SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, als je maar zelfverzekerd bent.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
AllesZoveel gezelligheid, ben dol op mezelf
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:22 schreef Sinji het volgende:
Wat heb jij kleine voetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom strik je ze? Ik vind nr 2 nog wel te doen, de rest zijn niet mijn ding.
Jij bent een goed voorbeeld..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe ook lange rokken aan, dan hebben we een human mrk.n repeller. Kan nog van pas komen.
Veters zijn er om gestrikt te worden, netzo als vrouwenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat heb jij kleine voetenEn waarom strik je ze? Ik vind nr 2 nog wel te doen, de rest zijn niet mijn ding.
Jah duh, ben een aziaat. De meisjes waar ik mee date hebben gelukkig maat 36-38 fapfap. Ah ok nummer 2 dus. dan heb ik een heleboel doe je wel bevalt denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat heb jij kleine voetenEn waarom strik je ze? Ik vind nr 2 nog wel te doen, de rest zijn niet mijn ding.
Verstop ze dan onder je broek of aan de zijkant van je schoenen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:25 schreef Flepke het volgende:
Veters zijn er om gestrikt te worden, netzo als vrouwen
Ja, vage vraag vlegelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:25 schreef Flepke het volgende:
[..]
Veters zijn er om gestrikt te worden, netzo als vrouwen
QFTquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Snelste manier is een toevoeging op facebook..
Hebben alle Aziaten ook een kleine piemel? Dit heb ik nou altijd al willen weten. Nou ja, vast niet allemaal, maar gemiddeld genomen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:26 schreef Sinji het volgende:
Jah duh, ben een aziaat. De meisjes waar ik mee date hebben gelukkig maat 36-38 fapfap. Ah ok nummer 2 dus. dan heb ik een heleboel doe je wel bevalt denk ik [ afbeelding ]
Op wikipedia kan je gemiddelde piemel lengte per land vinden. Altijd goed voor mijn zelfvertrouwenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hebben alle Aziaten ook een kleine piemel? Dit heb ik nou altijd al willen weten. Nou ja, vast niet allemaal, maar gemiddeld genomen?
Ik heb er zoveel niet opgenoemd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, ik voldoe momenteel aan geen van je opgesomde afknappers.
Waar we gingen neuken, en wanneer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Gemiddeld genomen centimeters korter dan Europeanen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hebben alle Aziaten ook een kleine piemel? Dit heb ik nou altijd al willen weten. Nou ja, vast niet allemaal, maar gemiddeld genomen?
Linkjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:29 schreef Flepke het volgende:
Op wikipedia kan je gemiddelde piemel lengte per land vinden. Altijd goed voor mijn zelfvertrouwen
Geen idee, maar volgens popular believe wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |