Bronze engeland, taylor enzo allemaal kopen. Voor 150k ben je klaar! Echt te vet om mee te spelen haha.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Meer dan 200k heb ik niet![]()
La liga heb ik ook al een team van gehad, dus is iets minder leuk. Maar inderdaad een soort Barca team in 4-1-2-1-2 maar dan wat cheaper.
Meeh, pasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bronze engeland, taylor enzo allemaal kopen. Voor 150k ben je klaar! Echt te vet om mee te spelen haha.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:23 schreef Toefjes het volgende:
Trading tip: Benzema wordt in 4-1-2-1-2 verkocht voor ongeveer 28 a 29K. Voor 16K binnen te halen in kutformatie. 4-1-2-1-2 kaartje voor 7K, en makkelijk 5K winst.
Zo, trade voorbij en 4K winst gemaakt, niet slecht.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:30 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ik heb dit net geprobeerd. Ben benieuwd hoeveel winst er uit komt
Heb ze bijna af, waar speel jij mee?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bronze engeland, taylor enzo allemaal kopen. Voor 150k ben je klaar! Echt te vet om mee te spelen haha.
Leuk teampje hoor, zelf vind ik 4312 alleen echt verschrikkelijk. Maar dat zal wel komen omdat ik de ruimte gewend ben die je bij een 433 hebt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:50 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#pobzeFribbJUJ
Ben 'klaar' met mijn serie A gold team. Heb geen coins meer dus dan houdt het op.
Leuk om te horen. Zal waarschijnlijk ook voor andere spelers in dat prijssegment werken. Voor je het doet even goed onderzoekenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:38 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
Zo, trade voorbij en 4K winst gemaakt, niet slecht.
De skilled dribbling knopquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:34 schreef Fuszy het volgende:
Verschrikkelijk zeg. Ik merk dat ik teveel tijd heb besteed aan Fifa. Als ik ze nu zie verdedigen dan denk ik al hoe ik zou moeten lopen met mijn mannetje.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:51 schreef Rijst het volgende:
Die zou ik wel in de PL willen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ja, ik ga nu ook van formatie veranderen. Zo druk op het middenveld nu.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:08 schreef DannyDeko het volgende:
4-5-1 is ZO saai om tegen te spelen
Het werkt wel goed moet ik zeggen. Speelde net tegen een kerel met:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu ook van formatie veranderen. Zo druk op het middenveld nu.
Nou, zit nu op de zaak. 23:00 even kijken of ik het 1 en ander beter aanpakquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:18 schreef OmniRocket het volgende:
Hoe gaat het verdedigen op hoge ballen toefjes?
Ramsey was gisteren ook geen 77. IF Ramsey!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:21 schreef Rijst het volgende:
Die Franse spelers zijn belachelijk snelVooral die Remy. Zo snel was die gister echt niet
Ff bericht sturen.anders vergeet ik het.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, zit nu op de zaak. 23:00 even kijken of ik het 1 en ander beter aanpakOhja, ik meld me bij deze aan voor de competitie
Geen IF wernblooms meer:( Heb er 1 die over een paar maanden vreselijk zeldzaam moet zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:41 schreef Fuszy het volgende:
IF2 Wernbloom. Het moet wel!
Straks eens kijken hoe mijn Serie A team speelt. Eigenlijk nog nooit met 4-3-1-2 gespeeld, dus ik ben benieuwd of het bevalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |