Adam? Staat op de site wat elk stadsdeel doet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een goede tip, ik zal eens met het stadsdeel bellen of ze dat doen
Ander grofvuil toch niet?quote:
Een houten vloer is toch geen sloopafval? Ik dacht dat sloopafval stenen e.d. wasquote:
Heb op de site gekeken, gratis aanbieden op de vaste dagen (dus vrijdag vóór 7:30) of gratis wegbrengen. Ik zal ze toch maar eens bellen, je weet nooit of er geen uitzonderingen gemaakt worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Adam? Staat op de site wat elk stadsdeel doet.
Dat is gewoon grofvuil.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een houten vloer is toch geen sloopafval? Ik dacht dat sloopafval stenen e.d. was
Ja, zie je mij al met 70m2 houten vloer 2 km lopen naar de stadsdeelwerfquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:38 schreef Drassss het volgende:
Bedoelde dat ze het volgens mij niet gratis komen ophalen, maar je het wel zelf naar ze kan brengen
Op de fiets, plankie voor plankiequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zie je mij al met 70m2 houten vloer 2 km lopen naar de stadsdeelwerf
bij ons moet je een afspraak maken om het op te laten halen. op die dag kan je het buiten zettenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dito hoor, en dan mag je het ook nog maar alleen op vrijdag tussen 06:00 en 07:30 buiten gezet worden, of je moet het zelf naar de stadsdeelwerf brengen
moet ik eerst een fiets stelen kopenquote:
Dat is dan beter geregeldquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij ons moet je een afspraak maken om het op te laten halen. op die dag kan je het buiten zetten
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb op de site gekeken, gratis aanbieden op de vaste dagen (dus vrijdag vóór 7:30) of gratis wegbrengen. Ik zal ze toch maar eens bellen, je weet nooit of er geen uitzonderingen gemaakt worden.
Hier ook. Dat doen ze 1 keer per (half)jaar. Verder kan je het zelf brengen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij ons moet je een afspraak maken om het op te laten halen. op die dag kan je het buiten zetten
Een Nederlander zonder fietsquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet ik eerst een fiets stelen kopen
ken dat probleem. ik heb dan een voordeel, als ik een busje of auto met aanhanger kan roggelen ben ik ook al een heel eindquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zie je mij al met 70m2 houten vloer 2 km lopen naar de stadsdeelwerf
ik heb geen idee, volgens mij hier vaker. staat iedere week wel grof vuil buiten bij mijn appartementen complexquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier ook. Dat doen ze 1 keer per (half)jaar. Verder kan je het zelf brengen.
heeft iemand anders meegenomenquote:
Dat roggelen lukt wel, maar durf ik zelf niet te besturenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken dat probleem. ik heb dan een voordeel, als ik een busje of auto met aanhanger kan roggelen ben ik ook al een heel eind
Jij geen fiets? Hoe ga je naar je werk dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet ik eerst een fiets stelen kopen
Met de heli, vanaf dr heli-pad!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:47 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jij geen fiets? Hoe ga je naar je werk dan?
bus of autoquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:47 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jij geen fiets? Hoe ga je naar je werk dan?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met de heli, vanaf dr heli-pad!
is bij mij net andersomquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat roggelen lukt wel, maar durf ik zelf niet te besturen
samenwerken een idee?quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met de heli, vanaf dr heli-pad!
Pak een bak?quote:
Je kan dan toch met de auto wegbrengen?quote:
70m2 past echt niet in mijn autoquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:49 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je kan dan toch met de auto wegbrengen?
Aanhangwagentje huren kost een paar tientjes.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
70m2 past echt niet in mijn auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |