quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb nooit discussie met haar en kan heel afwisselend ouwehoeren en ze is ook nog eens heel vaak niet online als ik er wel ben. Dus bij deze is je diagnose ontkracht
Toch autisme dan misschien?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Geeft weer mooi aan hoe weinig hij van de labeltjes weet.
Alle nieuwe users liggen te slapen nuquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:30 schreef GroenerDanGras het volgende:
Voordat je reageert
Hey Hallo!
Soms is het best leuk om je geheel te laten gaan met onbenullige slowchat, dat is zo af en toe best prima maar dat moet niet ten koste gaan van bijvoorbeeld nieuwe users die compleet worden overspoeld met nutteloze offtopic posts. Geef iedereen een kans om het ontopic te houden, daar heeft iedereen plezier van, maakt het en leuke reeks waarin veel geleerd kan worden. Oh, en er is een apart meettopic.
Grijs als ik weg loop, blauw als ik je sla en groen als je ziek bent?quote:
quote:
Doe eens tijdstippen quoten dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:30 schreef mrk.n het volgende:
Ik vind het wel iets hebben: narcistische autist. Zie je niet vaak denk ik.
Ik las twee topics terug en ze is beide dagen de hele dag online, dat wel. Niks mis mee ook.
Jij zegt dat echt over iedereen die het niet met je eens is. Jij hebt mij ook al eens uitgemaakt voor borderliner.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:29 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat heeft, vermoedde ik al een tijd aangezien ze aaaaltijd gelijk wil hebben, met iedereen een discussie aangaat en te lang over één punt doorgaat, alles te letterlijk neemt en denkt dat ze wat is. Kan ook iets anders zijn, ADD misschien, heb d'r niet heel veel verstand van natuurlijk.
Sliep uit, jij bent een borderliner, lekker puhquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij zegt dat echt over iedereen die het niet met je eens is. Jij hebt mij ook al eens uitgemaakt voor borderliner.
Omdat je eens vertelde dat je je eigen haren eruit trok enzo. Je hebt het zelf ook eens gedacht heb je gezegd trouwens.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij zegt dat echt over iedereen die het niet met je eens is. Jij hebt mij ook al eens uitgemaakt voor borderliner.
Dikke neus.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Doe eens tijdstippen quoten dan.
Ik heb hem ook nog niet op originaliteit kunnen betrappen nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je soms graag alleen bent, ben je nog geen autist.
Als je graag in discussies met jou gelijk wil hebben, ben je nog geen borderliner.
Te slecht, zelfs jij komt hier niet mee wegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:32 schreef Flepke het volgende:
Grijs als ik weg loop, blauw als ik je sla en groen als je ziek bent?
Nee, omdat je de discussie op een normale manier niet kon winnen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat je vertelde dat je je eigen haren eruit trok enzo.
Anders vallen ze er vroeg of laat toch wel uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat je eens vertelde dat je je eigen haren eruit trok enzo.
En haar tieten?quote:[..]
Dikke neus.
Omdat het gewoon niet waar is, jammer joh.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat je eens vertelde dat je je eigen haren eruit trok enzo.
[..]
Dikke neus.
In het echt was ik hier mee weg gekomen hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Te slecht, zelfs jij komt hier niet mee weg
* nu ook maar wat popcorn gaat makken. Iemand anders nog? Voorkeur zoet/zout?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:33 schreef mrk.n het volgende:
Omdat je eens vertelde dat je je eigen haren eruit trok enzo. Je hebt het zelf ook eens gedacht heb je gezegd trouwens.
Je verliest er gemiddeld 100 per dag, ik dacht ik help het een handje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:34 schreef Flepke het volgende:
[..]
Anders vallen ze er vroeg of laat toch wel uit.
Zout, mag ik de harde stukjes aan jou geven? Anders flikkeren m'n vullingen eruit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
* nu ook maar wat popcorn gaat makken. Iemand anders nog? Voorkeur zoet/zout?
Ik houd niet van popcorn. Geef mij maar maltesers bij de bioscoop.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
* nu ook maar wat popcorn gaat makken. Iemand anders nog? Voorkeur zoet/zout?
Bewijs hetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:35 schreef Flepke het volgende:
In het echt was ik hier mee weg gekomen hoor
Als je dent dat dat een beschrijving is van iemand met borderline, moet je gewoon niet dat soort uitspraken doen. Dan zet je jezelf een beetje voor schut.quote:Ik denk dat ze dat heeft, vermoedde ik al een tijd aangezien ze aaaaltijd gelijk wil hebben, met iedereen een discussie aangaat en te lang over één punt doorgaat, alles te letterlijk neemt en denkt dat ze wat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |