SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
Misschien wel een hermafrodietquote:Op maandag 12 september 2011 18:59 schreef Burner82 het volgende:
Is het een man, of een vrouw... Dat is de grote vraag
Ik at het vroeger bij de vleet maar toen had 'ons mam' nog niet verteld wat het eigenlijk was. Sindsdien nooit meer gevreten.quote:
Ik ga voor een "man"quote:Op maandag 12 september 2011 19:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Misschien wel een hermafrodiet
quote:Op maandag 12 september 2011 19:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik at het vroeger bij de vleet maar toen had 'ons mam' nog niet verteld wat het eigenlijk was. Sindsdien nooit meer gevreten.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik at het vroeger bij de vleet maar toen had 'ons mam' nog niet verteld wat het eigenlijk was. Sindsdien nooit meer gevreten.
Wat een hoop Brabo's hier.quote:Op maandag 12 september 2011 19:00 schreef Tim86 het volgende:
oh, mijn Brabant, dan moet ik sowieso kijken
Alvast mijn excuses voor het taalgebruik van sommige. Heb in het voorstukje het woord kut al gehoordquote:Op maandag 12 september 2011 18:47 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienavond allemaal![]()
ik zit er al klaar voor![]()
deze week brabant![]()
![]()
ben benieuwd
blijkbaar wel hèquote:Op maandag 12 september 2011 19:00 schreef Frag_adder het volgende:
is dit halve topic brabander of zo?
deze helft nietquote:Op maandag 12 september 2011 19:00 schreef Frag_adder het volgende:
Hij lult zich er wel doorheen... dat geloof ik wel eigenlijk...quote:
vergeet de beuling nietquote:Op maandag 12 september 2011 18:59 schreef Frag_adder het volgende:
hallo!
bosschekoek? bosschebollen!!!
quote:Op maandag 12 september 2011 19:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Alvast mijn excuses voor het taalgebruik van sommige. Heb in het voorstukje het woord kut al gehoord
Vet en veulquote:
Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 12 september 2011 19:00 schreef Frag_adder het volgende:
's-Hertogenbosch is dan ook wel de hoofdstad van Brabantquote:Op maandag 12 september 2011 19:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar da's alleen Bosch hè Kaat
![]()
Dat is nog een understatementquote:
Uitgebeend worden dusquote:
Leuk hé. Die heeft MaryMouse voor me gemaaktquote:
das zo jaoren zeventigquote:Op maandag 12 september 2011 19:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
brabantse geglaceerde wortelkes
Nogal he... Helaas weer een stereotypequote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat is nog een understatement
ik heb net gegeten maar ik krijg er honger vanquote:Op maandag 12 september 2011 19:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Leuk hé. Die heeft MaryMouse voor me gemaakt
quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef kaatje50 het volgende:
Ik hoef al die zooi niet bij de balkenbrij. Gewoon lekker knapperig bakken en op een witte boterham met roomboter. Beetje zout erover en ik vreet me helemaal ziek
Welkom!quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef WaywardOne het volgende:
Aha! Het gaat hier dus nog steeds verder. Laatste keer dat ik hier was vochten de kandidaten nog om een werkplek in The Grand.
Intussen wel alles weer op tv gevolgd. Nu hier maar weer even volgen
Hij staat vooraan met zijn vlaggetje op de gay pride denk ik zoquote:
echtquote:Op maandag 12 september 2011 19:07 schreef Frag_adder het volgende:
ansjovis met zure zult en ansjovis creme?
quote:Op maandag 12 september 2011 19:07 schreef Cee het volgende:
Als m'n moeder met Bon Jovi trouwt, heet ze ansjovi.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:07 schreef Cee het volgende:
Thanksquote:
Hahaquote:Op maandag 12 september 2011 19:07 schreef Cee het volgende:
hij wordt ontvoerd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |