Juist jij neemt het allemaal te serieus. Ik ben ook wel verwend.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je neemt het te serieus.
En verwend dan, dat werd je toch (ook) vaak genoemd?
Misschien ook wel veelzeggend.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
flepke voelt zich aangesproken ???
Ben je passief.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En als er geen acties komen, wat dan?
Hoe kan je dat zo zeker weten dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:17 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Juist jij neemt het allemaal te serieus. Ik ben ook wel verwend.
wat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zo zeker weten dan?
Dat ik serieus bezig ben.quote:
Daarom zei ik het ook niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zou je de eerste zijn die dat ooit over me zou zeggen
Ben ik de enigste niet onder invloed ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:18 schreef formerjellybean het volgende:
waar ga je heen met je kamelenteen la la la la
Welke situatie precies?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:17 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Niks. Wat vind jij van de situatie dan?
Het is enige en nee, ik ben ook nuchter.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:19 schreef Flepke het volgende:
Ben ik de enigste niet onder invloed ?
Best gezellig toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:19 schreef kree het volgende:
Stop nou hiermee.
Gaat nergens over en het heeft nik meer te doen met het onderwerp.
Ja het is laat ik weet het maar dit is juist waarom mensen weggaan of wegblijven uit dit topic.
Tis maar een tip want ik ben geen mod en ik doe er ook verder niks mee.
Omdat ik niet weet of ze nou het eerste gedeelte van de zin of het tweede gedeelte bedoelt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze quote toch een post van je? Waarom dan nogmaals vragen wat ze bedoelt
Omdat je dingen opzoekt. Jij hapt ook goed door vanavond, klasse. Ik denk dat jij een onzekere meid bent in het echte leven en je hier uitleeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat ik serieus bezig ben.
Ik bedoel, er waren twee opties uit die quote. Hooghartig en arrogant, arrogant leek me wel treffend dus ging ik voor die. Je hapt wel lekker vanavond hoor.
Geef op allebei antwoord dan, dan kun je nooit fout zittenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:20 schreef mrk.n het volgende:
Omdat ik niet weet of ze nou het eerste gedeelte van de zin of het tweede gedeelte bedoelt.
Ik vind je enig.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is enige en nee, ik ben ook nuchter.
"Mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis tonen weinig begrip voor anderen"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze quote toch een post van je? Waarom dan nogmaals vragen wat ze bedoelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |