Die meiden altijd met hun vunzige taal..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze zitten nu allemaal op stok vrees ik
Ja, narcistische autist.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik geniet ervan. Is daar ook een label voor?
Draakjes zijn leuk inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jup, maar ik zie het dan ook als een lief compliment.
Zal ik het maar weer uitrekken , had je iets meer kinky ingeschat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]Mannen in pak zijn sowieso niet mijn ding
Kom op man, dat is verrekte schattigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:15 schreef mrk.n het volgende:
Vrouwen die dik zijn![]()
![]()
![]()
Vrouwen die te dun zijn![]()
![]()
![]()
Vrouwen met snor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen met vieze tanden![]()
![]()
![]()
Vrouwen met een vieze huid![]()
![]()
![]()
Te lange vrouwen![]()
![]()
![]()
Vrouwen die scheel kijken![]()
![]()
![]()
Vrouwen in lange rokken![]()
![]()
Nee, ik zie het schattige er niet van in.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kom op man, dat is verrekte schattig
Hoe maak je met dat soort vrouwen oogcontact?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kom op man, dat is verrekte schattig
Spiegelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe maak je met dat soort vrouwen oogcontact?
Ik heb even aangevinkt wat op mij van toepassing isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:15 schreef mrk.n het volgende:
Vrouwen die dik zijn![]()
![]()
*check*
Vrouwen die te dun zijn![]()
![]()
![]()
Vrouwen met snor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*check*
Vrouwen met vieze tanden![]()
![]()
*check*
Vrouwen met een vieze huid![]()
![]()
*check*
Te lange vrouwen![]()
![]()
*dubbele check*
Vrouwen die scheel kijken![]()
![]()
![]()
Vrouwen in lange rokken![]()
![]()
Inderdaad. Ik had dit laatst ook bij een meid. Ik wist niet waar ik kijken moest tijdens het gesprek.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe maak je met dat soort vrouwen oogcontact?
Dat is geen pak. Dat is meer een uniform en dat is dan wel weer geilquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:15 schreef Flepke het volgende:
Zal ik het maar weer uitrekken , had je iets meer kinky ingeschat.
[ afbeelding ]
Ik vraag me af.. wat is dik bij jou?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb even aangevinkt wat op mijn van toepassing is
Doe ook lange rokken aan, dan hebben we een human mrk.n repeller. Kan nog van pas komen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb even aangevinkt wat op mijn van toepassing is
Goed gespeeldquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:15 schreef Sinji het volgende:
Snelste manier is een toevoeging op facebook..
Mannen in uniform.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is geen pak. Dat is meer een uniform en dat is dan wel weer geil
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe ook lange rokken aan, dan hebben we een human mrk.n repeller. Kan nog van pas komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |