quote:
Niet in verhouding.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:18 schreef Splutje het volgende:
Want chirurgen verdienen inderdaad niet veel
Dit lijkt me inderdaad een betere klacht. TS doe je huiswerk eerst even en probeer het dan opnieuwquote:
Leg het dan uit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit lijkt me inderdaad een betere klacht. TS doe je huiswerk eerst even en probeer het dan opnieuw
Bam belerende kus emoticon van kwiwiquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit lijkt me inderdaad een betere klacht. TS doe je huiswerk eerst even en probeer het dan opnieuw
Iedereen is manager!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:19 schreef CarltonBanks het volgende:
haha, ts kan met zijn mbo nooit manager worden
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:19 schreef Klojo120 het volgende:
Acteurs verdienen echt niet veel![]()
In Nederland doen.
Daarnaast is acteren emotioneel zwaar belastend.
alsof rinus talent heeft.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:21 schreef Stokstaart het volgende:
Omdat die mensen iets bijzonders kunnen en jij niet?
Mensen met bijzondere talenten verdienen veel, waarom? Omdat die vaardigheden bijzonder zijn! Hoe moeilijk kan het zijn allemaal??
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:21 schreef Stokstaart het volgende:
Omdat die mensen iets bijzonders kunnen en jij niet?
Mensen met bijzondere talenten verdienen veel, waarom? Omdat die vaardigheden bijzonder zijn! Hoe moeilijk kan het zijn allemaal??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |