je kan het ook op een cracker doen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij mij komen er geen flokkuh in huis![]()
ben gek op chocola, maar niet op brood
toastje met een beetje filet americain of philadelphiaquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Boterhammetje met sambal + pindakaas of een boterhammetje met flokkuh !!!
had al in geen jaaaaaaren meer flokkuh gekocht, kwam door die commercial met Kraanquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij mij komen er geen flokkuh in huis![]()
ben gek op chocola, maar niet op brood
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
toastje met een beetje filet americain of philadelphia
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je kan het ook op een cracker doen!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
@Kokje heb je wel gezien dat na een worsteling van 2 uur mijn duivelse eitjes eindelijk gelukt zijn
quote:
dat ook, maar heb twitter niet aan gehad, ook niet op PCquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]je hebt echt een nieuwe foon nodig
Uiteindelijk wel.... Heb nu alleen last van de 8 eieren die ik vandaag dus naar binnen heb geschovenquote:
Ow, je winterslaap zit er aan te komen, dus je bent weer langzaam aan onder je steen aan het kruipenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ook, maar heb twitter niet aan gehad, ook niet op PC
neuy hoor, als ik aan het werk ben, doorgaans geen twitter aan en thuis denk ik niet gelijk aan. moet zoveel doen. Fok openen football kkijkn zombies schieten SYTYCD kijkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, je winterslaap zit er aan te komen, dus je bent weer langzaam aan onder je steen aan het kruipen
En Mouse haar aandacht geven waar ze recht op heeft!!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
neuy hoor, als ik aan het werk ben, doorgaans geen twitter aan en thuis denk ik niet gelijk aan. moet zoveel doen. Fok openen football kkijkn zombies schieten SYTYCD kijken
Ow, eerste wat ik doe als ik thuis ben is tweetdeck startenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
neuy hoor, als ik aan het werk ben, doorgaans geen twitter aan en thuis denk ik niet gelijk aan. moet zoveel doen. Fok openen football kkijkn zombies schieten SYTYCD kijken
Doet ie ook wel hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En Mouse haar aandacht geven waar ze recht op heeft!!!
ook dat jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En Mouse haar aandacht geven waar ze recht op heeft!!!
Bij mij nog niet... patriots staan wel vóór 3-13, maar nog 2 minuten speeltijdquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
half time, goed excuus om het bed op te gaan zoeken
Correctie 10-13quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij nog niet... patriots staan wel vóór 3-13, maar nog 2 minuten speeltijd
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
Hoop dat je het snel vindt!! Slaap lekker!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
hou op over stamppot, heb je iets nog niet verteld. Heb de sheet niet goed gelezen. Normaal bij het buffet Captains diner doe ik altijd stamppotten kapucijners en bruine bonen. Helaas was het deze keer zonder stamppottenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten kokje slaap
niet al te hard gaan dromen over stamppotjes hè
ongeveer een meter of 6quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoop dat je het snel vindt!! Slaap lekker!!
Hoi Wicky.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Betekent dit nu dat jij een stuk van de wedstrijd heb gemist??
komt vast wel goedquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ow.... dat isquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
hou op over stamppot, heb je iets nog niet verteld. Heb de sheet niet goed gelezen. Normaal bij het buffet Captains diner doe ik altijd stamppotten kapucijners en bruine bonen. Helaas was het deze keer zonder stamppottenheb 90 kg stamppot in de vriezer liggen nu
vrije dagquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow.... dat isbegrijp nu waarom je lichtelijk gestressed was de laaste dagen. Wat gaat het morgen dan wél zijn?
Bij jij ook al van nfl?quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vroeger ging het hier nog ergens over! Toen was er tenminste haat en nijd en ruzie en vervelende vrouwen.
Het viva-forum! Ooit gelezen: Mijn man draagt jurken en nu? Ik had zo iets vanquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]nu is het net het viva-forum..... Geef Gert en Pietje even een break
ach wordt hier tenminste gepost in LIF Waarom dragen mannen geen jurken?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het viva-forum! Ooit gelezen: Mijn man draagt jurken en nu? Ik had zo iets van![]()
![]()
In de Kerk dragen mannen een jurk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ach wordt hier tenminste gepost in LIF Waarom dragen mannen geen jurken?
Jij had graag die jurk ook aan gehad??quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het viva-forum! Ooit gelezen: Mijn man draagt jurken en nu? Ik had zo iets van![]()
![]()
Nee, ik draag alleen jurken op mijn werk en niet die van mijn vrouw.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij had graag die jurk ook aan gehad??
En jij mag van mij best eentje buiten de kerk aan hebben, Staphorst moet er maar aan wennen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de Kerk dragen mannen een jurk.
Ach, jouw cup is wat groter dan die van je vrouw en je bent bang dat ze er uit vallen??quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik draag alleen jurken op mijn werk en niet die van mijn vrouw.
Staphorst?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En jij mag van mij best eentje buiten de kerk aan hebben, Staphorst moet er maar aan wennen!
Nee, het is meer de omvang van mij dat het niet past. Ik draag 8XLquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, jouw cup is wat groter dan die van je vrouw en je bent bang dat ze er uit vallen??
Monniken hebben ook een luxe leven. Kunnen zich elke dag vol vreten. Vandaar dat ze altijd overmaats zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Staphorst?
[..]
Nee, het is meer de omvang van mij dat het niet past. Ik draag 8XL
Waarom? Ik heb zelf prima jurken en de Kerk heeft kledingsvoorschriften. Kan toch moeilijk preken met een topje aan, niet waar?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Daar hoef je je helemaal niet voor te schamen hoor! En dan gebruik je die jurk van je vrouw toch gewoon als topje? Doe je er een leuke legging onder...
Maar die dragen dan ook geen jurken maar een pij en dat is technisch gesproken een hemd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Monniken hebben ook een luxe leven. Kunnen zich elke dag vol vreten. Vandaar dat ze altijd overmaats zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |