Beasly speelt in Mexicoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gister tegen gespeeld, Echt onmogelijk met die pace hoeren
Wynne, Beasly
Ja maar hij had Amerikaans elftalquote:
Oke. Altidore in de spits?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar hij had Amerikaans elftal
Jupquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oke. Altidore in de spits?
Jammer, had wel gewild maar zit op de PS3!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:56 schreef Confetti het volgende:
Iemand die het nog durft op te nemen tegen mij?![]()
Beloning staat weer op 25k!
Ps3? Wie weet zo, eerst ff etenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:56 schreef Confetti het volgende:
Iemand die het nog durft op te nemen tegen mij?![]()
Beloning staat weer op 25k!
Xbox, helaasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:58 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ps3? Wie weet zo, eerst ff eten
Nee, draadloos. Alleen mijn H2H matches doen het wel. Als ik tegen de AI speel met mijn ultimate team, dan krijg ik ook een disconnect.quote:
Juich nou niet te vroeg, zie ze eerst te verkopen en ben dan blijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:14 schreef Iceman21 het volgende:
Heb op de pc eindelijk mijn handel gevonden.
Het is echt zwaar ongelooflijk dat ik in 10 minuten tijd al 12 RM-RW, 7 LM-LW en 9 CM-CAM kaartjes vind met een BIN van onder de 1K. Die dingen gaan op de pc allemaal vor 4 a 5K weg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het mooie is, dat je er, itt spelers, geen verlies op kan amken. Ze gaan altijd wel weg voor de prijs waarvoor je ze hebt aangekocht.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Juich nou niet te vroeg, zie ze eerst te verkopen en ben dan blij
Formatiekaarten werkt het idd niet bij, positiekaarten wel...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:19 schreef DannyDeko het volgende:
Zoals ik al zei werkte dat weekje of wat terug nog prima. Nu stukken minder helaas. Eerst verkocht ik al m'n 433 kaarten nog voor 5k BIN, nu mag je blij zijn als ze voor 3,5K gaan
Haha, je moet LW-->LM, RW-->RM, CAM -->CM kaarten hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:14 schreef Iceman21 het volgende:
Heb op de pc eindelijk mijn handel gevonden.
Het is echt zwaar ongelooflijk dat ik in 10 minuten tijd al 12 RM-RW, 7 LM-LW en 9 CM-CAM kaartjes vind met een BIN van onder de 1K. Die dingen gaan op de pc allemaal vor 4 a 5K weg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gaan nu bij mij dus allemaal voor 3.5 start en 5k bin weg.
Gegarandeerd meer dan 2.5k winst op elk kaartje.
Dit, andersom krijg je ze niet weg en zijn ze echt cheap.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je moet LW-->LM, RW-->RM, CAM -->CM kaarten hebbenniet andersom
Dat ook jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je moet LW-->LM, RW-->RM, CAM -->CM kaarten hebbenniet andersom
Ja de rw rm maar niet de rm rw dudeeeeequote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat ook ja
Maar zelfde verhaal met positiekaarten hoor. Verkocht ik een week terug nog RW->RM voor 4k bin, gaan ze nu nog voor 2![]()
Wie weet loopt het binnenkort wel weer op. Ik hoop het iig van wel aangezien dat mn enige bron van inkomsten was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |