Die heb ik ook, maar als ik alles op ga schrijven ben ik 12 minuten bezig.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je moet LW-->LM, RW-->RM, CAM -->CM kaarten hebbenniet andersom
Ehm, nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja de rw rm maar niet de rm rw dudeeeee
Gelukkig. Ik verwacht je eerste miljoenen team nog voor sinterklaasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:25 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar als ik alles op ga schrijven ben ik 12 minuten bezig.
En die anderen zijn nu allemaal gewoon gepricefixed en mochten ze niet weg gaan, op pc positiekaarten maak je nooit verlies.
Heb ik gister nog gepost. Mijn helden 2. Bundesliga moffenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:31 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand nog suggesties voor spelers, mls bronze 41212
Nee ik bedoel voor mn MLS(!) team.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb ik gister nog gepost. Mijn helden 2. Bundesliga moffen
Oh my badquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee ik bedoel voor mn MLS(!) team.
Zit Davies er nog in? hij was vorig jaar echt baas.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee ik bedoel voor mn MLS(!) team.
Bronze...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zit Davies er nog in? hij was vorig jaar echt baas.En Henry uiteraard.
Davies valt vies tegen, 69 oidquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zit Davies er nog in? hij was vorig jaar echt baas.En Henry uiteraard.
Top, ga ik vanavond even kijken. Kijken of hij Guidetti kan overtreffen. Vanochtend/vanmiddag weer 10 goals in 7 wedstrijdenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Senegalees van Colorado Rapids, Major League Soccer.
[..]
Inderdaad. Zijn naam is Macoumba. In FIFA Mac![]()
Hij moet maximaal 1k kosten denk ik.Alhoewel, hij is deze week ook in een filmpje genoemd van joshflip1989 (geloof ik, niet zeker) dus misschien stijgt z'n waarde. Ik had hem in formatie voor zo'n 1,2k, paar weken geleden..
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
Als je nog een bazen bronze zoekt: Marc Kandji, grote negertspits. Kan koppen, omhalen, 4* skillen en is een beul. Vier meter groot en twee meter breed maar is niet eens traag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overwinningen tegen pacewhores zijn toch zoeter dan normaalquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:54 schreef OmniRocket het volgende:
net met m'n 2e team gewonnen van een pace whore
120e minuut
En daarna is je team veel te veel fitness kwijt door al die sprint acties waar je achteraan moest.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Overwinningen tegen pacewhores zijn toch zoeter dan normaal
Ach ja, je kunt niet alles hebben he.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En daarna is je team veel te veel fitness kwijt door al die sprint acties waar je achteraan moest.
True that.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach ja, je kunt niet alles hebben he.
La Liga denk ik dan. Alleen dan ben je wel wat meer kwijt dan 200k.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
True that.
Alles gaat weer richting de trade pileEn dan bedoel ik ook alles.
Ik ga voor één 4-1-2-1-2 team met gewoon goede wissels zodat ik toch kan rouleren.
Weet nog niet wat de waarde is van al mijn spelers is maar dat zullen we zo zien, denk iets van 200k ofzo. (Niet zo actief geweest op de transfermarktKomt ook door die web app waar ik nooit in kwam).
Iemand suggesties voor een competitie/nationaliteit?
Normale verdediging, een slagert voor op CDM, goede passers op LM/RM en een allrounder met goede pass en schot op CAM. 2 Redelijk allround spitsen qua snelheid pass en schot, koppen doe ik toch zelden meer dus dat hoeft niet zo.
Meer dan 200k heb ik nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
La Liga denk ik dan. Alleen dan ben je wel wat meer kwijt dan 200k.
Al denk ik dat een BPL ook wel kan. Nationaliteiten weet ik zo niet.
Bronze engeland, taylor enzo allemaal kopen. Voor 150k ben je klaar! Echt te vet om mee te spelen haha.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Meer dan 200k heb ik niet![]()
La liga heb ik ook al een team van gehad, dus is iets minder leuk. Maar inderdaad een soort Barca team in 4-1-2-1-2 maar dan wat cheaper.
Meeh, pasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bronze engeland, taylor enzo allemaal kopen. Voor 150k ben je klaar! Echt te vet om mee te spelen haha.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:23 schreef Toefjes het volgende:
Trading tip: Benzema wordt in 4-1-2-1-2 verkocht voor ongeveer 28 a 29K. Voor 16K binnen te halen in kutformatie. 4-1-2-1-2 kaartje voor 7K, en makkelijk 5K winst.
Zo, trade voorbij en 4K winst gemaakt, niet slecht.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:30 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ik heb dit net geprobeerd. Ben benieuwd hoeveel winst er uit komt
Heb ze bijna af, waar speel jij mee?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bronze engeland, taylor enzo allemaal kopen. Voor 150k ben je klaar! Echt te vet om mee te spelen haha.
Leuk teampje hoor, zelf vind ik 4312 alleen echt verschrikkelijk. Maar dat zal wel komen omdat ik de ruimte gewend ben die je bij een 433 hebt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:50 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#pobzeFribbJUJ
Ben 'klaar' met mijn serie A gold team. Heb geen coins meer dus dan houdt het op.
Leuk om te horen. Zal waarschijnlijk ook voor andere spelers in dat prijssegment werken. Voor je het doet even goed onderzoekenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:38 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
Zo, trade voorbij en 4K winst gemaakt, niet slecht.
De skilled dribbling knopquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:34 schreef Fuszy het volgende:
Verschrikkelijk zeg. Ik merk dat ik teveel tijd heb besteed aan Fifa. Als ik ze nu zie verdedigen dan denk ik al hoe ik zou moeten lopen met mijn mannetje.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:51 schreef Rijst het volgende:
Die zou ik wel in de PL willen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ja, ik ga nu ook van formatie veranderen. Zo druk op het middenveld nu.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:08 schreef DannyDeko het volgende:
4-5-1 is ZO saai om tegen te spelen
Het werkt wel goed moet ik zeggen. Speelde net tegen een kerel met:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu ook van formatie veranderen. Zo druk op het middenveld nu.
Nou, zit nu op de zaak. 23:00 even kijken of ik het 1 en ander beter aanpakquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:18 schreef OmniRocket het volgende:
Hoe gaat het verdedigen op hoge ballen toefjes?
Ramsey was gisteren ook geen 77. IF Ramsey!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:21 schreef Rijst het volgende:
Die Franse spelers zijn belachelijk snelVooral die Remy. Zo snel was die gister echt niet
Ff bericht sturen.anders vergeet ik het.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, zit nu op de zaak. 23:00 even kijken of ik het 1 en ander beter aanpakOhja, ik meld me bij deze aan voor de competitie
Geen IF wernblooms meer:( Heb er 1 die over een paar maanden vreselijk zeldzaam moet zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:41 schreef Fuszy het volgende:
IF2 Wernbloom. Het moet wel!
Straks eens kijken hoe mijn Serie A team speelt. Eigenlijk nog nooit met 4-3-1-2 gespeeld, dus ik ben benieuwd of het bevalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |