Die meiden altijd met hun vunzige taal..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze zitten nu allemaal op stok vrees ik
Ja, narcistische autist.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik geniet ervan. Is daar ook een label voor?
Draakjes zijn leuk inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jup, maar ik zie het dan ook als een lief compliment.
Zal ik het maar weer uitrekken , had je iets meer kinky ingeschat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]Mannen in pak zijn sowieso niet mijn ding
Kom op man, dat is verrekte schattigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:15 schreef mrk.n het volgende:
Vrouwen die dik zijn![]()
![]()
![]()
Vrouwen die te dun zijn![]()
![]()
![]()
Vrouwen met snor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen met vieze tanden![]()
![]()
![]()
Vrouwen met een vieze huid![]()
![]()
![]()
Te lange vrouwen![]()
![]()
![]()
Vrouwen die scheel kijken![]()
![]()
![]()
Vrouwen in lange rokken![]()
![]()
Nee, ik zie het schattige er niet van in.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kom op man, dat is verrekte schattig
Hoe maak je met dat soort vrouwen oogcontact?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kom op man, dat is verrekte schattig
Spiegelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe maak je met dat soort vrouwen oogcontact?
Ik heb even aangevinkt wat op mij van toepassing isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:15 schreef mrk.n het volgende:
Vrouwen die dik zijn![]()
![]()
*check*
Vrouwen die te dun zijn![]()
![]()
![]()
Vrouwen met snor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*check*
Vrouwen met vieze tanden![]()
![]()
*check*
Vrouwen met een vieze huid![]()
![]()
*check*
Te lange vrouwen![]()
![]()
*dubbele check*
Vrouwen die scheel kijken![]()
![]()
![]()
Vrouwen in lange rokken![]()
![]()
Inderdaad. Ik had dit laatst ook bij een meid. Ik wist niet waar ik kijken moest tijdens het gesprek.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe maak je met dat soort vrouwen oogcontact?
Dat is geen pak. Dat is meer een uniform en dat is dan wel weer geilquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:15 schreef Flepke het volgende:
Zal ik het maar weer uitrekken , had je iets meer kinky ingeschat.
[ afbeelding ]
Ik vraag me af.. wat is dik bij jou?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb even aangevinkt wat op mijn van toepassing is
Doe ook lange rokken aan, dan hebben we een human mrk.n repeller. Kan nog van pas komen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb even aangevinkt wat op mijn van toepassing is
Goed gespeeldquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:15 schreef Sinji het volgende:
Snelste manier is een toevoeging op facebook..
Mannen in uniform.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is geen pak. Dat is meer een uniform en dat is dan wel weer geil
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe ook lange rokken aan, dan hebben we een human mrk.n repeller. Kan nog van pas komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, als je maar zelfverzekerd bent.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
AllesZoveel gezelligheid, ben dol op mezelf
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:22 schreef Sinji het volgende:
Wat heb jij kleine voetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom strik je ze? Ik vind nr 2 nog wel te doen, de rest zijn niet mijn ding.
Jij bent een goed voorbeeld..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe ook lange rokken aan, dan hebben we een human mrk.n repeller. Kan nog van pas komen.
Veters zijn er om gestrikt te worden, netzo als vrouwenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat heb jij kleine voetenEn waarom strik je ze? Ik vind nr 2 nog wel te doen, de rest zijn niet mijn ding.
Jah duh, ben een aziaat. De meisjes waar ik mee date hebben gelukkig maat 36-38 fapfap. Ah ok nummer 2 dus. dan heb ik een heleboel doe je wel bevalt denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat heb jij kleine voetenEn waarom strik je ze? Ik vind nr 2 nog wel te doen, de rest zijn niet mijn ding.
Verstop ze dan onder je broek of aan de zijkant van je schoenen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:25 schreef Flepke het volgende:
Veters zijn er om gestrikt te worden, netzo als vrouwen
Ja, vage vraag vlegelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:25 schreef Flepke het volgende:
[..]
Veters zijn er om gestrikt te worden, netzo als vrouwen
QFTquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Snelste manier is een toevoeging op facebook..
Hebben alle Aziaten ook een kleine piemel? Dit heb ik nou altijd al willen weten. Nou ja, vast niet allemaal, maar gemiddeld genomen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:26 schreef Sinji het volgende:
Jah duh, ben een aziaat. De meisjes waar ik mee date hebben gelukkig maat 36-38 fapfap. Ah ok nummer 2 dus. dan heb ik een heleboel doe je wel bevalt denk ik [ afbeelding ]
Op wikipedia kan je gemiddelde piemel lengte per land vinden. Altijd goed voor mijn zelfvertrouwenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hebben alle Aziaten ook een kleine piemel? Dit heb ik nou altijd al willen weten. Nou ja, vast niet allemaal, maar gemiddeld genomen?
Ik heb er zoveel niet opgenoemd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, ik voldoe momenteel aan geen van je opgesomde afknappers.
Waar we gingen neuken, en wanneer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Gemiddeld genomen centimeters korter dan Europeanen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hebben alle Aziaten ook een kleine piemel? Dit heb ik nou altijd al willen weten. Nou ja, vast niet allemaal, maar gemiddeld genomen?
Linkjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:29 schreef Flepke het volgende:
Op wikipedia kan je gemiddelde piemel lengte per land vinden. Altijd goed voor mijn zelfvertrouwen
Geen idee, maar volgens popular believe wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |