SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
Misschien wel een hermafrodietquote:Op maandag 12 september 2011 18:59 schreef Burner82 het volgende:
Is het een man, of een vrouw... Dat is de grote vraag
Ik at het vroeger bij de vleet maar toen had 'ons mam' nog niet verteld wat het eigenlijk was. Sindsdien nooit meer gevreten.quote:
Ik ga voor een "man"quote:Op maandag 12 september 2011 19:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Misschien wel een hermafrodiet
quote:Op maandag 12 september 2011 19:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik at het vroeger bij de vleet maar toen had 'ons mam' nog niet verteld wat het eigenlijk was. Sindsdien nooit meer gevreten.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik at het vroeger bij de vleet maar toen had 'ons mam' nog niet verteld wat het eigenlijk was. Sindsdien nooit meer gevreten.
Wat een hoop Brabo's hier.quote:Op maandag 12 september 2011 19:00 schreef Tim86 het volgende:
oh, mijn Brabant, dan moet ik sowieso kijken
Alvast mijn excuses voor het taalgebruik van sommige. Heb in het voorstukje het woord kut al gehoordquote:Op maandag 12 september 2011 18:47 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienavond allemaal![]()
ik zit er al klaar voor![]()
deze week brabant![]()
![]()
ben benieuwd
blijkbaar wel hèquote:Op maandag 12 september 2011 19:00 schreef Frag_adder het volgende:
is dit halve topic brabander of zo?
deze helft nietquote:Op maandag 12 september 2011 19:00 schreef Frag_adder het volgende:
Hij lult zich er wel doorheen... dat geloof ik wel eigenlijk...quote:
vergeet de beuling nietquote:Op maandag 12 september 2011 18:59 schreef Frag_adder het volgende:
hallo!
bosschekoek? bosschebollen!!!
quote:Op maandag 12 september 2011 19:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Alvast mijn excuses voor het taalgebruik van sommige. Heb in het voorstukje het woord kut al gehoord
Vet en veulquote:
Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 12 september 2011 19:00 schreef Frag_adder het volgende:
's-Hertogenbosch is dan ook wel de hoofdstad van Brabantquote:Op maandag 12 september 2011 19:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar da's alleen Bosch hè Kaat
![]()
Dat is nog een understatementquote:
Uitgebeend worden dusquote:
Leuk hé. Die heeft MaryMouse voor me gemaaktquote:
das zo jaoren zeventigquote:Op maandag 12 september 2011 19:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
brabantse geglaceerde wortelkes
Nogal he... Helaas weer een stereotypequote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat is nog een understatement
ik heb net gegeten maar ik krijg er honger vanquote:Op maandag 12 september 2011 19:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Leuk hé. Die heeft MaryMouse voor me gemaakt
quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef kaatje50 het volgende:
Ik hoef al die zooi niet bij de balkenbrij. Gewoon lekker knapperig bakken en op een witte boterham met roomboter. Beetje zout erover en ik vreet me helemaal ziek
Welkom!quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef WaywardOne het volgende:
Aha! Het gaat hier dus nog steeds verder. Laatste keer dat ik hier was vochten de kandidaten nog om een werkplek in The Grand.
Intussen wel alles weer op tv gevolgd. Nu hier maar weer even volgen
Hij staat vooraan met zijn vlaggetje op de gay pride denk ik zoquote:
echtquote:Op maandag 12 september 2011 19:07 schreef Frag_adder het volgende:
ansjovis met zure zult en ansjovis creme?
quote:Op maandag 12 september 2011 19:07 schreef Cee het volgende:
Als m'n moeder met Bon Jovi trouwt, heet ze ansjovi.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:07 schreef Cee het volgende:
Thanksquote:
Hahaquote:Op maandag 12 september 2011 19:07 schreef Cee het volgende:
hij wordt ontvoerd?quote:
*jaloers*quote:Op maandag 12 september 2011 19:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zit nu aan een Bossche Bol, van De Groot, bij de koffie
Cool.quote:
Morgen ook ff langs fietsen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de baas trakteerde vandaag, maar had er heel veul over, dus ik heb er mee naar huis gekregen, gaat erin als Bossche Koekquote:Op maandag 12 september 2011 19:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
*jaloers*is toch al weer 2 maanden geleden dat ik er een heb gehad
Het tweede.quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Burner82 het volgende:
Zou hij nu echt mee mogen doen omdat hij kan koken, of omdat hij een belachelijk nicht is?
quote:Op maandag 12 september 2011 19:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik woon een kwartier van den bosch, ik heb er 7 maanden stage gelopen en werkelijk geen flauw idee wat bossche koek isquote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de baas trakteerde vandaag, maar had er heel veul over, dus ik heb er mee naar huis gekregen, gaat erin als Bossche Koek
quote:Op maandag 12 september 2011 19:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Kent iemand Draadstaal? Die Mark heeft exact hetzelfde stemmetje als Dennis van de Ven die het typetje Ria doet
Holy shitquote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Kent iemand Draadstaal? Die Mark heeft exact hetzelfde stemmetje als Dennis van de Ven die het typetje Ria doet
Da's toch met die Jeroen van Koningsdingus?quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Das heeul lekker. Alleen wel duur.quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik woon een kwartier van den bosch, ik heb er 7 maanden stage gelopen en werkelijk geen flauw idee wat bossche koek is
dat roep ik al weken, maar un goei Bossche Bol sla ik nie afquote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
ik zou vanaf vandaag niet meer snoepen
Dat ook wel jaquote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 19:11 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Da's toch met die Jeroen van Koningsdingus?
quote:
een matje is sinds kort wel weer typisch brabantsquote:Op maandag 12 september 2011 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Geserveerd op een matje van komkommerfilet.
ge kunt de groetuh uit Brabant krijguhquote:Op maandag 12 september 2011 19:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
een matje is sinds kort wel weer typisch brabants
Maak het dan ook afquote:Op maandag 12 september 2011 19:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
ge kunt de groetuh uit Brabant krijguh
ik vaak genoeg. Vind een nougatinegebakje van de Rouw uit Vught. veel en veel lekkerder.quote:Op maandag 12 september 2011 19:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat roep ik al weken, maar un goei Bossche Bol sla ik nie af
net wat te zoet vind ik diequote:Op maandag 12 september 2011 19:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vaak genoeg. Vind een nougatinegebakje van de Rouw uit Vught. veel en veel lekkerder.
Och, ik ben een Bossche Bol![]()
Geweldig programma iddquote:
Ik ben een dag ouder dan jou!quote:Op maandag 12 september 2011 19:15 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ah nog iemand die het idee heeft dat we met een voormalig ''zij'' te maken hebben
quote:Op maandag 12 september 2011 19:15 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ah nog iemand die het idee heeft dat we met een voormalig ''zij'' te maken hebben
Die stem is toch raar? Ik heb nog nooit een man gehoord met zo'n hoge stem na de pubertijdquote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gewoon een verwijfd menneke, heel verwijfd wel
En onsmakelijk, gewoon omdat ie het er zo dik bovenop legt.quote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gewoon een verwijfd menneke, heel verwijfd wel
Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Ik ben een dag ouder dan jou!
quote:Op maandag 12 september 2011 19:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
een matje is sinds kort wel weer typisch brabants
Misschien slikt ie wel hormonenquote:Op maandag 12 september 2011 19:17 schreef Selestha het volgende:
[..]
Die stem is toch raar? Ik heb nog nooit een man gehoord met zo'n hoge stem na de pubertijd
ik wil niet weten wat ie allemaal sliktquote:Op maandag 12 september 2011 19:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Misschien slikt ie wel hormonen
Och verrek hij woont dus bij mij in de stad. Gezelluggg!quote:Op maandag 12 september 2011 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Naam: Mark
Leeftijd: 22
Beroep: Journalist
Ria heeft juist een hele zware stem, d'r man/pooier (gespeeld door Jeroen van koningsbrugge) had juist zo'n hoog stemmetje.quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat ie allemaal slikt
Je zou het haast denken in ieder geval.. Of hij doet het er echt om, maar dat lijkt me zelfs voor een redacteur van de gaykrant overdreven.quote:Op maandag 12 september 2011 19:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Misschien slikt ie wel hormonen
Een vriendin hebben zegt tegenwoordig ook niet alles meerquote:Op maandag 12 september 2011 19:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ria heeft juist een hele zware stem, d'r man/pooier (gespeeld door Jeroen van koningsbrugge) had juist zo'n hoog stemmetje.
Een kennis van me heeft ook zo'n piepstem, denkt iedereen ook van dat ie homo is maar hij heeft gewoon een vriendin (nog een erg knappe ook!)
Nu ben ik wel erg anti-gaykrant/coc etc...Maar voor dat soort publieke functies kom je alleen in aanmerking volgens mij als je ECHT stereotype bent. En dat terwijl ze juist het imago willen veranderen...quote:Op maandag 12 september 2011 19:20 schreef Selestha het volgende:
[..]
Je zou het haast denken in ieder geval.. Of hij doet het er echt om, maar dat lijkt me zelfs voor een redacteur van de gaykrant overdreven.
Uhm nee hoor, Ria heeft een hoge stem en Fred een zwarequote:Op maandag 12 september 2011 19:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ria heeft juist een hele zware stem, d'r man/pooier (gespeeld door Jeroen van koningsbrugge) had juist zo'n hoog stemmetje.
Een kennis van me heeft ook zo'n piepstem, denkt iedereen ook van dat ie homo is maar hij heeft gewoon een vriendin (nog een erg knappe ook!)
maar je kent hem niet dus ?quote:Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef Cee het volgende:
Och en Erwin komt uit m'n geboorteplaats en werkt in de Sint Petrus! Guttegut 't is toch een klèèn wirreld.
oh ja diequote:Op maandag 12 september 2011 19:21 schreef bzzplop het volgende:
zijn stem lijkt op die andere homo uit SBS6 Fans van Lady Gaga
Komt misschien omdat hij een vrij moeilijke huid heeft.quote:Op maandag 12 september 2011 19:14 schreef Burner82 het volgende:
Ik ben tegen het stereotyperen van homo's... maar in dit geval... Lach ik me suf
Al kent ze 'm wel, ik zou het ook ontkennenquote:
Dat zal het idd wel zijn denk ik.quote:Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt misschien omdat hij een vrij moeilijke huid heeft.
ik wou het net zeggen..quote:Op maandag 12 september 2011 19:23 schreef Cinderella_Man het volgende:
West Brabant wel mager vertegenwoordigd....btw
Nee maar de vriend van m'n beste vriendin werkt in 't restaurant ernaast, die moet 'm vast kennen.quote:
ut ons kent ons verhaolquote:Op maandag 12 september 2011 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee maar de vriend van m'n beste vriendin werkt in 't restaurant ernaast, die moet 'm vast kennen.
Ik denk dat Mark er wel wat meer mee gedaan heeftquote:Op maandag 12 september 2011 19:25 schreef WaywardOne het volgende:
Had ie nog wat met die komkommer gedaan of gewoon alleen mooi neergelegd?
ik wou net zeggenquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 19:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat Mark er wel wat meer gedaan heeft
quote:Op maandag 12 september 2011 19:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
Brabants? Gewoon boers en veul.
Prakken en in oe mik douwen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
Wij hoeven al die poespas niet
Bourgondisch... als het smaakt, smaakt hetquote:Op maandag 12 september 2011 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gemakzuchtige Brabanders hoor
Ik had dan ook niet anders verwacht
2 keer zo hoog ongeveerquote:Op maandag 12 september 2011 19:30 schreef Ceetje.. het volgende:
volgens mij liggen de punten wel ietskes hoger als vorige week
Hier moeten de Overijsselers 3 dagen voor buffelen voor dat totaal.quote:Op maandag 12 september 2011 19:30 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 19:30 schreef Ceetje.. het volgende:
brabantse veekoeken? Nog nooooooit van geheurd
Gelukkig niet. Ik zou het nooit meer etenquote:Op maandag 12 september 2011 19:27 schreef Burner82 het volgende:
Balkenbrei is toch geen zachte puree?
quote:Op maandag 12 september 2011 19:30 schreef Ceetje.. het volgende:
Danquote:Op maandag 12 september 2011 19:30 schreef Ceetje.. het volgende:
wés dé??quote:
Kraan eet het niet anders blijkbaarquote:Op maandag 12 september 2011 19:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik zou het nooit meer eten
kaat, witte gij wa brabantse veekoeken zijn (of zoals hier boven werd gezegd V-kuukskes)quote:
als is brabantsquote:
Hoe moet ik dat in godsnaam uitspreken?quote:
vee-kuukskes.quote:Op maandag 12 september 2011 19:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat in godsnaam uitspreken?
vee-kuukskesquote:Op maandag 12 september 2011 19:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gemak dient de mensquote:Op maandag 12 september 2011 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gemakzuchtige Brabanders hoor
Ik had dan ook niet anders verwacht
vie kekskusquote:Op maandag 12 september 2011 19:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Luttequote:Op maandag 12 september 2011 19:32 schreef Lutte het volgende:
Brabant Brabant ik ben gek op Brabant
Nu al beter dan Overijssel
quote:
Het ultieme Brabantse uitgangspunt?quote:
Neeje, das "als ut maor veul is"quote:Op maandag 12 september 2011 19:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het ultieme Brabantse uitgangspunt?
eeeeeeh, dan doe mij toch maar liever "licht"quote:Op maandag 12 september 2011 19:33 schreef Cee het volgende:
En dan denk ik aan Brabant, want daar kookt een nicht.
Ah, wat een dialectquote:
ik ok niequote:Op maandag 12 september 2011 19:30 schreef Ceetje.. het volgende:
ok, eigenlijk: Vea Kekskusquote:
quote:
Ik ben een limboquote:
Hihiquote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
eens kijken wie zijn hoofd kool kan houden bij deze opdracht
voer voor het vee !!quote:Op maandag 12 september 2011 19:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kaat, witte gij wa brabantse veekoeken zijn (of zoals hier boven werd gezegd V-kuukskes)
quote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
eens kijken wie zijn hoofd kool kan houden bij deze opdracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:35 schreef TradeMarkie het volgende:
chinese kool heeft spleetogen Mark!
zolang het maar lang en spits is................quote:Op maandag 12 september 2011 19:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mark weet gelukkig nog wel een spitskool te herkennen
goed onthouden. Als ooit iemand vraagt, weet jij een Bossch woord met een Q, dan zeg je Quukskes, uitspraak kuukskesquote:Op maandag 12 september 2011 19:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De spitse spitskool zekerquote:Op maandag 12 september 2011 19:37 schreef Tim86 het volgende:
Lulletje rozenwater
Mark herkent pas een kool als hij erop zit
butt-plug-kool?quote:Op maandag 12 september 2011 19:37 schreef Tim86 het volgende:
Lulletje rozenwater
Mark herkent pas een kool als hij erop zit
Fuck that shit, gehakt vreet ik niet rauw.quote:Op maandag 12 september 2011 19:37 schreef Frag_adder het volgende:
gehakt rauw proeven kan toch :$ mits niet te veel
Iemand liet zich de kool van het bord eten?quote:
Daar moeten die chefs wel even rekening mee houdenquote:Op maandag 12 september 2011 19:38 schreef Tim86 het volgende:
Brabanders zijn allemaal een stief kwartierke te laat klaar
Doet me denken aan dat filmpje met die keeper die door z'n vriendin/hoertje van achter werd genomenquote:Op maandag 12 september 2011 19:20 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Een vriendin hebben zegt tegenwoordig ook niet alles meer
Oh ja, Fred en Ria klopt het wel bij, maar ze spelen ook een stukje in een sexclub, daar heeft de vrouw een enorm zware stem van het roken en de man juist een heel hoog piepstemmetje.. eigenlijk bijna zo'n zelfde stem als Markquote:Op maandag 12 september 2011 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Uhm nee hoor, Ria heeft een hoge stem en Fred een zware
Veel Broabanders hierquote:
brabants kwartierke hè, hebben kraan en juul geen rekening mee gehouwequote:Op maandag 12 september 2011 19:38 schreef Tim86 het volgende:
Brabanders zijn allemaal een stief kwartierke te laat klaar
Limburgs kwartiertjequote:Op maandag 12 september 2011 19:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
brabants kwartierke hè, hebben kraan en juul geen rekening mee gehouwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |