Hallonquote:
Ha, meneer de blauw moeder@tor! Leef jij ook nog?quote:
Het zijn rustige dagen voor een moderator hierquote:
het laatste dat ik hoorde van gert is dat ie met noekie samenwoont op een woonboot in de bijlmer.quote:
Avond.... gaap van het tennissen, gaap van het bierheffen of gaap van het vandaag niets doen?quote:
3xquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Avond.... gaap van het tennissen, gaap van het bierheffen of gaap van het vandaag niets doen?
Zo, druk weekend dus achter de rugquote:
Stiekem wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo, druk weekend dus achter de rug
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Stiekem wel.
Jij nog wezen lopen Muisie?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Naar Artis, door Artis en weer terug
Ik ook op mijzelfquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook op mijzelf![]()
En vanmiddag duivelse eitjes gemaakt
Wel OK (neu best lekker)... maar ik kan de komende week géén ei meer zien. Heb het 4 keer over moeten doen omdat het stomme recept van Kraan en Juul niet klopt.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:27 schreef Drassss het volgende:
Klopte niet? Hmm dat is lastig
Was ffkes weg
Even lekker dobberen in badquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ff .... ik had al bijna 112 gebeld
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef Drassss het volgende:
Ik ga wel vroeg men nest in, of ja daar lig ik nu al
hoiquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoi![]()
Steelers doe het weer geweldig
quote:
Hoiquote:
Minder LSD gebruiken, want je ziet ze vliegen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi
Cardinals hebben bye-week dus je mag het rustig aan doen
tegen de jaguars nog welquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar ik had ook niet verwacht dat de Falcons voor zouden staan op de panthers
![]()
Ik moet misschien toch gewoon stug Falcons blijven kiezen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Minder LSD gebruiken, want je ziet ze vliegen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Minder LSD gebruiken, want je ziet ze vliegen.
[ afbeelding ]
Tja, steelers zijn niet wat ze vorig jaar warenquote:
helemaal nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, steelers zijn niet wat ze vorig jaar waren
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:45 schreef superkokje het volgende:
Muis, kan je het lijstje nog een keer posten, wil wel eens weten hoe ik er voor sta
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
WEEK 6 Muis Kok
panthers - Falcons Falcons FALCONS
colts - bengals Bengals BENGALS
jaguars - steelers Steelers STEELERS
bills - giants Bills GIANTS
49-ers - lions Lions LIONS
rams - packers Packers PACKERS
eagles - redskins Redskins REDSKINS
browns - raiders Raiders RAIDERS
texans - ravens Texans RAVENS
saints - buccaneers Buccaneers BUCCANEERS
cowboys - patriots Patriots PATRIOTS
vikings - bears Bears BEARS
dolphins - jets Jets JETS
byes: cardinals, broncos, chiefs, chargers, seahawks, titans
Stand nu: muis 14 kok 15![]()
q'est qu tu veuxquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik volg dit voor geen meter! Is er een tolk in de zaal?
Doe er maar 2quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik volg dit voor geen meter! Is er een tolk in de zaal?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:50 schreef superkokje het volgende:
blijkt wel dat we bij de bills en giants terecht verschillen. gaat overtime worden daar
Niets. Frans. Bah!quote:
quote:
Bills-Giants is veel spannender. Nu hebben we gewoon allebei een punt erbij.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bills-Giants is veel spannender. Nu hebben we gewoon allebei een punt erbij.
Lions bijna gewonnenquote:
Eh, ja daar lijkt het wel op als er een fumble isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
En niet alleen met footballquote:
spelletje wordfeud aan het spelenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat ben je nog meer aan het doen dan
quote:
quote:
Hahaquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]lach maar..... met alleen de letter E weet ie 16 punten te pakken
sjips verkeerde draadjequote:
Ik ga proberen te slapen. Verga van de pijn.quote:
sterkte ermee, trustequote:Op zondag 16 oktober 2011 22:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik ga proberen te slapen. Verga van de pijn.
Truste
Sterkte, morgen huisarts even bellen voor zwaardere medicatiequote:Op zondag 16 oktober 2011 22:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik ga proberen te slapen. Verga van de pijn.
Truste
Tussenstand muis 18 - kok 20quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
mis ik net de turnover van de ravens
quote:
helaas wel ja, rare wedt\strijd.alletwee geen beste Oquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]7-7 nu toch?
(Kijk cowboys-patriots)
sticky fingers of mobiel?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
helaas wel ja, rare wedt\strijd.alletwee geen beste O
quote:
Te weinig sambal om het aan het brood te plakkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
![]()
maar de pindakaas kwam van het brood af
bij mij komen er geen flokkuh in huisquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Te weinig sambal om het aan het brood te plakken
Ow, is trouwens echt lekker, sambal + pindakaas + flokkuh
Boterhammetje met sambal + pindakaas of een boterhammetje met flokkuh !!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja hoor, het gaat weer over eten. En ik heb al zo'n trek!
je kan het ook op een cracker doen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij mij komen er geen flokkuh in huis![]()
ben gek op chocola, maar niet op brood
toastje met een beetje filet americain of philadelphiaquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Boterhammetje met sambal + pindakaas of een boterhammetje met flokkuh !!!
had al in geen jaaaaaaren meer flokkuh gekocht, kwam door die commercial met Kraanquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij mij komen er geen flokkuh in huis![]()
ben gek op chocola, maar niet op brood
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
toastje met een beetje filet americain of philadelphia
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je kan het ook op een cracker doen!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
@Kokje heb je wel gezien dat na een worsteling van 2 uur mijn duivelse eitjes eindelijk gelukt zijn
quote:
dat ook, maar heb twitter niet aan gehad, ook niet op PCquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]je hebt echt een nieuwe foon nodig
Uiteindelijk wel.... Heb nu alleen last van de 8 eieren die ik vandaag dus naar binnen heb geschovenquote:
Ow, je winterslaap zit er aan te komen, dus je bent weer langzaam aan onder je steen aan het kruipenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ook, maar heb twitter niet aan gehad, ook niet op PC
neuy hoor, als ik aan het werk ben, doorgaans geen twitter aan en thuis denk ik niet gelijk aan. moet zoveel doen. Fok openen football kkijkn zombies schieten SYTYCD kijkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, je winterslaap zit er aan te komen, dus je bent weer langzaam aan onder je steen aan het kruipen
En Mouse haar aandacht geven waar ze recht op heeft!!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
neuy hoor, als ik aan het werk ben, doorgaans geen twitter aan en thuis denk ik niet gelijk aan. moet zoveel doen. Fok openen football kkijkn zombies schieten SYTYCD kijken
Ow, eerste wat ik doe als ik thuis ben is tweetdeck startenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
neuy hoor, als ik aan het werk ben, doorgaans geen twitter aan en thuis denk ik niet gelijk aan. moet zoveel doen. Fok openen football kkijkn zombies schieten SYTYCD kijken
Doet ie ook wel hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En Mouse haar aandacht geven waar ze recht op heeft!!!
ook dat jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En Mouse haar aandacht geven waar ze recht op heeft!!!
Bij mij nog niet... patriots staan wel vóór 3-13, maar nog 2 minuten speeltijdquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
half time, goed excuus om het bed op te gaan zoeken
Correctie 10-13quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij nog niet... patriots staan wel vóór 3-13, maar nog 2 minuten speeltijd
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
Hoop dat je het snel vindt!! Slaap lekker!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
hou op over stamppot, heb je iets nog niet verteld. Heb de sheet niet goed gelezen. Normaal bij het buffet Captains diner doe ik altijd stamppotten kapucijners en bruine bonen. Helaas was het deze keer zonder stamppottenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten kokje slaap
niet al te hard gaan dromen over stamppotjes hè
ongeveer een meter of 6quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoop dat je het snel vindt!! Slaap lekker!!
Hoi Wicky.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Betekent dit nu dat jij een stuk van de wedstrijd heb gemist??
komt vast wel goedquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ow.... dat isquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
hou op over stamppot, heb je iets nog niet verteld. Heb de sheet niet goed gelezen. Normaal bij het buffet Captains diner doe ik altijd stamppotten kapucijners en bruine bonen. Helaas was het deze keer zonder stamppottenheb 90 kg stamppot in de vriezer liggen nu
vrije dagquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow.... dat isbegrijp nu waarom je lichtelijk gestressed was de laaste dagen. Wat gaat het morgen dan wél zijn?
Bij jij ook al van nfl?quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vroeger ging het hier nog ergens over! Toen was er tenminste haat en nijd en ruzie en vervelende vrouwen.
Het viva-forum! Ooit gelezen: Mijn man draagt jurken en nu? Ik had zo iets vanquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]nu is het net het viva-forum..... Geef Gert en Pietje even een break
ach wordt hier tenminste gepost in LIF Waarom dragen mannen geen jurken?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het viva-forum! Ooit gelezen: Mijn man draagt jurken en nu? Ik had zo iets van![]()
![]()
In de Kerk dragen mannen een jurk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ach wordt hier tenminste gepost in LIF Waarom dragen mannen geen jurken?
Jij had graag die jurk ook aan gehad??quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het viva-forum! Ooit gelezen: Mijn man draagt jurken en nu? Ik had zo iets van![]()
![]()
Nee, ik draag alleen jurken op mijn werk en niet die van mijn vrouw.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij had graag die jurk ook aan gehad??
En jij mag van mij best eentje buiten de kerk aan hebben, Staphorst moet er maar aan wennen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de Kerk dragen mannen een jurk.
Ach, jouw cup is wat groter dan die van je vrouw en je bent bang dat ze er uit vallen??quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik draag alleen jurken op mijn werk en niet die van mijn vrouw.
Staphorst?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En jij mag van mij best eentje buiten de kerk aan hebben, Staphorst moet er maar aan wennen!
Nee, het is meer de omvang van mij dat het niet past. Ik draag 8XLquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, jouw cup is wat groter dan die van je vrouw en je bent bang dat ze er uit vallen??
Monniken hebben ook een luxe leven. Kunnen zich elke dag vol vreten. Vandaar dat ze altijd overmaats zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Staphorst?
[..]
Nee, het is meer de omvang van mij dat het niet past. Ik draag 8XL
Waarom? Ik heb zelf prima jurken en de Kerk heeft kledingsvoorschriften. Kan toch moeilijk preken met een topje aan, niet waar?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Daar hoef je je helemaal niet voor te schamen hoor! En dan gebruik je die jurk van je vrouw toch gewoon als topje? Doe je er een leuke legging onder...
Maar die dragen dan ook geen jurken maar een pij en dat is technisch gesproken een hemd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Monniken hebben ook een luxe leven. Kunnen zich elke dag vol vreten. Vandaar dat ze altijd overmaats zijn.
Kan je niet slapenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Monniken hebben ook een luxe leven. Kunnen zich elke dag vol vreten. Vandaar dat ze altijd overmaats zijn.
Heb gewoon geen slaap. Maar tv kijken is ook saaiquote:
Neu hoor, football nightquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:58 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Heb gewoon geen slaap. Maar tv kijken is ook saai
is dinsdag pasquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]meen je dat
zo ja GEWELDIG ..... captains weet-ik-veel-wat zonder stampot en kokje zit lekker thuis
zo neeimproviseren kan ie ook wel
Dat kan ik niet zien op mijn tv. Ben nu maar een beetje aan het trollen in R&P.quote:
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:01 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zien op mijn tv. Ben nu maar een beetje aan het trollen in R&P.
Haha ja. Wat een infantiel persoon was dat zeg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]kan je weer irritante pm's verwachten
Who cares about note's. Note's zijn er alleen om mods een e-penis vergrotend gevoel te gevenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
dinsdag stampotten woensdag gewoon, donderdag diner zaterdag klassiek luxe diner
Die zijn of te jong om iets met die e-penis te doen of het enige wat nog groeit is de prostaat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:07 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Who cares about note's. Note's zijn er alleen om mods een e-penis vergrotend gevoel te geven
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die zijn of te jong om iets met die e-penis te doen of het enige wat nog groeit is de prostaat.
quote:
Notes zijn alleen maar een manier voor modjes om te SlowChatten buiten het FC-forum omquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:07 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Who cares about note's. Note's zijn er alleen om mods een e-penis vergrotend gevoel te geven
Tsja ze moeten toch wat doen om zichzelf een status verhogend gevoel te geven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Notes zijn alleen maar een manier voor modjes om te SlowChatten buiten het FC-forum om
ja, mij een note geven zodra ze van zwart naar blauw gaan bijvoorbeeldquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:13 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Tsja ze moeten toch wat doen om zichzelf een status verhogend gevoel te geven.
Precies. Zitten ze Gniffelend achter de pc op hun zolderkamer; van heb ik jou me daar toch is ff lekker een note gegeven "gniffelgniffel"quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, mij een note geven zodra ze van zwart naar blauw gaan bijvoorbeeld
En denken dat God ook zo werkt!quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:16 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Precies. Zitten ze Gniffelend achter de pc op hun zolderkamer; van heb ik jou me daar toch is ff lekker een note gegeven "gniffelgniffel"
God bestaat nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En denken dat God ook zo werkt!
Dat is mijn vakgebied!quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En denken dat God ook zo werkt!
quote:
En ik wou net zeggen... probeer dat D_K maar eens uit te leggenquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
In hun ogen wel... In hun ogen is Danny oppergod!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Bestaat een vacuüm dan wel?quote:
Ze krijgen allemaal een stijfje van dannyquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
In hun ogen wel... In hun ogen is Danny oppergod!!
Ook niet.quote:
Theoretisch gezien is het onmogelijk dat een vacuüm bestaat terwijl het wel theoretisch mogelijk is dat een god bestaat. Wetenschapquote:
Er is maar 1 god waar ik in geloof. En dat ben ikzelfquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Theoretisch gezien is het onmogelijk dat een vacuüm bestaat terwijl het wel theoretisch mogelijk is dat een god bestaat. Wetenschap
Ik krijg liever een ijsje van hem..quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:23 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ze krijgen allemaal een stijfje van danny
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Er is maar 1 god waar ik in geloof. En dat ben ikzelf
Jij bent een hypothetische metafysische entiteit?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Er is maar 1 god waar ik in geloof. En dat ben ikzelf
Heb je liever kwantiteit of kwaliteit?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik krijg liever een ijsje van hem..
Het is echt te laat voor zulke woordenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij bent een hypothetische metafysische entiteit?
Nee dat zijn 18+ woorden hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:29 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Het is echt te laat voor zulke woorden
Nee dat zijn woorden die je gebruikt om aan te geven dat je 'dure' woorden geleerd hebt voor je naar de universiteit gingquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee dat zijn 18+ woorden hoor
Ik heb LTS zwakstroom gedaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee dat zijn woorden die je gebruikt om aan te geven dat je 'dure' woorden geleerd hebt voor je naar de universiteit ging
Of dat je gewoon goed met Google overweg kan!quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee dat zijn woorden die je gebruikt om aan te geven dat je 'dure' woorden geleerd hebt voor je naar de universiteit ging
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb LTS zwakstroom gedaan.
Ik was 23 toen ik daar aan begon. Iquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]respect hoor om als 11-jarige al aan het laatste jaar dat LTS zwakstroom werd gegeven te beginnen
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was 23 toen ik daar aan begon. I
Niet in de maak? Toen was ik nota bene al half versleten!quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ] niet liegen... in 1969 was jij nog niet eens in de maak
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen ging ie in de voorproductiequote:Op maandag 17 oktober 2011 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Ik ga ook.. Morgen studiedag en ik wil nog even pannen met mijn camera!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]mooi geweest, al bijna 1 uur en morgen om 9 uur weer bazen tijd
dat ligt dan aan jouw oudersquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet in de maak? Toen was ik nota bene al half versleten!
9 uur pas? Wat een leven. Slaaplekker muissie. Droomzachtquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]mooi geweest, al bijna 1 uur en morgen om 9 uur weer bazen tijd
Cowboys of Patriots dan ?quote:
quote:
Cowboysquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Cowboys of Patriots dan ?
Kok en ik zijn beiden voor Patriots
Kan nog beide kanten op staat nu 13-13quote:
Jij ging slapenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan nog beide kanten op staat nu 13-13
quote:
Ook voor jou. Slaaplekkerquote:
Ik doe mee!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Cowboys of Patriots dan ?
Kok en ik zijn beiden voor Patriots
Een jonge priester wordt uitgenodigd om te komen eten bij een oudere colega.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je hem gekopieerd en geplakt hebt. Het was de moeite van het typen niet!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
slechte mop heh.... ik weet het![]()
excuses![]()
quote:
Ja, er lurken nog meer mensen mee daarquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]solly, had ik gemist omdat jij niet de laatste poster was
Ik heb maar weer netjes een pootje achtergelatenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, er lurken nog meer mensen mee daar
quote:
Je bent een schat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb maar weer netjes een pootje achtergelaten
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:48 schreef superkokje het volgende:
even voor de duidelijkheid Marymous, wat is de stand eigenlijk
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zeg ik morgen pas... er moet nog één wedstrijd gespeeld worden
ik had een goed humeur maar dat is nu wél weer overquote:
wat moet ik dan? heb de auto bij de garage staan, binnen ventilator en airco kapotquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik had een goed humeur maar dat is nu wél weer over
Ach, stakker.....quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat moet ik dan? heb de auto bij de garage staan, binnen ventilator en airco kapot
1.5 mnd sinds vorige week ook ventilator. Alles bij elkaar een grapje van ¤700quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, stakker.....
Je airco is al een paar maanden kapot
Ik weet dat het een kostbaar grapje is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
1.5 mnd sinds vorige week ook ventilator. Alles bij elkaar een grapje van ¤700
Wat doe jij allemaal in je auto dan?quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet dat het een kostbaar grapje is.
Mag ik je dan happy maken met het feit dat ik sinds vrijdag weer met de hand afwas en vandaag wederom de loodgieter op bezoek had, zo'n beetje de halve keuken gesloopt is, en ze morgen terugkomen om de boel af te maken.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet dat het een kostbaar grapje is.
Mag ik je dan happy maken met het feit dat ik sinds vrijdag weer met de hand afwas en vandaag wederom de loodgieter op bezoek had, zo'n beetje de halve keuken gesloopt is, en ze morgen terugkomen om de boel af te maken.
douchenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal in je auto dan?
quote:
das lekkerquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]fijn hè zo'n apartement waarbij nu gebleken is dat sinds de bouw de afvoerbuis in de gang niet goed zat
ikke nie begrijp.... ben je nu aan het stoken tussen kok en mij?quote:
Nee, omdat je een baaldag hebt ( gok ik )? Even een bemoedigend momentje van mij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ikke nie begrijp.... ben je nu aan het stoken tussen kok en mij?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, omdat je een baaldag hebt ( gok ik )? Even een bemoedigend momentje van mij.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
das lekker![]()
heeft wel een voordeel, kan het verhelen op de vereniging
dat scheelt dan weerquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
dank je...
't zit de laatste een beetje tegen
[..]mijn verzekering betaald en gaat het proberen te verhalen op de aannemer, ondanks dat de bouwgarantie al verlopen is.
't is alleen iedere keer weer zo'n gedoequote:
dat is idd het ergste jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is alleen iedere keer weer zo'n gedoe
En de vloer was net een paar weekjes dicht, en nu is er dus weer water in de muur gezogen, en en en.... ik ben het zatquote:
kan me er iets bij voorstellen. Vloer nog wel goed?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de vloer was net een paar weekjes dicht, en nu is er dus weer water in de muur gezogen, en en en.... ik ben het zat
Denk dat die nu als verloren beschouwd mag worden. Maar ik moest toch al een nieuwe vloer aanschaffen. Ik denk alleen dat ik daar maar mee wacht tot ik zeer zeker weet dat alle ellendige lekkages voorbij zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan me er iets bij voorstellen. Vloer nog wel goed?
Inboedelverzekering?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat die nu als verloren beschouwd mag worden. Maar ik moest toch al een nieuwe vloer aanschaffen. Ik denk alleen dat ik daar maar mee wacht tot ik zeer zeker weet dat alle ellendige lekkages voorbij zijn.
dacht dat je al een nieuwe vloer hadquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat die nu als verloren beschouwd mag worden. Maar ik moest toch al een nieuwe vloer aanschaffen. Ik denk alleen dat ik daar maar mee wacht tot ik zeer zeker weet dat alle ellendige lekkages voorbij zijn.
wat zit jij dan nu te kijken?quote:
opstalverzekeringquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
dacht dat je al een nieuwe vloer had
Wij hebben geen vee binnen.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb jij een eigen opstal verzekering dan
ik ken dat ja, daarom ben ik al 5 jaar bezig om definitief een andere vloer te nemen. eerst moet de oude vloer eruit, en dat moet ik zelf doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]mag er eentje aanschaffen, maar moet ik goed plannen omdat ie in het hele huis gelegd moet worden. Is ook weer zo'n gedoe met meubels enzo
daar heb geloof ik ook een extra verzekering voor gemonen ja. moet ik maar is gaan checkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ivm inbouwkeuken en vaste vloer
Wij hebben geen vaste vloer. Wij springen van bewegend stuk naar bewegend stuk, net als mario.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ivm inbouwkeuken en vaste vloer
Hulp vragenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ken dat ja, daarom ben ik al 5 jaar bezig om definitief een andere vloer te nemen. eerst moet de oude vloer eruit, en dat moet ik zelf doen
daar heb ik niet zo'n probleem mee, is een kast, ff afbreken en in de keuken leggen. moet wel alle oude laminaat naar beneden zien te krijgen en dat vind ik het ergstequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hulp vragen![]()
Daarom moet ik ook goed plannen. Heb wel wat sterke armen nodig voor de piano en slaapkamerkasten.
Dito hoor, en dan mag je het ook nog maar alleen op vrijdag tussen 06:00 en 07:30 buiten gezet worden, of je moet het zelf naar de stadsdeelwerf brengenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar heb ik niet zo'n probleem mee, is een kast, ff afbreken en in de keuken leggen. moet wel alle oude laminaat naar beneden zien te krijgen en dat vind ik het ergste
Dat is een goede tip, ik zal eens met het stadsdeel bellen of ze dat doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kan je dan niet grofvuil laten ophalen? Hier mag dat 1 of 2 keer per jaar of zoiets.
Adam? Staat op de site wat elk stadsdeel doet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een goede tip, ik zal eens met het stadsdeel bellen of ze dat doen
Ander grofvuil toch niet?quote:
Een houten vloer is toch geen sloopafval? Ik dacht dat sloopafval stenen e.d. wasquote:
Heb op de site gekeken, gratis aanbieden op de vaste dagen (dus vrijdag vóór 7:30) of gratis wegbrengen. Ik zal ze toch maar eens bellen, je weet nooit of er geen uitzonderingen gemaakt worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Adam? Staat op de site wat elk stadsdeel doet.
Dat is gewoon grofvuil.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een houten vloer is toch geen sloopafval? Ik dacht dat sloopafval stenen e.d. was
Ja, zie je mij al met 70m2 houten vloer 2 km lopen naar de stadsdeelwerfquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:38 schreef Drassss het volgende:
Bedoelde dat ze het volgens mij niet gratis komen ophalen, maar je het wel zelf naar ze kan brengen
Op de fiets, plankie voor plankiequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zie je mij al met 70m2 houten vloer 2 km lopen naar de stadsdeelwerf
bij ons moet je een afspraak maken om het op te laten halen. op die dag kan je het buiten zettenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dito hoor, en dan mag je het ook nog maar alleen op vrijdag tussen 06:00 en 07:30 buiten gezet worden, of je moet het zelf naar de stadsdeelwerf brengen
moet ik eerst een fiets stelen kopenquote:
Dat is dan beter geregeldquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij ons moet je een afspraak maken om het op te laten halen. op die dag kan je het buiten zetten
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb op de site gekeken, gratis aanbieden op de vaste dagen (dus vrijdag vóór 7:30) of gratis wegbrengen. Ik zal ze toch maar eens bellen, je weet nooit of er geen uitzonderingen gemaakt worden.
Hier ook. Dat doen ze 1 keer per (half)jaar. Verder kan je het zelf brengen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij ons moet je een afspraak maken om het op te laten halen. op die dag kan je het buiten zetten
Een Nederlander zonder fietsquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet ik eerst een fiets stelen kopen
ken dat probleem. ik heb dan een voordeel, als ik een busje of auto met aanhanger kan roggelen ben ik ook al een heel eindquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zie je mij al met 70m2 houten vloer 2 km lopen naar de stadsdeelwerf
ik heb geen idee, volgens mij hier vaker. staat iedere week wel grof vuil buiten bij mijn appartementen complexquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier ook. Dat doen ze 1 keer per (half)jaar. Verder kan je het zelf brengen.
heeft iemand anders meegenomenquote:
Dat roggelen lukt wel, maar durf ik zelf niet te besturenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken dat probleem. ik heb dan een voordeel, als ik een busje of auto met aanhanger kan roggelen ben ik ook al een heel eind
Jij geen fiets? Hoe ga je naar je werk dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet ik eerst een fiets stelen kopen
Met de heli, vanaf dr heli-pad!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:47 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jij geen fiets? Hoe ga je naar je werk dan?
bus of autoquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:47 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jij geen fiets? Hoe ga je naar je werk dan?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met de heli, vanaf dr heli-pad!
is bij mij net andersomquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat roggelen lukt wel, maar durf ik zelf niet te besturen
samenwerken een idee?quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met de heli, vanaf dr heli-pad!
Pak een bak?quote:
Je kan dan toch met de auto wegbrengen?quote:
70m2 past echt niet in mijn autoquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:49 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je kan dan toch met de auto wegbrengen?
Aanhangwagentje huren kost een paar tientjes.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
70m2 past echt niet in mijn auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |