Feyenoorder, 25km van stadion hier.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:28 schreef TheFastOne het volgende:
Feyenoorder, woont 30km van t stadion
Ajaciedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Feyenoorder, 25km van stadion hier.
Ik woon in Brielle, dus ten zuiden van de kuipquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Feyenoorder, 25km van stadion hier.
Iedereen stort zich op de spelers. hier zijn de leuke coins mee te verdienen. steeds 600 a 800. in een uurtje loopt het best opquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:47 schreef mash_ het volgende:
lm = lw
lw - lm
rw - rm
rm - rw
kaartjes werken best goed
Bronze only?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:46 schreef laucas het volgende:
[..]
Im in. Heb alleen nog geen gouden team
Het werkte eerst veel beter. Ik heb ongeveer 100k bij elkaar getrade in een dag of 5 met enkel formatie kaartjes. Maar ze zijn nu allemaal veel goedkoper geworden dan eerstquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:47 schreef mash_ het volgende:
lm = lw
lw - lm
rw - rm
rm - rw
kaartjes werken best goed
Welke prijs koop je in/verkoop je ze?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Het werkte eerst veel beter. Ik heb ongeveer 100k bij elkaar getrade in een dag of 5 met enkel formatie kaartjes. Maar ze zijn nu allemaal veel goedkoper geworden dan eerst
Zal voor elk platform verschillend zijn. 10 minuutjes de markt bestuderen geeft je al aardig inzichtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:11 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Welke prijs koop je in/verkoop je ze?
Ik iets ten noorden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:48 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik woon in Brielle, dus ten zuiden van de kuip
Adem in, Adem uit en blijven herhalenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:50 schreef zerokil het volgende:
GVD ik verloor weer alles hoor, gisteren speelde ik redelijk maar nu echt dramatisch.
Hoeveel stress kan je van Fifa krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |