Ik heb daar ongeveer mijn eigen topic waar ik al mijn tornado zooi spam dusjaquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:02 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ok ok ok, ik neem mijn woorden terug.
Posten in DE![]()
![]()
Zit je me nou te bespiedenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben jij slachtoffer van monopoly? Meld je hier!![]()
Verkeerde mensen verdienen veel
Je dumpt zelf iedere keer de linkjesquote:
Iedere keer niet. En zeker die 2 nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je dumpt zelf iedere keer de linkjes
zucht.... je dumpt af en toe wel eens een linkje... en deze heb ik gewoon uit jouw posthistory gepluktquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:06 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Iedere keer niet. En zeker die 2 niet
Dat is een betere verwoording!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zucht.... je dumpt af en toe wel eens een linkje... en deze heb ik gewoon uit jouw posthistory geplukt
ik heb daar wel eens de fipoquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb daar ongeveer mijn eigen topic waar ik al mijn tornado zooi spam dusja
Omdat jij ontkende dat je wel eens in KLB en ONZ postquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat is een betere verwoording!
Daarom zeg ik. Je bent me aan het bespieden
Was het een goede dag voor tornado hunters vandaag?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb daar ongeveer mijn eigen topic waar ik al mijn tornado zooi spam dusja
Je weet toch, het is niet cool om te zeggen dat je daar postquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat jij ontkende dat je wel eens in KLB en ONZ post
Nee. Pas in Maart weerquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Was het een goede dag voor tornado hunters vandaag?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Was het een goede dag voor tornado hunters vandaag?
Halloquote:
Okee. Zijn er nog echt grote tornados geweest? Meestal hoor je wel is wat op het nieuws.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]het grote seizoen is (gelukkig) voor ze afgelopen. Hooguit deze en volgende maand nog wat kleintjes.
Even uit die grot komen Plakkiequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:15 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Okee. Zijn er nog echt grote tornados geweest? Meestal hoor je wel is wat op het nieuws.
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:15 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Okee. Zijn er nog echt grote tornados geweest? Meestal hoor je wel is wat op het nieuws.
Eh 4 EF5's op 27 aprilquote:
quote:
Ah, gewoon Willem erop af sturenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
De Noormannen zijn geland! Waarschuw de dorpen en beman de kastelen!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als cadeautje krijg je zo weer een linkje van me!
beestjesquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:24 schreef Drassss het volgende:
...
Joplin...
...
Tuscaloosa..
Samen killers van beesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |