Koop zelf je sokken en gebruik ze voor je zelfbevrediging. Zo zou ik het doen in jou geval.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:51 schreef Liveitup het volgende:
Meestal spuit ik mijn goedje na het finishen in een Kleenex zoals de meeste mannen hiero denk ik maar de laatste tijd haal ik er genot uit om klaar te komen in mijn sokken.
Kwam ik twee dagen geleden tot de conclusie dat ik nog maar 1 paar sokken heb terwijl me moeder er twee weken geleden nog 6 nieuwe paar had gekocht. Mijn moeder keek deze morgen in de kast en vroeg me waar deze sokken gebleven waren. Ik zei dat ik het niet wist en toen lachte ze en deed ze het afrukgebaar.
Dit was absoluut vernederend.... Ik bedoel, hoe kan ze dit weten???
Tips iemand om dit nog te voorkomen?
Waar walg je van? Dat hij zich aftrekt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:57 schreef Liveitup het volgende:
Omdat me moeder dit weet denk ik namelijk dat mijn vader deze fetish ook had.... Doet me best walgen
Rare gedachtenkronkels vind ik. Wie trekt zich niet af, ook je vader heeft dat gedaan. Jij doet het toch ook, waarom zou het vies zijn bij je vader.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:58 schreef Liveitup het volgende:
Natuurlijk, kan me niets walgelijker voorstellen ouwe
is toch dubbel praktisch hoef je geen papier te gebruiken en dan gewoon een vieze sok nog een keer gebruiken voordat je hem in de was doetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:10 schreef Liveitup het volgende:
Doen andere mannen het ook in sokken is mijn bijkomstige vraag???
gewoon op 80 graden was ik mn sokken altijd, ik wacht tot ik er een stuk of 30 volgespoten heb en doe ze dan allemaal tegelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:13 schreef Liveitup het volgende:
Enneuh, lost mijn goedje dan ook op in de was of blijft hij hangen net zoals in schaamhaar?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:10 schreef Liveitup het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is toch dubbel praktisch hoef je geen papier te gebruiken en dan gewoon een vieze sok nog een keer gebruiken voordat je hem in de was doet
Ik heb enkel zwarte sokken en het residu is heel opvallend..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:26 schreef Montelly het volgende:
btw....Volgespoten sokken altijd +1
Nadeel: als sokken zwart zijn, contrast met je hardgekoekte zaad is dan veel groter/opvallender.
Heb een hele leuke en lieve vriendin. Lijkt mij duidelijk of niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:10 schreef Liveitup het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |