Is dat geen afknapper voor jou? Aangezien je op die chinees viel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen centimeters korter dan Europeanen.
Ik wilde je niet beledigen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waren dan toch blijkbaar minder belangrijk om op te noemen.
Beetje racistisch om meteen al op iemand af te knappen omdat hij Chinees is en dan wellicht een kleine pik heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Is dat geen afknapper voor jou? Aangezien je op die chinees viel.
Nah, dat kan het niet zijn. Daar heb je normaal ook geen moeite mee. Je wil me juist wel beledigen en daarom doe je nu alsof je ultieme afknapperslijstje stukken langer is.quote:
Je hoeft ook niet per definitie op een chinees af te knappen omdat hij mogelijk klein geschapen is maar zulke mensen zijn er natuurlijk wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje racistisch om meteen al op iemand af te knappen omdat hij Chinees is en dan wellicht een kleine pik heeft.
Zoveel. Mannelijke vrouwen, onverzorgde vrouwen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je er nog meer? Ik wil nog meer afvinken
Dat is ook echt zo, Strawberry. Ik doe niet alsof.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nah, dat kan het niet zijn. Daar heb je normaal ook geen moeite mee. Je wil me juist wel beledigen en daarom doe je nu alsof je ultieme afknapperslijstje stukken langer is.
High five!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En dat is nr 3 voor mfnYou go girl
De helicopter-zoenmethode? Leer die eens heel gauw afquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:33 schreef Sinji het volgende:
Ik kan de helicopter, echte broeders weten
Check, checkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:34 schreef mrk.n het volgende:
Zoveel. Mannelijke vrouwen, onverzorgde vrouwen.
Oke, Mrk.n. Als jij het zegt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:34 schreef mrk.n het volgende:
Dat is ook echt zo, Strawberry. Ik doe niet alsof.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:33 schreef Sinji het volgende:
Ik kan de helicopter, echte broeders weten
Ho ho, vergeet niet dat ik die afkick-workshop runquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De helicopter-zoenmethode? Leer die eens heel gauw af
De grijze gebieden hebben een out of range lul?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:36 schreef Flepke het volgende:
Hierzo, een mooie kaart met piemel lengte. Als je goed zoekt kan je mijn huis vinden.
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073
Nee, ik ga niet meer met je mee man. Jij killt mijn gamequote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:38 schreef mrk.n het volgende:
Ik ga trouwens naar Jimmy Woo dit weekend, er was nog iemand uit dit topic die ging toch?
Oehhhhhquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet meer met je mee man. Jij killt mijn game
Hoe kan ik iets vergeten, wat ik nooit heb geweten? Wat is dat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:37 schreef Sinji het volgende:
Ho ho, vergeet niet dat ik die afkick-workshop run
Welke game.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet meer met je mee man. Jij killt mijn game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |