Cowboysquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Cowboys of Patriots dan ?
Kok en ik zijn beiden voor Patriots
Kan nog beide kanten op staat nu 13-13quote:
Jij ging slapenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan nog beide kanten op staat nu 13-13
quote:
Ook voor jou. Slaaplekkerquote:
Ik doe mee!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Cowboys of Patriots dan ?
Kok en ik zijn beiden voor Patriots
Een jonge priester wordt uitgenodigd om te komen eten bij een oudere colega.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je hem gekopieerd en geplakt hebt. Het was de moeite van het typen niet!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
slechte mop heh.... ik weet het![]()
excuses![]()
quote:
Ja, er lurken nog meer mensen mee daarquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]solly, had ik gemist omdat jij niet de laatste poster was
Ik heb maar weer netjes een pootje achtergelatenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, er lurken nog meer mensen mee daar
quote:
Je bent een schat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb maar weer netjes een pootje achtergelaten
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:48 schreef superkokje het volgende:
even voor de duidelijkheid Marymous, wat is de stand eigenlijk
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zeg ik morgen pas... er moet nog één wedstrijd gespeeld worden
ik had een goed humeur maar dat is nu wél weer overquote:
wat moet ik dan? heb de auto bij de garage staan, binnen ventilator en airco kapotquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik had een goed humeur maar dat is nu wél weer over
Ach, stakker.....quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat moet ik dan? heb de auto bij de garage staan, binnen ventilator en airco kapot
1.5 mnd sinds vorige week ook ventilator. Alles bij elkaar een grapje van ¤700quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, stakker.....
Je airco is al een paar maanden kapot
Ik weet dat het een kostbaar grapje is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
1.5 mnd sinds vorige week ook ventilator. Alles bij elkaar een grapje van ¤700
Wat doe jij allemaal in je auto dan?quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet dat het een kostbaar grapje is.
Mag ik je dan happy maken met het feit dat ik sinds vrijdag weer met de hand afwas en vandaag wederom de loodgieter op bezoek had, zo'n beetje de halve keuken gesloopt is, en ze morgen terugkomen om de boel af te maken.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet dat het een kostbaar grapje is.
Mag ik je dan happy maken met het feit dat ik sinds vrijdag weer met de hand afwas en vandaag wederom de loodgieter op bezoek had, zo'n beetje de halve keuken gesloopt is, en ze morgen terugkomen om de boel af te maken.
douchenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal in je auto dan?
quote:
das lekkerquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]fijn hè zo'n apartement waarbij nu gebleken is dat sinds de bouw de afvoerbuis in de gang niet goed zat
ikke nie begrijp.... ben je nu aan het stoken tussen kok en mij?quote:
Nee, omdat je een baaldag hebt ( gok ik )? Even een bemoedigend momentje van mij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ikke nie begrijp.... ben je nu aan het stoken tussen kok en mij?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, omdat je een baaldag hebt ( gok ik )? Even een bemoedigend momentje van mij.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
das lekker![]()
heeft wel een voordeel, kan het verhelen op de vereniging
dat scheelt dan weerquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
dank je...
't zit de laatste een beetje tegen
[..]mijn verzekering betaald en gaat het proberen te verhalen op de aannemer, ondanks dat de bouwgarantie al verlopen is.
't is alleen iedere keer weer zo'n gedoequote:
dat is idd het ergste jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is alleen iedere keer weer zo'n gedoe
En de vloer was net een paar weekjes dicht, en nu is er dus weer water in de muur gezogen, en en en.... ik ben het zatquote:
kan me er iets bij voorstellen. Vloer nog wel goed?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de vloer was net een paar weekjes dicht, en nu is er dus weer water in de muur gezogen, en en en.... ik ben het zat
Denk dat die nu als verloren beschouwd mag worden. Maar ik moest toch al een nieuwe vloer aanschaffen. Ik denk alleen dat ik daar maar mee wacht tot ik zeer zeker weet dat alle ellendige lekkages voorbij zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan me er iets bij voorstellen. Vloer nog wel goed?
Inboedelverzekering?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat die nu als verloren beschouwd mag worden. Maar ik moest toch al een nieuwe vloer aanschaffen. Ik denk alleen dat ik daar maar mee wacht tot ik zeer zeker weet dat alle ellendige lekkages voorbij zijn.
dacht dat je al een nieuwe vloer hadquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat die nu als verloren beschouwd mag worden. Maar ik moest toch al een nieuwe vloer aanschaffen. Ik denk alleen dat ik daar maar mee wacht tot ik zeer zeker weet dat alle ellendige lekkages voorbij zijn.
wat zit jij dan nu te kijken?quote:
opstalverzekeringquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
dacht dat je al een nieuwe vloer had
Wij hebben geen vee binnen.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb jij een eigen opstal verzekering dan
ik ken dat ja, daarom ben ik al 5 jaar bezig om definitief een andere vloer te nemen. eerst moet de oude vloer eruit, en dat moet ik zelf doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]mag er eentje aanschaffen, maar moet ik goed plannen omdat ie in het hele huis gelegd moet worden. Is ook weer zo'n gedoe met meubels enzo
daar heb geloof ik ook een extra verzekering voor gemonen ja. moet ik maar is gaan checkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ivm inbouwkeuken en vaste vloer
Wij hebben geen vaste vloer. Wij springen van bewegend stuk naar bewegend stuk, net als mario.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ivm inbouwkeuken en vaste vloer
Hulp vragenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ken dat ja, daarom ben ik al 5 jaar bezig om definitief een andere vloer te nemen. eerst moet de oude vloer eruit, en dat moet ik zelf doen
daar heb ik niet zo'n probleem mee, is een kast, ff afbreken en in de keuken leggen. moet wel alle oude laminaat naar beneden zien te krijgen en dat vind ik het ergstequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hulp vragen![]()
Daarom moet ik ook goed plannen. Heb wel wat sterke armen nodig voor de piano en slaapkamerkasten.
Dito hoor, en dan mag je het ook nog maar alleen op vrijdag tussen 06:00 en 07:30 buiten gezet worden, of je moet het zelf naar de stadsdeelwerf brengenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar heb ik niet zo'n probleem mee, is een kast, ff afbreken en in de keuken leggen. moet wel alle oude laminaat naar beneden zien te krijgen en dat vind ik het ergste
Dat is een goede tip, ik zal eens met het stadsdeel bellen of ze dat doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kan je dan niet grofvuil laten ophalen? Hier mag dat 1 of 2 keer per jaar of zoiets.
Adam? Staat op de site wat elk stadsdeel doet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een goede tip, ik zal eens met het stadsdeel bellen of ze dat doen
Ander grofvuil toch niet?quote:
Een houten vloer is toch geen sloopafval? Ik dacht dat sloopafval stenen e.d. wasquote:
Heb op de site gekeken, gratis aanbieden op de vaste dagen (dus vrijdag vóór 7:30) of gratis wegbrengen. Ik zal ze toch maar eens bellen, je weet nooit of er geen uitzonderingen gemaakt worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Adam? Staat op de site wat elk stadsdeel doet.
Dat is gewoon grofvuil.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een houten vloer is toch geen sloopafval? Ik dacht dat sloopafval stenen e.d. was
Ja, zie je mij al met 70m2 houten vloer 2 km lopen naar de stadsdeelwerfquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:38 schreef Drassss het volgende:
Bedoelde dat ze het volgens mij niet gratis komen ophalen, maar je het wel zelf naar ze kan brengen
Op de fiets, plankie voor plankiequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zie je mij al met 70m2 houten vloer 2 km lopen naar de stadsdeelwerf
bij ons moet je een afspraak maken om het op te laten halen. op die dag kan je het buiten zettenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dito hoor, en dan mag je het ook nog maar alleen op vrijdag tussen 06:00 en 07:30 buiten gezet worden, of je moet het zelf naar de stadsdeelwerf brengen
moet ik eerst een fiets stelen kopenquote:
Dat is dan beter geregeldquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij ons moet je een afspraak maken om het op te laten halen. op die dag kan je het buiten zetten
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb op de site gekeken, gratis aanbieden op de vaste dagen (dus vrijdag vóór 7:30) of gratis wegbrengen. Ik zal ze toch maar eens bellen, je weet nooit of er geen uitzonderingen gemaakt worden.
Hier ook. Dat doen ze 1 keer per (half)jaar. Verder kan je het zelf brengen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij ons moet je een afspraak maken om het op te laten halen. op die dag kan je het buiten zetten
Een Nederlander zonder fietsquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet ik eerst een fiets stelen kopen
ken dat probleem. ik heb dan een voordeel, als ik een busje of auto met aanhanger kan roggelen ben ik ook al een heel eindquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zie je mij al met 70m2 houten vloer 2 km lopen naar de stadsdeelwerf
ik heb geen idee, volgens mij hier vaker. staat iedere week wel grof vuil buiten bij mijn appartementen complexquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier ook. Dat doen ze 1 keer per (half)jaar. Verder kan je het zelf brengen.
heeft iemand anders meegenomenquote:
Dat roggelen lukt wel, maar durf ik zelf niet te besturenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken dat probleem. ik heb dan een voordeel, als ik een busje of auto met aanhanger kan roggelen ben ik ook al een heel eind
Jij geen fiets? Hoe ga je naar je werk dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet ik eerst een fiets stelen kopen
Met de heli, vanaf dr heli-pad!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:47 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jij geen fiets? Hoe ga je naar je werk dan?
bus of autoquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:47 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jij geen fiets? Hoe ga je naar je werk dan?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met de heli, vanaf dr heli-pad!
is bij mij net andersomquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat roggelen lukt wel, maar durf ik zelf niet te besturen
samenwerken een idee?quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met de heli, vanaf dr heli-pad!
Pak een bak?quote:
Je kan dan toch met de auto wegbrengen?quote:
70m2 past echt niet in mijn autoquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:49 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je kan dan toch met de auto wegbrengen?
Aanhangwagentje huren kost een paar tientjes.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
70m2 past echt niet in mijn auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |