Kan je niet slapenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Monniken hebben ook een luxe leven. Kunnen zich elke dag vol vreten. Vandaar dat ze altijd overmaats zijn.
Heb gewoon geen slaap. Maar tv kijken is ook saaiquote:
Neu hoor, football nightquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:58 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Heb gewoon geen slaap. Maar tv kijken is ook saai
is dinsdag pasquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]meen je dat
zo ja GEWELDIG ..... captains weet-ik-veel-wat zonder stampot en kokje zit lekker thuis
zo neeimproviseren kan ie ook wel
Dat kan ik niet zien op mijn tv. Ben nu maar een beetje aan het trollen in R&P.quote:
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:01 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zien op mijn tv. Ben nu maar een beetje aan het trollen in R&P.
Haha ja. Wat een infantiel persoon was dat zeg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]kan je weer irritante pm's verwachten
Who cares about note's. Note's zijn er alleen om mods een e-penis vergrotend gevoel te gevenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
dinsdag stampotten woensdag gewoon, donderdag diner zaterdag klassiek luxe diner
Die zijn of te jong om iets met die e-penis te doen of het enige wat nog groeit is de prostaat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:07 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Who cares about note's. Note's zijn er alleen om mods een e-penis vergrotend gevoel te geven
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die zijn of te jong om iets met die e-penis te doen of het enige wat nog groeit is de prostaat.
quote:
Notes zijn alleen maar een manier voor modjes om te SlowChatten buiten het FC-forum omquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:07 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Who cares about note's. Note's zijn er alleen om mods een e-penis vergrotend gevoel te geven
Tsja ze moeten toch wat doen om zichzelf een status verhogend gevoel te geven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Notes zijn alleen maar een manier voor modjes om te SlowChatten buiten het FC-forum om
ja, mij een note geven zodra ze van zwart naar blauw gaan bijvoorbeeldquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:13 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Tsja ze moeten toch wat doen om zichzelf een status verhogend gevoel te geven.
Precies. Zitten ze Gniffelend achter de pc op hun zolderkamer; van heb ik jou me daar toch is ff lekker een note gegeven "gniffelgniffel"quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, mij een note geven zodra ze van zwart naar blauw gaan bijvoorbeeld
En denken dat God ook zo werkt!quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:16 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Precies. Zitten ze Gniffelend achter de pc op hun zolderkamer; van heb ik jou me daar toch is ff lekker een note gegeven "gniffelgniffel"
God bestaat nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En denken dat God ook zo werkt!
Dat is mijn vakgebied!quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En denken dat God ook zo werkt!
quote:
En ik wou net zeggen... probeer dat D_K maar eens uit te leggenquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
In hun ogen wel... In hun ogen is Danny oppergod!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Bestaat een vacuüm dan wel?quote:
Ze krijgen allemaal een stijfje van dannyquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
In hun ogen wel... In hun ogen is Danny oppergod!!
Ook niet.quote:
Theoretisch gezien is het onmogelijk dat een vacuüm bestaat terwijl het wel theoretisch mogelijk is dat een god bestaat. Wetenschapquote:
Er is maar 1 god waar ik in geloof. En dat ben ikzelfquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Theoretisch gezien is het onmogelijk dat een vacuüm bestaat terwijl het wel theoretisch mogelijk is dat een god bestaat. Wetenschap
Ik krijg liever een ijsje van hem..quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:23 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ze krijgen allemaal een stijfje van danny
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Er is maar 1 god waar ik in geloof. En dat ben ikzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |