Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Hippe filmpjes met goede muziekquote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tobi-wan op 20-10-2011 11:41:04 ]
Wie??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:07 schreef DannyDeko het volgende:
Doe mij de oude pino maar. Dat was gewoon een simpel figuur.
Deze kerel is is gewoon zielig.
Ik let daar eigenlijk echt nooit op. Als ik naar spelers kijk is het altijd in een goede formatie. Maar dit was toch wel erg jammer. Dat is makkelijk +50k coins verdienen...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:16 schreef Toefjes het volgende:
Met mn eredivisie silvers verloren van een bronzen team
Holy fuck, Sneijder voor 15.5K... Laatst ook weer. Zat ik even te chatten. Had al een van Persie op mn watchlist gezet. Oeps, vergeten. Verkocht voor 18.75K. Dit soort dingen overkomen me erg vaak
Engeland.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:00 schreef Der_Rudi het volgende:
Iemand een idee voor een bronzen nationaal elftal?
Duitslandquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:00 schreef Der_Rudi het volgende:
Nederland.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:00 schreef Der_Rudi het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#gJP64kfQbbJw0quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:00 schreef Der_Rudi het volgende:
Je moet bij FUT op de console altijd normaal uitloggen, niet je PS3 uitzetten als je in FUT zit, anders krijg je die melding tot iets van anderhalf uur later ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:16 schreef Der_Rudi het volgende:
Meh de webapp zegt dat ik ben ingelogd op de ps3 terwijl die al een kwartier uit staat :S
Vind je die echt mooi ja? Ik val ook wel op aziatische maar dat daarboven is net een alien, totaal uit verhouding.quote:
Nee niet mooi. Maar zou er wel overheen gaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vind je die echt mooi ja? Ik val ook wel op aziatische maar dat daarboven is net een alien, totaal uit verhouding.
Zij is welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee niet mooi. Maar zou er wel overheen gaan.
quote:Your currently selected persona does not have any FIFA Ultimate Team data associated with it. Please select a different persona on your profile page or create a FIFA Ultimate team squad using your Xbox 360 or Playstation console.
Ja, heb ik ook. Er is net maintenance geweest. Vandaar. Zal denk ik, dadelijk wel opgelost zijn. Anders is de database leeg. Dat zou minder zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:03 schreef jpg97 het volgende:
Wtf?
kom ik eindelijk op de webapp, staat er dit:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:28 schreef TheFastOne het volgende:
Ik heb in het vorige topic teveel gehapt op die troll
Maar, mag ik in de OP?
PS3: TheFast0nes (TheFastOne)
Edit: Stond tussen Active Topics
Grootte Pik
Wat kosten die krengen?quote:EASPORTSFIFA EA SPORTS FIFA
Available now in FUT, for 24 hours only: the Gold Premium Jumbo. 24 cards, mostly Gold, seven rares. Grab 'em while they're hot, people!
Het is ook niet echt mijn smaak, maar alles wat ok maar een tikkeltje aziatisch is werkt voor Rijstquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vind je die echt mooi ja? Ik val ook wel op aziatische maar dat daarboven is net een alien, totaal uit verhouding.
Snachts Sneijders binnenvissen voor 25k bid omdat iedereen slaapt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:18 schreef Iceman21 het volgende:
Cara, hoe maak jij winst op de PC? Als ik alle tips en werkwijzes volg die op de consoles werken dan lijd ik alleen maar verlies.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:19 schreef Cara het volgende:
JAWEL EERSTE PACK!
5 rare contracts, een rare shirt en jose enrique van liverpool.
pure tyfus dus
Wow , dat is kei goed!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:19 schreef Cara het volgende:
JAWEL EERSTE PACK!
5 rare contracts, een rare shirt en jose enrique van liverpool.
pure tyfus dus
snachts hoor je ook te slapen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:20 schreef Iceman21 het volgende:
Hmm, zit vaak zat s'nachts te spelen maar ik zie nooit topspelers voor weinig. En al helemaal geen Sneijders.
quote:
quote:
Wat mij dan vaak gebeurt, verdediger is de snelle aanvaller dan net voor, maar de bal stuitert. Op 1 of andere manier wilt verdediger de bal met zn borst aannemen, dat mislukt, snelle aanvaller pakt de bal af, en scoort. Hoe kan ik dit voorkomen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lol, nu tegen gast met Agbon, kan alleen hoge pass die gast.
niet aannemen.. wegrammenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat mij dan vaak gebeurt, verdediger is de snelle aanvaller dan net voor, maar de bal stuitert. Op 1 of andere manier wilt verdediger de bal met zn borst aannemen, dat mislukt, snelle aanvaller pakt de bal af, en scoort. Hoe kan ik dit voorkomen?
Haha, gewoon als een mongool op het rondje drukken is de truck? Zou heldig zijn als het werkt, zou zeker 15% van mn verliespartijen schelenquote:
Het is.....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lol, nu tegen gast met Agbon, kan alleen hoge pass die gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms kan je niet anders ... het is net echt voetbalquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, gewoon als een mongool op het rondje drukken is de truck? Zou heldig zijn als het werkt, zou zeker 15% van mn verliespartijen schelenVanavond na het werken maar eens proberen.
Loop beter achteruit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Godverdomme man, echt zo onverdiend dit, ELKE BAL L1+steekbal.
Daar helpt maar 1 ding tegen: uitzoeken wie het is, en met het hele fok forum langsgaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Godverdomme man, echt zo onverdiend dit, ELKE BAL L1+steekbal.
Met mijn Franse verdedigers tegen Agbonlahor, Walcott en Young.quote:
Volgens mij speel je me helemaal weg. Laucas wint ook met 5+ goals verschil. Maar is leukquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:49 schreef OmniRocket het volgende:
kunnen we niet een PS3 FUT toernooitje opzetten? 8 man, 1000 coins inleg ofzo, winnaar krijgt 7220 coins ofzo.
Gewoon een perfecte team:P Alleen Messi en Ronaldo RM en LMquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:48 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#e6t2eNd9bbJGn
Mijn nieuwe team. Bankvulling moet nog gehaald worden, alsmede Aguero en de nodige kaartjes om alles lichtgroen te maken. Aguero voor Benzema (wordt supersub) en dan is dit de basis. Chiellini, Mexes, Reyes, Aguero, Elia, Marscherano, Abate worden de subs.
Nog nooit tegen gespeeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:54 schreef Rijst het volgende:
Ik speel liever tegen Agbonlahor dan Chicharito
nou op de ps3 gaat dit niet werkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:23 schreef Toefjes het volgende:
Trading tip: Benzema wordt in 4-1-2-1-2 verkocht voor ongeveer 28 a 29K. Voor 16K binnen te halen in kutformatie. 4-1-2-1-2 kaartje voor 7K, en makkelijk 5K winst.
Hij zit op de ps3quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
nou op de ps3 gaat dit niet werken
nou ik kan daar echt geen benzema voor 15k kopenquote:
Toch wel. 4-1-2-1-2 moet je gewoon vanaf 150 kijken, en dan bieden. Glipt er heus wel 1tje tussendoor voor 7K, is me net bij de eerste de beste gelukt (kan dus misschien nog goedkoper?) Dat er 29K geboden wordt heb ik zojuist zelf gezien. BIN vanaf 16.75K(voor dat bedrag heb ik m gekocht), dus met bieden wellicht nog goedkoper dan 16K binnen te hengelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
nou op de ps3 gaat dit niet werken
16k bin? waarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch wel. 4-1-2-1-2 moet je gewoon vanaf 150 kijken, en dan bieden. Glipt er heus wel 1tje tussendoor voor 7K, is me net bij de eerste de beste gelukt (kan dus misschien nog goedkoper?) Dat er 29K geboden wordt heb ik zojuist zelf gezien. BIN vanaf 16.75K(voor dat bedrag heb ik m gekocht), dus met bieden wellicht nog goedkoper dan 16K binnen te hengelen.
Eigen schuld, dikke .....?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:29 schreef Cara het volgende:
ik heb er gelukkig pas 300.000 coins aan uitgegeven
haha nee hoor, mijn team is al compleet, dus ik doe het puur voor de lolquote:
oh?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:41 schreef BDIL het volgende:
Die Goldpack van 15000 coins is echt een topper !!! Je maakt er met gemak winst op:D
Kreeg Marcelo = al 9k minimaal + nog een rare + paar gouden en zilveren spelers+ 2 manager/ player formatie kaarten+ contracten+ fitnesskaarten + kits > 15000:Pquote:
Wel chill, maar ook wel pittigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:16 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Jij riep vanmiddag dat Zagreb-Ajax een Europa League wedstrijd was, maar dit sloeg echt alles. Slechtste wedstrijd in de historie van de Champions League denk ik.
Hoe ging het hardlopen, btw?
Waar voetbal je?!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel chill, maar ook wel pittigIk merk wel dat ik interval prettiger vind (voetbal) Dan een hele tijd hetzelfde tempo. 1x een adempauze tijdens de kleine 5km. Ik deed er 29 minuten en 36 seconden over, behoorlijk knap voor eerste keer
maandag maar weer aangezien ik morgen moet voetbaltrainen en zondag wedstrijd moet.
En echt, wat een kenser servers van EA. Mijn eerste wedstrijd met mijn profisorische dutch elftal, 3-0 voor na 30 minuten knikkert EA mij er uit:') XBOX maar even uitGeorge en Cabral
Stiens, Frieslandquote:
Dagt dat je in Rotterdam woonde haha:Pquote:
Haha, nee woon er 240 kilometer vandaan ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dagt dat je in Rotterdam woonde haha:P
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:49 schreef OmniRocket het volgende:
kunnen we niet een PS3 FUT toernooitje opzetten? 8 man, 1000 coins inleg ofzo, winnaar krijgt 7220 coins ofzo.
Gelukt? Mensen zijn zo dom he. Of lui. Liever een peperdure 4-2-1-2 speler scoren dan een goedkopere speler+ 1 kaartje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
16k bin? waar\
oke zie het al. nu nog een 4-1-2-1-2 kaar scoren
Ik ben Rotterdammer. Maar AZ-er. Vreemd forum zoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dagt dat je in Rotterdam woonde haha:P
Feyenoorder, 25km van stadion hier.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:28 schreef TheFastOne het volgende:
Feyenoorder, woont 30km van t stadion
Ajaciedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Feyenoorder, 25km van stadion hier.
Ik woon in Brielle, dus ten zuiden van de kuipquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Feyenoorder, 25km van stadion hier.
Iedereen stort zich op de spelers. hier zijn de leuke coins mee te verdienen. steeds 600 a 800. in een uurtje loopt het best opquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:47 schreef mash_ het volgende:
lm = lw
lw - lm
rw - rm
rm - rw
kaartjes werken best goed
Bronze only?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:46 schreef laucas het volgende:
[..]
Im in. Heb alleen nog geen gouden team
Het werkte eerst veel beter. Ik heb ongeveer 100k bij elkaar getrade in een dag of 5 met enkel formatie kaartjes. Maar ze zijn nu allemaal veel goedkoper geworden dan eerstquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:47 schreef mash_ het volgende:
lm = lw
lw - lm
rw - rm
rm - rw
kaartjes werken best goed
Welke prijs koop je in/verkoop je ze?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Het werkte eerst veel beter. Ik heb ongeveer 100k bij elkaar getrade in een dag of 5 met enkel formatie kaartjes. Maar ze zijn nu allemaal veel goedkoper geworden dan eerst
Zal voor elk platform verschillend zijn. 10 minuutjes de markt bestuderen geeft je al aardig inzichtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:11 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Welke prijs koop je in/verkoop je ze?
Ik iets ten noorden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:48 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik woon in Brielle, dus ten zuiden van de kuip
Adem in, Adem uit en blijven herhalenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:50 schreef zerokil het volgende:
GVD ik verloor weer alles hoor, gisteren speelde ik redelijk maar nu echt dramatisch.
Hoeveel stress kan je van Fifa krijgen...
Heb er 3 gekocht, dus 45k aan coins weg....en het was echt 3x kut....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand echt al iets uit zo een Jumbo pack getrokken of is het weer allemaal één doffe ellende?
Dito hier.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:50 schreef zerokil het volgende:
GVD ik verloor weer alles hoor, gisteren speelde ik redelijk maar nu echt dramatisch.
Hoeveel stress kan je van Fifa krijgen...
Als je L2 gebruikt kapt de tegenstander je in 1 seconden uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:59 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik denk dat je L2 bedoelt, die gebruik ik wel vaak tijdens verdedigen. L2 inhouden en dan gewoon je stick gebruiken om een kant op te lopen. Kan je ook combineren met sprinten.
Kan vanvond niet in de webapp + console, dus daarom even de vraag: wat moet ie kosten, en waar speelt ie?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
Als je nog een bazen bronze zoekt: Marc Kandji, grote negertspits. Kan koppen, omhalen, 4* skillen en is een beul. Vier meter groot en twee meter breed maar is niet eens traag.
Doe ik. Met een middenvelder gaten dichtlopen, en de verdedigers op de bal afsturen. Of de aanvaller gewoon in de val laten lopen. Ze lopen vanzelf meestal tegen een verdediger op, en dan heb je de bal. Alleen tegen iemand met echte skills lukt dit niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:06 schreef Fuszy het volgende:
L2 en O
of met een sliding. Probeer ook vaak met R1 de AI druk te laten zetten en zelf de gaten dicht lopen. Kost wat oefening omdat je in het begin zelf dezelfde richting ingaat als de AI.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:06 schreef Fuszy het volgende:
L2 en O
of met een sliding. Probeer ook vaak met R1 de AI druk te laten zetten en zelf de gaten dicht lopen. Kost wat oefening omdat je in het begin zelf dezelfde richting ingaat als de AI.
Ja, we gaan IF Rooney pricefixen. Ik heb er al 6.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:23 schreef el-blanchito het volgende:
word het nog wat met de Fok!pricefix?
Ik heb dit net geprobeerd. Ben benieuwd hoeveel winst er uit komtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:23 schreef Toefjes het volgende:
Trading tip: Benzema wordt in 4-1-2-1-2 verkocht voor ongeveer 28 a 29K. Voor 16K binnen te halen in kutformatie. 4-1-2-1-2 kaartje voor 7K, en makkelijk 5K winst.
Senegalees van Colorado Rapids, Major League Soccer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan vanvond niet in de webapp + console, dus daarom even de vraag: wat moet ie kosten, en waar speelt ie?
Inderdaad. Zijn naam is Macoumba. In FIFA Macquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:17 schreef GuRBuH het volgende:
@Lindgren en Toefjes, die gast heet Mac, niet Marc. En hij is SenegaleesDus die ga ik kaufen
Jep. Ben benieuwd wanneer EA met een fix komt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:33 schreef Fuszy het volgende:
Is er hier nog iemand die last heeft van disconnects na de wedstrijd? En heeft er al iemand een soort van oplossing voor gevonden? Netwerkinstellingen van mijn PS3 instellen zoals op bepaalde websites aangegeven staat werkt dus niet. (vaste IP etc)
Best frustrerend
met lankabel aangesloten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:33 schreef Fuszy het volgende:
Is er hier nog iemand die last heeft van disconnects na de wedstrijd? En heeft er al iemand een soort van oplossing voor gevonden? Netwerkinstellingen van mijn PS3 instellen zoals op bepaalde websites aangegeven staat werkt dus niet. (vaste IP etc)
Best frustrerend
Gister tegen gespeeld, Echt onmogelijk met die pace hoerenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:47 schreef Spierpijn888 het volgende:
Iemand hier met een Silver MLS?
Beasly speelt in Mexicoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gister tegen gespeeld, Echt onmogelijk met die pace hoeren
Wynne, Beasly
Ja maar hij had Amerikaans elftalquote:
Oke. Altidore in de spits?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar hij had Amerikaans elftal
Jupquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oke. Altidore in de spits?
Jammer, had wel gewild maar zit op de PS3!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:56 schreef Confetti het volgende:
Iemand die het nog durft op te nemen tegen mij?![]()
Beloning staat weer op 25k!
Ps3? Wie weet zo, eerst ff etenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:56 schreef Confetti het volgende:
Iemand die het nog durft op te nemen tegen mij?![]()
Beloning staat weer op 25k!
Xbox, helaasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:58 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ps3? Wie weet zo, eerst ff eten
Nee, draadloos. Alleen mijn H2H matches doen het wel. Als ik tegen de AI speel met mijn ultimate team, dan krijg ik ook een disconnect.quote:
Juich nou niet te vroeg, zie ze eerst te verkopen en ben dan blijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:14 schreef Iceman21 het volgende:
Heb op de pc eindelijk mijn handel gevonden.
Het is echt zwaar ongelooflijk dat ik in 10 minuten tijd al 12 RM-RW, 7 LM-LW en 9 CM-CAM kaartjes vind met een BIN van onder de 1K. Die dingen gaan op de pc allemaal vor 4 a 5K weg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het mooie is, dat je er, itt spelers, geen verlies op kan amken. Ze gaan altijd wel weg voor de prijs waarvoor je ze hebt aangekocht.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Juich nou niet te vroeg, zie ze eerst te verkopen en ben dan blij
Formatiekaarten werkt het idd niet bij, positiekaarten wel...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:19 schreef DannyDeko het volgende:
Zoals ik al zei werkte dat weekje of wat terug nog prima. Nu stukken minder helaas. Eerst verkocht ik al m'n 433 kaarten nog voor 5k BIN, nu mag je blij zijn als ze voor 3,5K gaan
Haha, je moet LW-->LM, RW-->RM, CAM -->CM kaarten hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:14 schreef Iceman21 het volgende:
Heb op de pc eindelijk mijn handel gevonden.
Het is echt zwaar ongelooflijk dat ik in 10 minuten tijd al 12 RM-RW, 7 LM-LW en 9 CM-CAM kaartjes vind met een BIN van onder de 1K. Die dingen gaan op de pc allemaal vor 4 a 5K weg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gaan nu bij mij dus allemaal voor 3.5 start en 5k bin weg.
Gegarandeerd meer dan 2.5k winst op elk kaartje.
Dit, andersom krijg je ze niet weg en zijn ze echt cheap.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je moet LW-->LM, RW-->RM, CAM -->CM kaarten hebbenniet andersom
Dat ook jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja de rw rm maar niet de rm rw dudeeeeequote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat ook ja
Maar zelfde verhaal met positiekaarten hoor. Verkocht ik een week terug nog RW->RM voor 4k bin, gaan ze nu nog voor 2![]()
Wie weet loopt het binnenkort wel weer op. Ik hoop het iig van wel aangezien dat mn enige bron van inkomsten was
Die heb ik ook, maar als ik alles op ga schrijven ben ik 12 minuten bezig.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehm, nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja de rw rm maar niet de rm rw dudeeeee
Gelukkig. Ik verwacht je eerste miljoenen team nog voor sinterklaasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:25 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar als ik alles op ga schrijven ben ik 12 minuten bezig.
En die anderen zijn nu allemaal gewoon gepricefixed en mochten ze niet weg gaan, op pc positiekaarten maak je nooit verlies.
Heb ik gister nog gepost. Mijn helden 2. Bundesliga moffenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:31 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand nog suggesties voor spelers, mls bronze 41212
Nee ik bedoel voor mn MLS(!) team.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb ik gister nog gepost. Mijn helden 2. Bundesliga moffen
Oh my badquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee ik bedoel voor mn MLS(!) team.
Zit Davies er nog in? hij was vorig jaar echt baas.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee ik bedoel voor mn MLS(!) team.
Bronze...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zit Davies er nog in? hij was vorig jaar echt baas.En Henry uiteraard.
Davies valt vies tegen, 69 oidquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zit Davies er nog in? hij was vorig jaar echt baas.En Henry uiteraard.
Top, ga ik vanavond even kijken. Kijken of hij Guidetti kan overtreffen. Vanochtend/vanmiddag weer 10 goals in 7 wedstrijdenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Senegalees van Colorado Rapids, Major League Soccer.
[..]
Inderdaad. Zijn naam is Macoumba. In FIFA Mac![]()
Hij moet maximaal 1k kosten denk ik.Alhoewel, hij is deze week ook in een filmpje genoemd van joshflip1989 (geloof ik, niet zeker) dus misschien stijgt z'n waarde. Ik had hem in formatie voor zo'n 1,2k, paar weken geleden..
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
Als je nog een bazen bronze zoekt: Marc Kandji, grote negertspits. Kan koppen, omhalen, 4* skillen en is een beul. Vier meter groot en twee meter breed maar is niet eens traag.
Overwinningen tegen pacewhores zijn toch zoeter dan normaalquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:54 schreef OmniRocket het volgende:
net met m'n 2e team gewonnen van een pace whore
120e minuut
En daarna is je team veel te veel fitness kwijt door al die sprint acties waar je achteraan moest.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Overwinningen tegen pacewhores zijn toch zoeter dan normaal
Ach ja, je kunt niet alles hebben he.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En daarna is je team veel te veel fitness kwijt door al die sprint acties waar je achteraan moest.
True that.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach ja, je kunt niet alles hebben he.
La Liga denk ik dan. Alleen dan ben je wel wat meer kwijt dan 200k.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
True that.
Alles gaat weer richting de trade pileEn dan bedoel ik ook alles.
Ik ga voor één 4-1-2-1-2 team met gewoon goede wissels zodat ik toch kan rouleren.
Weet nog niet wat de waarde is van al mijn spelers is maar dat zullen we zo zien, denk iets van 200k ofzo. (Niet zo actief geweest op de transfermarktKomt ook door die web app waar ik nooit in kwam).
Iemand suggesties voor een competitie/nationaliteit?
Normale verdediging, een slagert voor op CDM, goede passers op LM/RM en een allrounder met goede pass en schot op CAM. 2 Redelijk allround spitsen qua snelheid pass en schot, koppen doe ik toch zelden meer dus dat hoeft niet zo.
Meer dan 200k heb ik nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
La Liga denk ik dan. Alleen dan ben je wel wat meer kwijt dan 200k.
Al denk ik dat een BPL ook wel kan. Nationaliteiten weet ik zo niet.
Bronze engeland, taylor enzo allemaal kopen. Voor 150k ben je klaar! Echt te vet om mee te spelen haha.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Meer dan 200k heb ik niet![]()
La liga heb ik ook al een team van gehad, dus is iets minder leuk. Maar inderdaad een soort Barca team in 4-1-2-1-2 maar dan wat cheaper.
Meeh, pasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bronze engeland, taylor enzo allemaal kopen. Voor 150k ben je klaar! Echt te vet om mee te spelen haha.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:23 schreef Toefjes het volgende:
Zo, trade voorbij en 4K winst gemaakt, niet slecht.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:30 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ik heb dit net geprobeerd. Ben benieuwd hoeveel winst er uit komt
Heb ze bijna af, waar speel jij mee?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bronze engeland, taylor enzo allemaal kopen. Voor 150k ben je klaar! Echt te vet om mee te spelen haha.
Leuk teampje hoor, zelf vind ik 4312 alleen echt verschrikkelijk. Maar dat zal wel komen omdat ik de ruimte gewend ben die je bij een 433 hebt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:50 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#pobzeFribbJUJ
Ben 'klaar' met mijn serie A gold team. Heb geen coins meer dus dan houdt het op.
Leuk om te horen. Zal waarschijnlijk ook voor andere spelers in dat prijssegment werken. Voor je het doet even goed onderzoekenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:38 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
Zo, trade voorbij en 4K winst gemaakt, niet slecht.
De skilled dribbling knopquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:34 schreef Fuszy het volgende:
Verschrikkelijk zeg. Ik merk dat ik teveel tijd heb besteed aan Fifa. Als ik ze nu zie verdedigen dan denk ik al hoe ik zou moeten lopen met mijn mannetje.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:51 schreef Rijst het volgende:
Die zou ik wel in de PL willen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ja, ik ga nu ook van formatie veranderen. Zo druk op het middenveld nu.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:08 schreef DannyDeko het volgende:
4-5-1 is ZO saai om tegen te spelen
Het werkt wel goed moet ik zeggen. Speelde net tegen een kerel met:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu ook van formatie veranderen. Zo druk op het middenveld nu.
Nou, zit nu op de zaak. 23:00 even kijken of ik het 1 en ander beter aanpakquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:18 schreef OmniRocket het volgende:
Hoe gaat het verdedigen op hoge ballen toefjes?
Ramsey was gisteren ook geen 77. IF Ramsey!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:21 schreef Rijst het volgende:
Die Franse spelers zijn belachelijk snelVooral die Remy. Zo snel was die gister echt niet
Ff bericht sturen.anders vergeet ik het.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, zit nu op de zaak. 23:00 even kijken of ik het 1 en ander beter aanpakOhja, ik meld me bij deze aan voor de competitie
Geen IF wernblooms meer:( Heb er 1 die over een paar maanden vreselijk zeldzaam moet zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:41 schreef Fuszy het volgende:
IF2 Wernbloom. Het moet wel!
Straks eens kijken hoe mijn Serie A team speelt. Eigenlijk nog nooit met 4-3-1-2 gespeeld, dus ik ben benieuwd of het bevalt.
Ik denk dat een IF2 gold zal worden, dus je silver zal wel veel waard blijven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen IF wernblooms meer:( Heb er 1 die over een paar maanden vreselijk zeldzaam moet zijn
Ohja, zou 75 waard worden. Maar met 1 goaltje kom je er niet. Zal die in het weekend nog moeten pieken denk ik. Was in het begin 7 a 9 K. Had m voor 9K, relatief duur. Maar ze gaan nu al voor 30K en meer de deur uit. Na 1 maandje. Wat moet dat straks gaan worden danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk dat een IF2 gold zal worden, dus je silver zal wel veel waard blijven.
Hoezo? CL wedstrijden tellen niet mee.quote:
Heb je hem gekocht (buyout) of heb je er een bod op gedaan? Als je een bod hebt gedaan, dan moet je wachten tot de auction afloopt en goed opletten of er niemand overheen biedt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:23 schreef JaxterNL het volgende:
Ik ben net begonnen met Ultimate Team en heb een aantal dingen gekocht via een veiling. Als ik deze wil bekijken staan deze in mijn volglijst. Vanaf daar wil ik ze natuurlijk naar mijn club zetten, maar als ik erop klik krijg ik hetzelfde schermpje als dat je een bod doet en kan ik er verder niks mee:S Is dit een meer voorkomende fout?
Boeit niet. EA ziet alleen maar geldquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoezo? CL wedstrijden tellen niet mee.
Oh je bedoeld dat hij zeker gaat scoren deze week tegen Queens Park![]()
Dit euvel heb ik ook. Paar keer terug gaan naar je scherm. weer terug naar watchlist en dan weer proberen...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:23 schreef JaxterNL het volgende:
Ik ben net begonnen met Ultimate Team en heb een aantal dingen gekocht via een veiling. Als ik deze wil bekijken staan deze in mijn volglijst. Vanaf daar wil ik ze natuurlijk naar mijn club zetten, maar als ik erop klik krijg ik hetzelfde schermpje als dat je een bod doet en kan ik er verder niks mee:S Is dit een meer voorkomende fout?
Zo, dat is zeker frusterend! Vandaag zag ik een goedkope Sneijder voor 16k, dus ik denk, dat wordt dikke winst en ik had het laatste bod, 16.250, en stond op expired. Ga ik naar de watchlist staat het opeens op 16.500.....kut eaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit euvel heb ik ook. Paar keer terug gaan naar je scherm. weer terug naar watchlist en dan weer proberen...
Er is vd week een update geweest van EA. En sindsdien is heel het trade gebeuren fucked up. Ook dat je denkt dat je een veiling gewonnen hebt, en een andere hufter heeft je overboden. Alleen zie je dat niet, en denk je dat je de veiling gewonnen hebt. Kijk je in je watchlist, dan pas zie je dat je overboden bent en de veiling "expired" is
Tamelijk kut dus.
Je zou formatie en positie kaarten eens kunnen proberenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:08 schreef zerokil het volgende:
Weet iemand nog een handel methode het loopt niet meer zo lekker bij mij..
Met mexes heb je toch wel een aardig beest in huis.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:50 schreef StijnDa het volgende:
Ik denk dat ik voor een Frans team ga, niet echt zwakke plekken alleen de verdediging mist een echte baas om alles op te lossen.
Incl. IF Gameiro en IF Remy that is![]()
Als je hem niet meer wil gebruiken zou ik hem gaan verkopenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:15 schreef zerokil het volgende:
Wat zal ik doen Zlatan nu houden of verkopen om dat de prijs binnenkort flink gaat dalen?
Nee gewoon kijken welke formatie je hebt, opzoeken welke er nog meer opstaan met dezelfde formatie en dan er op zetten voor dezelfde als de laagste BIN prijs is meestal primaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:35 schreef Yari het volgende:
Ik wil mijn Robben verkopen maar het staat er echt vol mee. Heeft het nog zin om er een formation card op te gooien? Om hem iets aantrekkelijker te maken tussen de 50 pagina's oid..
Volgens mij lopen in Engeland de snelste spitsen? Nilmar heeft ook een aardige pace. Spaanse competitie kom je dan uit. Kun je Bojan eventueel achter zetten. Kost geen drol, en qua pace aardig dodelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:24 schreef DannyDeko het volgende:
Ik wil me ook bij de 4-5-1 lamers toevoegen met 1 rete snelle spits voorin. Nu nog bedenken welke compo/land. Suggesties? Moet niet al te duur zijn, heb zo'n 60k te besteden.
Als hij verder ook iets moet kunnen moet je niet in engeland zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij lopen in Engeland de snelste spitsen? Nilmar heeft ook een aardige pace. Spaanse competitie kom je dan uit. Kun je Bojan eventueel achter zetten. Kost geen drol, en qua pace aardig dodelijk
Ik heb vorig jaar Maicon als RB een tijdje op CDM gezet, wat een baas is datquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:23 schreef Toefjes het volgende:
Haha, wat een elftallen maken de tegenstanders soms... zojuist een tegenstander met een RB die CM is. Alle ballen op Oar, die is er geloof ik 15 keer langs gegaan, guidetti stond tegenover een LW die opgesteld stond als CB. Jammer voor die tegenstander want voetballen kon hij wel. een bloedeloze 5-3 was het resultaat.
Met de 4-1-2-1-2 truck uiteindelijk 23.5K voor Benzema betaald en 26.5K voor LucioEn die kaartjes nog eens terugverdiend met formatiekaartjes handelen
Bojan speelt wel bij Roma he, die gaat dus niet linken met Nilmarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij lopen in Engeland de snelste spitsen? Nilmar heeft ook een aardige pace. Spaanse competitie kom je dan uit. Kun je Bojan eventueel achter zetten. Kost geen drol, en qua pace aardig dodelijk
scherpquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bojan speelt wel bij Roma he, die gaat dus niet linken met Nilmar
Is goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Uhmmmmmmm ookeeee. Niet gaan huilen als ik scoor
LB + RBquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:37 schreef Tim86 het volgende:
Net 4-3 verloren van een erg sportieve Duitser, wel een mooie pot, maar hij was echt beter, ook al scoorde hij pas in blessuretijd de winnende goal. Altijd fijn als je eindelijk eens iemand tegenkomt die ook niet aan celebrations doet en alle replays snel skipt.
Valt wel mee! Ik heb een paar steekballetjes gegeven maar daar bleef het ook bij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wilde iets teveel Long Tan gebruiken.Maar je bent wel beetje pacehoer Rijst.
Geen enkele opbouwende aanval.
Long Tan MOTM.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:39 schreef Rijst het volgende:
Valt wel mee! Ik heb een paar steekballetjes gegeven maar daar bleef het ook bij.
Zometeen misschien ben nu effe bezigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Grapje zeker?
Maar doe nog even een potje.
Ik wil die opbouwende skills wel zien.
Edit: Gedver, check ik geenstijl, filmpje van Gadaffi.
Volgens mij is er iets mis met m'n game invites ofzo, nja.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:12 schreef Rijst het volgende:
Doe best of 3. JIj was net al ingespeeld.
Nu hapte ik niet.quote:
Precies, slaapze! Even nog topic volspammen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:22 schreef Rijst het volgende:
Dat beslissende potje komt wel een andere keer,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |