This is not going to end well..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ze zal sowieso wel aandacht krijgen van jongens/mannen maar ik maak me niet echt druk. Ik vertrouw haar..
Ik vind het wel origineel. Beledigend ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Patient heb ik je nog nooit zien posten eerlijk gezegd.
Een draak is best wel een bijzonder beest ja.
Daar let ik dan weer niet op.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:08 schreef Sinji het volgende:
Maar negers dragen zelden D&G schoenen
En we weten allemaal hoe erg jij houdt van beledigen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:08 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind het wel origineel. Beledigend ook.
Dus jij gebruikt nooit: "mooie schoenen. neuken?" Zou je toch eens vaker moeten doen.quote:
Ik vind het wel schattig als iemand me draak noemtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:08 schreef mrk.n het volgende:
Ik vind het wel origineel. Beledigend ook.
Ik geniet ervan. Is daar ook een label voor?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En we weten allemaal hoe erg jij houdt van beledigen.
Anusbabbelaarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:10 schreef formerjellybean het volgende:
ik vind woorden als greppelkut veel origineler
Alleen in de saus? Raar persoon ben je toch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:09 schreef Flepke het volgende:
Ik heb me toch opeens zin in satésaus
Moet natuurlijk wel een lekker kippetje bijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen in de saus? Raar persoon ben je toch.
Ach dat mag best, doe ik ook. Alles wat niet sneaker of slipper is, is afkeurdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:10 schreef Sinji het volgende:
Ik oordeel mensen vaak op schoenen. Ok people, its out there
Dat meen je..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig als iemand me draak noemt
Zakelijk schoeiselquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach dat mag best, doe ik ook. Alles wat niet sneaker of slipper is, is afkeurd
Wanna check my shoe-collection .. ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach dat mag best, doe ik ook. Alles wat niet sneaker of slipper is, is afkeurd
Ze zitten nu allemaal op stok vrees ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:11 schreef Flepke het volgende:
Moet natuurlijk wel een lekker kippetje bij
Momenteel niet op de mijne, zal eens wat rond gaan bellen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze zitten nu allemaal op stok vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |