quote:
Niet in verhouding.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:18 schreef Splutje het volgende:
Want chirurgen verdienen inderdaad niet veel
Dit lijkt me inderdaad een betere klacht. TS doe je huiswerk eerst even en probeer het dan opnieuwquote:
Leg het dan uit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit lijkt me inderdaad een betere klacht. TS doe je huiswerk eerst even en probeer het dan opnieuw
Bam belerende kus emoticon van kwiwiquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit lijkt me inderdaad een betere klacht. TS doe je huiswerk eerst even en probeer het dan opnieuw
Iedereen is manager!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:19 schreef CarltonBanks het volgende:
haha, ts kan met zijn mbo nooit manager worden
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:19 schreef Klojo120 het volgende:
Acteurs verdienen echt niet veel![]()
In Nederland doen.
Daarnaast is acteren emotioneel zwaar belastend.
alsof rinus talent heeft.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:21 schreef Stokstaart het volgende:
Omdat die mensen iets bijzonders kunnen en jij niet?
Mensen met bijzondere talenten verdienen veel, waarom? Omdat die vaardigheden bijzonder zijn! Hoe moeilijk kan het zijn allemaal??
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:21 schreef Stokstaart het volgende:
Omdat die mensen iets bijzonders kunnen en jij niet?
Mensen met bijzondere talenten verdienen veel, waarom? Omdat die vaardigheden bijzonder zijn! Hoe moeilijk kan het zijn allemaal??
Zeker, welke website(s)?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:24 schreef SoraAoi het volgende:
Ik verdien 15k per maand met addsense alleen. Das best wel lekker
Onderschat de AH niet hequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:19 schreef CarltonBanks het volgende:
haha, ts kan met zijn mbo nooit manager worden
Jij hebt een uitkering en zit in Japan, stomme troll. Wel een beetje eenduidig verhaal gebruiken hè.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:24 schreef SoraAoi het volgende:
Ik verdien 15k per maand met addsense alleen. Das best wel lekker
lolquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij hebt een uitkering en zit in Japan, stomme troll. Wel een beetje eenduidig verhaal gebruiken hè.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij hebt een uitkering en zit in Japan, stomme troll. Wel een beetje eenduidig verhaal gebruiken hè.
Mag ook wel he als je na je 12-jarige studie 60 tot 80 uur per week bezig bent andermans leven te redden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:28 schreef Jeff89 het volgende:
Chirurgen verdienen volgens mij nog best aardig, zeker als ze met hun zooitje naar Belgie verhuizen.. En brandweerlieden, ambulanciers en politiemensen en dat soort volk hadden gewoon een vak moeten leren als ze centen wilden
Ik zeg nergens dat ze het niet verdienen hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:31 schreef boyv het volgende:
[..]
Mag ook wel he als je na je 12-jarige studie 60 tot 80 uur per week bezig bent andermans leven te redden.
yes comradquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:46 schreef LazyDave het volgende:
‘Zolang er aan de ene kant luxe is, moet er aan de andere kant noodzakelijkerwijs een overmaat van werk en ellende zijn; of dat nu armoede of slavernij wordt genoemd, of dat de slachtoffers ervan als proletariërs dan wel als slaven door het leven gaan, doet er niet zoveel toe. [...] terugdringen, beter nog, het afschaffen van de luxe zou dus het doeltreffendste middel zijn om het leed van de mensheid te verzachten.’
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |