Ik denk dat een IF2 gold zal worden, dus je silver zal wel veel waard blijven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen IF wernblooms meer:( Heb er 1 die over een paar maanden vreselijk zeldzaam moet zijn
Ohja, zou 75 waard worden. Maar met 1 goaltje kom je er niet. Zal die in het weekend nog moeten pieken denk ik. Was in het begin 7 a 9 K. Had m voor 9K, relatief duur. Maar ze gaan nu al voor 30K en meer de deur uit. Na 1 maandje. Wat moet dat straks gaan worden danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk dat een IF2 gold zal worden, dus je silver zal wel veel waard blijven.
Hoezo? CL wedstrijden tellen niet mee.quote:
Heb je hem gekocht (buyout) of heb je er een bod op gedaan? Als je een bod hebt gedaan, dan moet je wachten tot de auction afloopt en goed opletten of er niemand overheen biedt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:23 schreef JaxterNL het volgende:
Ik ben net begonnen met Ultimate Team en heb een aantal dingen gekocht via een veiling. Als ik deze wil bekijken staan deze in mijn volglijst. Vanaf daar wil ik ze natuurlijk naar mijn club zetten, maar als ik erop klik krijg ik hetzelfde schermpje als dat je een bod doet en kan ik er verder niks mee:S Is dit een meer voorkomende fout?
Boeit niet. EA ziet alleen maar geldquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoezo? CL wedstrijden tellen niet mee.
Oh je bedoeld dat hij zeker gaat scoren deze week tegen Queens Park![]()
Dit euvel heb ik ook. Paar keer terug gaan naar je scherm. weer terug naar watchlist en dan weer proberen...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:23 schreef JaxterNL het volgende:
Ik ben net begonnen met Ultimate Team en heb een aantal dingen gekocht via een veiling. Als ik deze wil bekijken staan deze in mijn volglijst. Vanaf daar wil ik ze natuurlijk naar mijn club zetten, maar als ik erop klik krijg ik hetzelfde schermpje als dat je een bod doet en kan ik er verder niks mee:S Is dit een meer voorkomende fout?
Zo, dat is zeker frusterend! Vandaag zag ik een goedkope Sneijder voor 16k, dus ik denk, dat wordt dikke winst en ik had het laatste bod, 16.250, en stond op expired. Ga ik naar de watchlist staat het opeens op 16.500.....kut eaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit euvel heb ik ook. Paar keer terug gaan naar je scherm. weer terug naar watchlist en dan weer proberen...
Er is vd week een update geweest van EA. En sindsdien is heel het trade gebeuren fucked up. Ook dat je denkt dat je een veiling gewonnen hebt, en een andere hufter heeft je overboden. Alleen zie je dat niet, en denk je dat je de veiling gewonnen hebt. Kijk je in je watchlist, dan pas zie je dat je overboden bent en de veiling "expired" is
Tamelijk kut dus.
Je zou formatie en positie kaarten eens kunnen proberenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:08 schreef zerokil het volgende:
Weet iemand nog een handel methode het loopt niet meer zo lekker bij mij..
Met mexes heb je toch wel een aardig beest in huis.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:50 schreef StijnDa het volgende:
Ik denk dat ik voor een Frans team ga, niet echt zwakke plekken alleen de verdediging mist een echte baas om alles op te lossen.
Incl. IF Gameiro en IF Remy that is![]()
Als je hem niet meer wil gebruiken zou ik hem gaan verkopenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:15 schreef zerokil het volgende:
Wat zal ik doen Zlatan nu houden of verkopen om dat de prijs binnenkort flink gaat dalen?
Nee gewoon kijken welke formatie je hebt, opzoeken welke er nog meer opstaan met dezelfde formatie en dan er op zetten voor dezelfde als de laagste BIN prijs is meestal primaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:35 schreef Yari het volgende:
Ik wil mijn Robben verkopen maar het staat er echt vol mee. Heeft het nog zin om er een formation card op te gooien? Om hem iets aantrekkelijker te maken tussen de 50 pagina's oid..
Volgens mij lopen in Engeland de snelste spitsen? Nilmar heeft ook een aardige pace. Spaanse competitie kom je dan uit. Kun je Bojan eventueel achter zetten. Kost geen drol, en qua pace aardig dodelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:24 schreef DannyDeko het volgende:
Ik wil me ook bij de 4-5-1 lamers toevoegen met 1 rete snelle spits voorin. Nu nog bedenken welke compo/land. Suggesties? Moet niet al te duur zijn, heb zo'n 60k te besteden.
Als hij verder ook iets moet kunnen moet je niet in engeland zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij lopen in Engeland de snelste spitsen? Nilmar heeft ook een aardige pace. Spaanse competitie kom je dan uit. Kun je Bojan eventueel achter zetten. Kost geen drol, en qua pace aardig dodelijk
Ik heb vorig jaar Maicon als RB een tijdje op CDM gezet, wat een baas is datquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:23 schreef Toefjes het volgende:
Haha, wat een elftallen maken de tegenstanders soms... zojuist een tegenstander met een RB die CM is. Alle ballen op Oar, die is er geloof ik 15 keer langs gegaan, guidetti stond tegenover een LW die opgesteld stond als CB. Jammer voor die tegenstander want voetballen kon hij wel. een bloedeloze 5-3 was het resultaat.
Met de 4-1-2-1-2 truck uiteindelijk 23.5K voor Benzema betaald en 26.5K voor LucioEn die kaartjes nog eens terugverdiend met formatiekaartjes handelen
Bojan speelt wel bij Roma he, die gaat dus niet linken met Nilmarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij lopen in Engeland de snelste spitsen? Nilmar heeft ook een aardige pace. Spaanse competitie kom je dan uit. Kun je Bojan eventueel achter zetten. Kost geen drol, en qua pace aardig dodelijk
scherpquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bojan speelt wel bij Roma he, die gaat dus niet linken met Nilmar
Is goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Uhmmmmmmm ookeeee. Niet gaan huilen als ik scoor
LB + RBquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:37 schreef Tim86 het volgende:
Net 4-3 verloren van een erg sportieve Duitser, wel een mooie pot, maar hij was echt beter, ook al scoorde hij pas in blessuretijd de winnende goal. Altijd fijn als je eindelijk eens iemand tegenkomt die ook niet aan celebrations doet en alle replays snel skipt.
Valt wel mee! Ik heb een paar steekballetjes gegeven maar daar bleef het ook bij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wilde iets teveel Long Tan gebruiken.Maar je bent wel beetje pacehoer Rijst.
Geen enkele opbouwende aanval.
Long Tan MOTM.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:39 schreef Rijst het volgende:
Valt wel mee! Ik heb een paar steekballetjes gegeven maar daar bleef het ook bij.
Zometeen misschien ben nu effe bezigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Grapje zeker?
Maar doe nog even een potje.
Ik wil die opbouwende skills wel zien.
Edit: Gedver, check ik geenstijl, filmpje van Gadaffi.
Volgens mij is er iets mis met m'n game invites ofzo, nja.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:12 schreef Rijst het volgende:
Doe best of 3. JIj was net al ingespeeld.
Nu hapte ik niet.quote:
Precies, slaapze! Even nog topic volspammen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:22 schreef Rijst het volgende:
Dat beslissende potje komt wel een andere keer,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |