Hoeft toch ook niet in 1 keerquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
70m2 past echt niet in mijn auto
dacht kan nog ff snelquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
en weer zeggen dat je niets in de gaten had?
Hoeft toch ook niet in 1 keerquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:52 schreef pl4kkie het volgende:
ote][ afbeelding ] Op maandag 17 oktober 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet in 1 keerquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:52 schreef pl4kkie het volgende:
ote][ afbeelding ] Op maandag 17 oktober 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hunterquote:
quote:
bij mij wel, mag maar 1 keer per maand mijn stort pasje gebruikenquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
70m2? Wat dacht je ervan als je m3 van maakt?
Das dan wel weer een nadeel. Hier komen ze eens in de zoveel tijd met een vuilniswagen langs voor zulke spullen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
bij mij wel, mag maar 1 keer per maand mijn stort pasje gebruiken
quote:
Amateurs !quote:
Pest ons er maar meequote:
quote:
je hebt een [ quote] gemist en had wel nog een [ /quote] in je post staan.quote:
N00bsquote:
Zo moeilijk kan het toch niet geweest zijn, heb vandaag nog in DE gepost, dus je kon me zo volgenquote:
Ja ging ook perfectquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het toch niet geweest zijn, heb vandaag nog in DE gepost, dus je kon me zo volgen
In DE postenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het toch niet geweest zijn, heb vandaag nog in DE gepost, dus je kon me zo volgen
zeg ga jij je quotes even verkloten in KLB of ONZquote:
Ik kom daar nooitquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zeg ga jij je quotes even verkloten in KLB of ONZ
Ok ok ok, ik neem mijn woorden terug.quote:
Ik heb daar ongeveer mijn eigen topic waar ik al mijn tornado zooi spam dusjaquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:02 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ok ok ok, ik neem mijn woorden terug.
Posten in DE![]()
![]()
Zit je me nou te bespiedenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben jij slachtoffer van monopoly? Meld je hier!![]()
Verkeerde mensen verdienen veel
Je dumpt zelf iedere keer de linkjesquote:
Iedere keer niet. En zeker die 2 nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je dumpt zelf iedere keer de linkjes
zucht.... je dumpt af en toe wel eens een linkje... en deze heb ik gewoon uit jouw posthistory gepluktquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:06 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Iedere keer niet. En zeker die 2 niet
Dat is een betere verwoording!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zucht.... je dumpt af en toe wel eens een linkje... en deze heb ik gewoon uit jouw posthistory geplukt
ik heb daar wel eens de fipoquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb daar ongeveer mijn eigen topic waar ik al mijn tornado zooi spam dusja
Omdat jij ontkende dat je wel eens in KLB en ONZ postquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat is een betere verwoording!
Daarom zeg ik. Je bent me aan het bespieden
Was het een goede dag voor tornado hunters vandaag?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb daar ongeveer mijn eigen topic waar ik al mijn tornado zooi spam dusja
Je weet toch, het is niet cool om te zeggen dat je daar postquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat jij ontkende dat je wel eens in KLB en ONZ post
Nee. Pas in Maart weerquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Was het een goede dag voor tornado hunters vandaag?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Was het een goede dag voor tornado hunters vandaag?
Halloquote:
Okee. Zijn er nog echt grote tornados geweest? Meestal hoor je wel is wat op het nieuws.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]het grote seizoen is (gelukkig) voor ze afgelopen. Hooguit deze en volgende maand nog wat kleintjes.
Even uit die grot komen Plakkiequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:15 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Okee. Zijn er nog echt grote tornados geweest? Meestal hoor je wel is wat op het nieuws.
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:15 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Okee. Zijn er nog echt grote tornados geweest? Meestal hoor je wel is wat op het nieuws.
Eh 4 EF5's op 27 aprilquote:
quote:
Ah, gewoon Willem erop af sturenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
De Noormannen zijn geland! Waarschuw de dorpen en beman de kastelen!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als cadeautje krijg je zo weer een linkje van me!
beestjesquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:24 schreef Drassss het volgende:
...
Joplin...
...
Tuscaloosa..
Samen killers van beesten.
nieuwe kring maken met alleen de naam van die persoonquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Pfff, door Google+ kan ik niet meer gewoon een album met één delen, nee, ik moet em gelijk naar een hele kring sturen. En dat wil ik niet!!!
Kan wel met één delen hoor, moet je wel zijn/haar email-adres weten, of die persoon in een enkel kringetje zettenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Pfff, door Google+ kan ik niet meer gewoon een album met één delen, nee, ik moet em gelijk naar een hele kring sturen. En dat wil ik niet!!!
Willem? Welke Willem? Toch niet Lex? Dan kan je nog beter Maxima sturen!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, gewoon Willem erop af sturen
Ik dacht zelf aan 'William the conqueror', maar misschien William van Mary ook een optiequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Willem? Welke Willem? Toch niet Lex? Dan kan je nog beter Maxima sturen!
Maar ik heb wel de sterretjes gezien hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan
Willem de Verover van Normandië? Die was zelf nog een Noorman van afkomst.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan 'William the conqueror', maar misschien William van Mary ook een optie
ze zijn nog leuker geworden dan ik dachtquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar ik heb wel de sterretjes gezien hoor
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ze zijn nog leuker geworden dan ik dacht
Mijn geschiedenis gaat niet verder dan 1300quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Willem de Verover van Normandië? Die was zelf nog een Noorman van afkomst.
Is wel handig.... ben ooit via google begonnen met docjes te delen met mijn collega's. Maar toen moest je nog iedereen individueel per email uitnodigen. Nu stop je iemand in een kringetje en je kan in een klap delen met een kringquote:
Ik probeer nog echt zoo jaren 2001 te blijvenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is wel handig.... ben ooit via google begonnen met docjes te delen met mijn collega's. Maar toen moest je nog iedereen individueel per email uitnodigen. Nu stop je iemand in een kringetje en je kan in een klap delen met een kring
Koud vuur noemen ze het, mijn flesje is nu wel een beetje verpest. Hals is matglas geworden door de hitte!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]begreep nu ook waarom je een aansteker nodig had
Ben je zo oud dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn geschiedenis gaat niet verder dan 1300
Ja ja.... koud vuurquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Koud vuur noemen ze het, mijn flesje is nu wel een beetje verpest. Hals is matglas geworden door de hitte!
Dat herinner ik mij niet meerquote:
Door middel van de garrucha, de toca en de porto kan ik je dingen laten herinneren die je grootvadersmoeder gedaan heeft.quote:
Sterretjes koud vuur noemen. Komop zegquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja ja.... koud vuurheeft bij mijn buurjongetje vorig jaar een dikke vette brandblaar op zijn lip opgeleverd
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]morgen niet-stampotten dagje voor je
![]()
slaap
![]()
enne niet vergeten Ceetje te feliciteren
Slaaplekker muisjequote:Op maandag 17 oktober 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]morgen niet-stampotten dagje voor je
![]()
slaap
![]()
enne niet vergeten Ceetje te feliciteren
Ik ben nog niet slapen hoor. Nog word feud aan het spelenquote:
Ohh, dat dacht ik. Ik ben nu super humans aan het kijken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben nog niet slapen hoor. Nog word feud aan het spelen
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:10 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ohh, dat dacht ik. Ik ben nu super humans aan het kijken.
o, jij ook al steeds???quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]was kokje even aan het uitwuiven
Ik ben niets meer aan het kijken... ik wordt weer genadeloos ingemaakt met word feud![]()
Alweer ingemaaktquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]was kokje even aan het uitwuiven
Ik ben niets meer aan het kijken... ik wordt weer genadeloos ingemaakt met word feud![]()
quote:
De normale MBquote:
Zolang je het niet afwisseld met jankbuien ben je níet in de overgangquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep die.
Zit constant te lachen om niks
Gelukkig maar!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zolang je het niet afwisseld met jankbuien ben je níet in de overgang
Ervaring mee ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zolang je het niet afwisseld met jankbuien ben je níet in de overgang
Moeder en oudste zusterquote:
quote:
Haha, nog niet bij je eigen?quote:
Pak een wijntje en doe een dansje?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar ik ben wel al de hele dag in zo'n wisselende bui
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Pak een wijntje en doe een dansje?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]heb net een wijntje gepakt, maar ipv het dansje ben ik een nieuw potje word feud gaan spelen. Fogel is gaan slapen dus die doet toch voor morgen geen tegenzet
O, potjes kunnen bij jou ook dagen duren! Heerlijk!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]heb net een wijntje gepakt, maar ipv het dansje ben ik een nieuw potje word feud gaan spelen. Fogel is gaan slapen dus die doet toch voor morgen geen tegenzet
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, potjes kunnen bij jou ook dagen duren! Heerlijk!!
quote:
Precies, of verjaardagsbezoekjes waar niets aan is..quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik snap ook niet dat mensen 'afhaken' omdat ze zich opgejaagd voelen. Je kan gewoon een woordje leggen wanneer je wilt (zelfs tijdens slaapverwekkende vergaderingen
)
O, die is vandaag niet geweest??quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zit weer even in een dipje omdat ik aan de loodgieter die morgen komt denk
Is het zown engerdquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
Morgen is een nieuwe dag, vandaag kan je nog 30 minuten helemaal los gaan!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, die is vandaag niet geweest??
quote:
Daar ben je mooi klaar mee!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar blijken buizen in de vloer niet goed te zijn, speciale camera-apparaten erbij gehaald, halve keuken gesloopt, nog steeds met de hand moeten afwassen, en morgen komen ze de boel verder fixen
Dat is toch goed dan? Nergens zorgen om te maken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar blijken buizen in de vloer niet goed te zijn, speciale camera-apparaten erbij gehaald, halve keuken gesloopt, nog steeds met de hand moeten afwassen, en morgen komen ze de boel verder fixen
Ben ik ook mee bezigquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgen is een nieuwe dag, vandaag kan je nog 30 minuten helemaal los gaan!
O, ze wilde liever op de bank meekijken dan hard aan het werk?? Ze had nog veel van Geer kunnen lerenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]was een heel stuk beter te pruimen dan die doos die in mei hier kwam. Die liep alleen maar commentaar te geven dat ze niet kon werken met dat stomme Secret Story gedoe
![]()
En dan Muisie?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben ik ook mee bezig![]()
Misschien moet je toch ook maar eens onder de steen vandaan komen en je aansluiten bij de 'massa'
Op zich niets, als je het maar niet in je design-badkamer-fonteintje hoeft te doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar ben je mooi klaar mee!
Maar wat is er mis met gewoon afwassen??
Dat is inderdaad niet een handige plekquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op zich niets, als je het maar niet in je design-badkamer-fonteintje hoeft te doen
Gaan twitteren en word feud spelen en google+ enquote:
Nog 30 minuten om me postcount omhoog tekrijgen voor de dagelijkse tellingquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgen is een nieuwe dag, vandaag kan je nog 30 minuten helemaal los gaan!
Brrrrr, nee dat is niks voor mijquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaan twitteren en word feud spelen en google+ en![]()
Zie je de foto's van mijn duivelse eitjes en de link naar het recept
Gebruik voor het eerst sinds tijden weer de spytool en zie nu pas [RTL 5 Topchef] #72: Jeej... puree!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nog 30 minuten om me postcount omhoog tekrijgen voor de dagelijkse telling
De duivelse eitjesquote:
Vandaag sta ik hoog denk ik. Zit als ik het goed heb over 200 posts vandaagquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gebruik voor het eerst sinds tijden weer de spytool en zie nu pas [RTL 5 Topchef] #72: Jeej... puree!![]()
![]()
Ik geloof dat ik niet meer in de dag top 100 van FOK! voorkom
Pfff, lang geleden dat ik dat gehaald hebquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:37 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vandaag sta ik hoog denk ik. Zit als ik het goed heb over 200 posts vandaag
Dat haal ik alleen als ik een nachtje door haal met Muisie als er tornado's zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pfff, lang geleden dat ik dat gehaald heb
Je weet waar je ze kunt vinden Dagcijfers #221quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:37 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vandaag sta ik hoog denk ik. Zit als ik het goed heb over 200 posts vandaag
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pics op twitter, recept gedeeld via google+ en je mist nietsquote:
Was ik niet alleen in hè, Kahaarin hielp deftig meequote:Op maandag 17 oktober 2011 23:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat haal ik alleen als ik een nachtje door haal met Muisie als er tornado's zijn.
Dat weet ik jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet waar je ze kunt vinden Dagcijfers #221
Zie alleen die kwarktaartquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pics op twitter, recept gedeeld via google+ en je mist niets
Heb een paar weekjes terug de archieven even teruggelezen. Hele discussie of SST nu een apart topic hier in RLS moest worden, maar om daar nu een apart forum van te makenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat ging snel toen!! Wanneer hebben we weer eentje??
Zit nu een weekje ziektewet. Normaal haal ik de 70 nog geeneensquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Komt omdat je geen 4square vriendje van mij bent en niet in mijn circles voorkomt.quote:
Op tv was het een flop. Op FOk! Nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb een paar weekjes terug de archieven even teruggelezen. Hele discussie of SST nu een apart topic hier in RLS moest worden, maar om daar nu een apart forum van te maken![]()
SST was een flop, maar wat posts betreft (qua populariteit en invloed op de media) denk ik wél aardig in de buurt komend van BB1
Zou kunnenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt omdat je geen 4square vriendje van mij bent en niet in mijn circles voorkomt.
De kwarktaart, die is al maanden oud man !?
Precies! Omdat het hier toch een succes was, vergeet ik gewoon dat de kijkcijfers zo enorm tegenvielenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Op tv was het een flop. Op FOk! Niet
Idd. Hier vlogen de topics om je oren zo snel gingen de cossenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Precies! Omdat het hier toch een succes was, vergeet ik gewoon dat de kijkcijfers zo enorm tegenvielen
Eh, eigenlijk ik ook, heeft muisie ook de kwarktaart getweetquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou kunnenIk werk niet met twitter he. Ik vind het al knap dat ik je gevonden heb
Ach wat, 3 cossen die parallel liepen en de modjes die zich afvragen welke nu gesloten kon wordenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Idd. Hier vlogen de topics om je oren zo snel gingen de cossen
Volgens mij wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, eigenlijk ik ook, heeft muisie ook de kwarktaart getweet
Haha dat weet ik nog welquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach wat, 3 cossen die parallel liepen en de modjes die zich afvragen welke nu gesloten kon worden![]()
Pietje en Gert hebben wel even wat rust verdiend
Ging in het begin nog wel eens foutquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:53 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Haha dat weet ik nog wel![]()
ze hebben toen toch ook de reeksen geïntroduceerd?
Doe jij of ik het? Nu ben ik benieuwdquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Was wel in die tijd ja... weet niet of het direct met de 3-dubbele cossen te maken had. Wel een interessante vraag om te stellen in FB of BUG
ik zag de eieren bijna niet door het bordquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ging in het begin nog wel eens fout![]()
De duivelse eitjes, na 2 uur en een foutief recept van Juul en Kraan![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze er al mee bezig waren, het gebeurt namelijk in elke reeks wel. Vooral goedlopende!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Doe jij of ik het? Nu ben ik benieuwd
Jijquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Doe jij of ik het? Nu ben ik benieuwd
Vond het alleen raar dat toen de regel werd gezegd iedereen mag een volgende openen in de reeks. Want tot op vandaag de dag is er nog steeds de ongeschreven regel de LaPo opent een nieuwe.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er al mee bezig waren, het gebeurt namelijk in elke reeks wel. Vooral goedlopende!
Tja, ik heb gewone borden hè, niet van die fancy langwerpige zwarte waar de eitjes beter op uitkomen voor de foto, en om ze nu zo op mijn aanrechtblad te leggenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik zag de eieren bijna niet door het bord![]()
maar heb nu wel zin in gevulde eieren
Morgen doe ik het wel vanaf me pc. Typt wat makkelijkerquote:
Ja.. En bij enkele reeksen staat/stond het zelfs in de OP..quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:58 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vond het alleen raar dat toen de regel werd gezegd iedereen mag een volgende openen in de reeks. Want tot op vandaag de dag is er nog steeds de ongeschreven regel de LaPo opent een nieuwe.
Glazen snijplankje.. Gouden ontbijtbordje.. hardhouten plankje..quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, ik heb gewone borden hè, niet van die fancy langwerpige zwarte waar de eitjes beter op uitkomen voor de foto, en om ze nu zo op mijn aanrechtblad te leggen
Heeft geen haast tochquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Morgen doe ik het wel vanaf me pc. Typt wat makkelijker
Neuh. Maar anders vergeet ik het. Ik ken mezelfquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Glazen snijplankje.. Gouden ontbijtbordje.. hardhouten plankje..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:03 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Neuh. Maar anders vergeet ik het. Ik ken mezelf
Gelukkig slaap ik boven en ben ik te lui om de trap af te gaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nu zie ik ook nog broodjes hamburger op de tv!!
Vind ik een goed idee. Ik ga FOK! Afsluiten en mn xbox opstarten. Ga nog een paar rondjes racenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik schijn het HQ te zijn
ik stuur je morgen (ahum, vandaag
) wel een reminder
veel plezier!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:08 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vind ik een goed idee. Ik ga FOK! Afsluiten en mn xbox opstarten. Ga nog een paar rondjes racen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:08 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vind ik een goed idee. Ik ga FOK! Afsluiten en mn xbox opstarten. Ga nog een paar rondjes racen
Slaap lekker!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga nog even kijken of ik een woordje kan leggen. Heb net accoord gekregen om te gaan slapen dusslaap lekkers
WordFeud avondquote:
Drassssquote:
GET A ROOM!quote:
Daar zat ik vroeger ook wel eens. Maar nu zit ik vaker in de dark room dan in de red room!quote:
Jeetje 't is zo anno 1970 om nog met ontwikkelaar, fixeer en een stopbad bezig te zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar zat ik vroeger ook wel eens. Maar nu zit ik vaker in de dark room dan in de red room!
De Kerk is niet zo modern.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje 't is zo anno 1970 om nog met ontwikkelaar, fixeer en een stopbad bezig te zijn
Huh, daar zijn ze redelijk zeldzaamquote:
quote:
Klopt, ook geen grote kans dat we iets gaan zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, daar zijn ze redelijk zeldzaam
Ik ben het linkje kwijt van het alternatief van de news9 sitequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, ook geen grote kans dat we iets gaan zien.
Avond Kokje
was geen probleemquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]goedenavond, blij te zien dat je de dag overleefd heb
Ik had ook niet anders van je verwachtquote:
Misschien dit wat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben het linkje kwijt van het alternatief van de news9 site![]()
Is precies het zelfde, maar in een ander taaltje waardoor die sneller is dan news9 en ik kan hem niet meer vinden
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Misschien dit wat?
http://chase.tornadovideos.net/pages/full_screen
Staan ook meteen de orkanen opquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dank je.... was niet de site die ik kwijtwas, maar deze is wél een stuk sneller. Gebookmarked
Ik zie ook de invest in de Golf van Mexicoquote:
alleen een paar wolkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Misschien dit wat?
http://chase.tornadovideos.net/pages/full_screen
quote:
waaide vanmorgen ook nog hard, dus hoef idd alleen maar naar buiten te kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en die zie je hier ook genoeg hè
Het was vanmorgen koud en nat en stormachtigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
waaide vanmorgen ook nog hard, dus hoef idd alleen maar naar buiten te kijken
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het was vanmorgen koud en nat en stormachtig![]()
Echt stampotten weer
Ajax moet nog 30 minuten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
wie heeft de laatste wedstrijd eigenlijk gewonnen?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
wie heeft de laatste wedstrijd eigenlijk gewonnen?
Ik gebruik altijd BENG, omdat ik het zo'n gruwelijke naam vindquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
datv is nog te kort om het goed schoon te krijgen met dat spul
quote:
Wist ik toch echt ff niet waar je het over had.... maar je bedoeld dat klikkit spulquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd BENG, omdat ik het zo'n gruwelijke naam vind
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:02 schreef Drassss het volgende:
Bedoelde ook Bang, maar ik zeg altijd BENG![]()
[ afbeelding ]
quote:
En of ik schoon ben! Ben net thuis van Aqua PowerWalk.. oeh, hoe klinkt dat!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vikingsmeisje.... hoe later de avond hoe schoner het volk
lekker liggen weken dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En of ik schoon ben! Ben net thuis van Aqua PowerWalk.. oeh, hoe klinkt dat!
Als een water kracht wandelingquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En of ik schoon ben! Ben net thuis van Aqua PowerWalk.. oeh, hoe klinkt dat!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja, joggen met de waterkracht tegen je.. Althans.. Het had van mij nog wel wat fanatieker gemogen, maar ik ben dan ook waterpolo gewend
Ik heb woordje gelegd toch??quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]toch lekker fysiek bezig zijn
(heb je dan nu weer tijd om een woordje te leggen)
Huh, volgens mijn app zit ik al 2 uur te wachten tot je een woordje legtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb woordje gelegd toch??
Ik heb al even eentje gelegd!! Denk dat ik een connection error had.. :Squote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, volgens mijn app zit ik al 2 uur te wachten tot je een woordje legt
hadden gewoon captains diner. Normaal doe ik daar dat spul bij, vandaar de verwarringquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
Hè kokje.... je had al die 70 kg (durf het woord niet meer te noemen) in de vriezer gegooid, dus moest je voor vanavond iets anders doen. Wat heb je ze in de korte tijd voorgezet of is dat vakgeheim?
Wat wil een captains diner zeggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
hadden gewoon captains diner. Normaal doe ik daar dat spul bij, vandaar de verwarring
bruine bonen en capucijners met veel garniturenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat wil een captains diner zeggen
capucijnersquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
bruine bonen en capucijners met veel garnituren
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf allemaal
![]()
ik geef een feestje![]()
Nu dus, hier dus, maar ik kan maar even blijven, er zit hier nog visite
![]()
de bar is geopend; wel zelfbediening
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf allemaal
![]()
ik geef een feestje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Fan herte lokwinske!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf allemaal
![]()
ik geef een feestje![]()
![]()
[ afbeelding ]
kanniequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
FEESTJE
![]()
![]()
Want Ceetje die is jarig en dat vieren wij![]()
![]()
Visite gewoon de deur uittrappen
Kom je weer eens een ander keertje wat langer langs ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kannieis leuk volk
![]()
maar ben effe aan het spijbelen in de keuken
maar geen addictquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kannieis leuk volk
![]()
maar ben effe aan het spijbelen in de keuken
volgende week heb ik vakantie, ik beloof dat ik dan weer wat vaker zal komen. Maar de kop moest even leeg en ik had gewoon even rust nodig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom je weer eens een ander keertje wat langer langs ?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgende week heb ik vakantie, ik beloof dat ik dan weer wat vaker zal komen. Maar de kop moest even leeg en ik had gewoon even rust nodig.
gewoon doen waar je behoefte aan hebt, maar hou ons op de hoogtequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgende week heb ik vakantie, ik beloof dat ik dan weer wat vaker zal komen. Maar de kop moest even leeg en ik had gewoon even rust nodig.
kloptquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey, had ik gisteren toch beloofd, en afspraak is afspraak
Dat doet ze gelukkig wél en goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon doen waar je behoefte aan hebt, maar hou ons op de hoogte
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Geeft niet hoor, maar je wordt (in ieder geval door mij) gemist
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
Ceetje heb je nog post gehad vandaag
yep om 1530quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]ik had het ook al getwat eerder vandaag, maar zie postje hier boven, bedankt
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]ik had het ook al getwat eerder vandaag, maar zie postje hier boven, bedankt
![]()
![]()
lekkuhquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
jullie ook een bitterballetje?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
de postbode kwam het binnen afleveren, die wilde koffie en een gebakje. Vriendinnetjequote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
bedankt! Ook voor de dvd, het piment enzo!!! gepost door Ceetje aan Marymousequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Geen twatje gezien, ook het kaartje van ons allen gehad ?
En die wil nu bitterballenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de postbode kwam het binnen afleveren, die wilde koffie en een gebakje. Vriendinnetje
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Geen twatje gezien, ook het kaartje van ons allen gehad ?
Ik moet de politie en de/het stad(sdeel) maar unfollowen..... daar zat ie tussenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
bedankt! Ook voor de dvd, het piment enzo!!! gepost door Ceetje aan Marymouse
nee, nu nog familie en een andere vriendin. Ik vond een appelflap voor 't bezorgen van wat post wel zat eerlijk gezegdquote:
Heb geen tweetdeck op mijn foon geinstalleerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
list maken in tweetdeck met alleen ons erin
Maar was wél leuke en vrolijke postquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, nu nog familie en een andere vriendin. Ik vond een appelflap voor 't bezorgen van wat post wel zat eerlijk gezegd
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar was wél leuke en vrolijke post
heel verstandigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb geen tweetdeck op mijn foon geinstalleerd![]()
En als ik werk heb ik geen tweetdeck aanstaan want dat lijdt teveel af
Af en toe.... die doet het ook wat rustiger aanquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik moet weer naar m'n visite. De bitterballen zijn klaar. Ik beloof dat ik volgende week weer wat vaker kom. Zal niet iedere dag zijn, maar ik doe mijn best.![]()
Bedankt allemaal voor de felicitaties enzo, de bar hier boven is nog de hele avond/nacht open, dus bedien jullie zelf. Tot volgende week, en deze week zie je beslist nog wel wat twatjes voorbij komen.
Doeiiiiiiii en voor straks, slaap lekker![]()
![]()
![]()
Enneeee, als je Kaatje ziet, doe haar ook de groetjesssssss
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik moet weer naar m'n visite. De bitterballen zijn klaar. Ik beloof dat ik volgende week weer wat vaker kom. Zal niet iedere dag zijn, maar ik doe mijn best.![]()
Bedankt allemaal voor de felicitaties enzo, de bar hier boven is nog de hele avond/nacht open, dus bedien jullie zelf. Tot volgende week, en deze week zie je beslist nog wel wat twatjes voorbij komen.
![]()
![]()
veel plezier nog vanavond, tot volgende weekquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
Dat was wat minder, maar zondag krijgen we allemaal duvelse eitjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het meest lullige vind ik toch dat ze die hele schaal met bitterballen weer heeft meegenomen
Met je vingers pak je één balletje en met je binnenkant van je hand nummer 2. Leer het van de pro's.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het meest lullige vind ik toch dat ze die hele schaal met bitterballen weer heeft meegenomen
Dat was dus spel tip 3 voor vanavondquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Met je vingers pak je één balletje en met je binnenkant van je hand nummer 2. Leer het van de pro's.
Bij mij nu ook, even opnieuw opgestartquote:
Heb je niet genoeg bitterballen achterover gedruktquote:
Maar 2 kleine handjes he..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg bitterballen achterover gedrukt
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]waren het zulke grote bitterballen
vienetta met slagroom ook, maar ik doe het nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Aardbeienkwark is ook om elf uur lekker
Afleidingsmaneuvrequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |