quote:
Wat mij dan vaak gebeurt, verdediger is de snelle aanvaller dan net voor, maar de bal stuitert. Op 1 of andere manier wilt verdediger de bal met zn borst aannemen, dat mislukt, snelle aanvaller pakt de bal af, en scoort. Hoe kan ik dit voorkomen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lol, nu tegen gast met Agbon, kan alleen hoge pass die gast.
niet aannemen.. wegrammenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat mij dan vaak gebeurt, verdediger is de snelle aanvaller dan net voor, maar de bal stuitert. Op 1 of andere manier wilt verdediger de bal met zn borst aannemen, dat mislukt, snelle aanvaller pakt de bal af, en scoort. Hoe kan ik dit voorkomen?
Haha, gewoon als een mongool op het rondje drukken is de truck? Zou heldig zijn als het werkt, zou zeker 15% van mn verliespartijen schelenquote:
Het is.....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lol, nu tegen gast met Agbon, kan alleen hoge pass die gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms kan je niet anders ... het is net echt voetbalquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, gewoon als een mongool op het rondje drukken is de truck? Zou heldig zijn als het werkt, zou zeker 15% van mn verliespartijen schelenVanavond na het werken maar eens proberen.
Loop beter achteruit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Godverdomme man, echt zo onverdiend dit, ELKE BAL L1+steekbal.
Daar helpt maar 1 ding tegen: uitzoeken wie het is, en met het hele fok forum langsgaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Godverdomme man, echt zo onverdiend dit, ELKE BAL L1+steekbal.
Met mijn Franse verdedigers tegen Agbonlahor, Walcott en Young.quote:
Volgens mij speel je me helemaal weg. Laucas wint ook met 5+ goals verschil. Maar is leukquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:49 schreef OmniRocket het volgende:
kunnen we niet een PS3 FUT toernooitje opzetten? 8 man, 1000 coins inleg ofzo, winnaar krijgt 7220 coins ofzo.
Gewoon een perfecte team:P Alleen Messi en Ronaldo RM en LMquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:48 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#e6t2eNd9bbJGn
Mijn nieuwe team. Bankvulling moet nog gehaald worden, alsmede Aguero en de nodige kaartjes om alles lichtgroen te maken. Aguero voor Benzema (wordt supersub) en dan is dit de basis. Chiellini, Mexes, Reyes, Aguero, Elia, Marscherano, Abate worden de subs.
Nog nooit tegen gespeeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:54 schreef Rijst het volgende:
Ik speel liever tegen Agbonlahor dan Chicharito
nou op de ps3 gaat dit niet werkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:23 schreef Toefjes het volgende:
Trading tip: Benzema wordt in 4-1-2-1-2 verkocht voor ongeveer 28 a 29K. Voor 16K binnen te halen in kutformatie. 4-1-2-1-2 kaartje voor 7K, en makkelijk 5K winst.
Hij zit op de ps3quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
nou op de ps3 gaat dit niet werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |