Borderliners zijn onzeker, maar niet iets om zomaar mee te smijten omdat jouw label je niet aantaat.
Geeft weer mooi aan hoe weinig hij van de labeltjes weet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is een pleonasme!! Borderliners zijn onzeker, maar niet iets om zomaar mee te smijten omdat jouw label je niet aanstaat.
Voordat je reageertquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gast, vanavond ff niet. Eindelijk is het even geen issue, rakel het vooral niet op, daar worden mensen depressief van en dat is nooit leuk voor het slapen
Wanneer kom jij nou eens een labeltje op me plakken?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geeft weer mooi aan hoe weinig hij van de labeltjes weet.
Ik ben wel vereerd dat je zo goed hebt nagedacht over mijn labeltje hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:29 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat heeft, vermoedde ik al een tijd aangezien ze aaaaltijd gelijk wil hebben, met iedereen een discussie aangaat en te lang over één punt doorgaat, alles te letterlijk neemt en denkt dat ze wat is. Kan ook iets anders zijn, ADD misschien, heb d'r niet heel veel verstand van natuurlijk.
Ik heb nooit discussie met haar en kan heel afwisselend ouwehoeren en ze is ook nog eens heel vaak niet online als ik er wel ben. Dus bij deze is je diagnose ontkrachtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:29 schreef mrk.n het volgende:
Ik denk dat ze dat heeft, vermoedde ik al een tijd aangezien ze aaaaltijd gelijk wil hebben, met iedereen een discussie aangaat en te lang over één punt doorgaat, alles te letterlijk neemt en denkt dat ze wat is. Kan ook iets anders zijn, ADD misschien, heb d'r niet heel veel verstand van natuurlijk.
Welke kleur wil je?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wanneer kom jij nou eens een labeltje op me plakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |