Ik hoop dat je hem gekopieerd en geplakt hebt. Het was de moeite van het typen niet!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
slechte mop heh.... ik weet het![]()
excuses![]()
quote:
Ja, er lurken nog meer mensen mee daarquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]solly, had ik gemist omdat jij niet de laatste poster was
Ik heb maar weer netjes een pootje achtergelatenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, er lurken nog meer mensen mee daar
quote:
Je bent een schat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb maar weer netjes een pootje achtergelaten
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:48 schreef superkokje het volgende:
even voor de duidelijkheid Marymous, wat is de stand eigenlijk
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zeg ik morgen pas... er moet nog één wedstrijd gespeeld worden
ik had een goed humeur maar dat is nu wél weer overquote:
wat moet ik dan? heb de auto bij de garage staan, binnen ventilator en airco kapotquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik had een goed humeur maar dat is nu wél weer over
Ach, stakker.....quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat moet ik dan? heb de auto bij de garage staan, binnen ventilator en airco kapot
1.5 mnd sinds vorige week ook ventilator. Alles bij elkaar een grapje van ¤700quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, stakker.....
Je airco is al een paar maanden kapot
Ik weet dat het een kostbaar grapje is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
1.5 mnd sinds vorige week ook ventilator. Alles bij elkaar een grapje van ¤700
Wat doe jij allemaal in je auto dan?quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet dat het een kostbaar grapje is.
Mag ik je dan happy maken met het feit dat ik sinds vrijdag weer met de hand afwas en vandaag wederom de loodgieter op bezoek had, zo'n beetje de halve keuken gesloopt is, en ze morgen terugkomen om de boel af te maken.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet dat het een kostbaar grapje is.
Mag ik je dan happy maken met het feit dat ik sinds vrijdag weer met de hand afwas en vandaag wederom de loodgieter op bezoek had, zo'n beetje de halve keuken gesloopt is, en ze morgen terugkomen om de boel af te maken.
douchenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal in je auto dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |