Hoeft toch ook niet in 1 keerquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
70m2 past echt niet in mijn auto
dacht kan nog ff snelquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
en weer zeggen dat je niets in de gaten had?
Hoeft toch ook niet in 1 keerquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:52 schreef pl4kkie het volgende:
ote][ afbeelding ] Op maandag 17 oktober 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet in 1 keerquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:52 schreef pl4kkie het volgende:
ote][ afbeelding ] Op maandag 17 oktober 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hunterquote:
quote:
bij mij wel, mag maar 1 keer per maand mijn stort pasje gebruikenquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
70m2? Wat dacht je ervan als je m3 van maakt?
Das dan wel weer een nadeel. Hier komen ze eens in de zoveel tijd met een vuilniswagen langs voor zulke spullen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
bij mij wel, mag maar 1 keer per maand mijn stort pasje gebruiken
quote:
Amateurs !quote:
Pest ons er maar meequote:
quote:
je hebt een [ quote] gemist en had wel nog een [ /quote] in je post staan.quote:
N00bsquote:
Zo moeilijk kan het toch niet geweest zijn, heb vandaag nog in DE gepost, dus je kon me zo volgenquote:
Ja ging ook perfectquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het toch niet geweest zijn, heb vandaag nog in DE gepost, dus je kon me zo volgen
In DE postenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het toch niet geweest zijn, heb vandaag nog in DE gepost, dus je kon me zo volgen
zeg ga jij je quotes even verkloten in KLB of ONZquote:
Ik kom daar nooitquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zeg ga jij je quotes even verkloten in KLB of ONZ
Ok ok ok, ik neem mijn woorden terug.quote:
Ik heb daar ongeveer mijn eigen topic waar ik al mijn tornado zooi spam dusjaquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:02 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ok ok ok, ik neem mijn woorden terug.
Posten in DE![]()
![]()
Zit je me nou te bespiedenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben jij slachtoffer van monopoly? Meld je hier!![]()
Verkeerde mensen verdienen veel
Je dumpt zelf iedere keer de linkjesquote:
Iedere keer niet. En zeker die 2 nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je dumpt zelf iedere keer de linkjes
zucht.... je dumpt af en toe wel eens een linkje... en deze heb ik gewoon uit jouw posthistory gepluktquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:06 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Iedere keer niet. En zeker die 2 niet
Dat is een betere verwoording!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zucht.... je dumpt af en toe wel eens een linkje... en deze heb ik gewoon uit jouw posthistory geplukt
ik heb daar wel eens de fipoquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb daar ongeveer mijn eigen topic waar ik al mijn tornado zooi spam dusja
Omdat jij ontkende dat je wel eens in KLB en ONZ postquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat is een betere verwoording!
Daarom zeg ik. Je bent me aan het bespieden
Was het een goede dag voor tornado hunters vandaag?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb daar ongeveer mijn eigen topic waar ik al mijn tornado zooi spam dusja
Je weet toch, het is niet cool om te zeggen dat je daar postquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat jij ontkende dat je wel eens in KLB en ONZ post
Nee. Pas in Maart weerquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Was het een goede dag voor tornado hunters vandaag?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Was het een goede dag voor tornado hunters vandaag?
Halloquote:
Okee. Zijn er nog echt grote tornados geweest? Meestal hoor je wel is wat op het nieuws.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]het grote seizoen is (gelukkig) voor ze afgelopen. Hooguit deze en volgende maand nog wat kleintjes.
Even uit die grot komen Plakkiequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:15 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Okee. Zijn er nog echt grote tornados geweest? Meestal hoor je wel is wat op het nieuws.
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:15 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Okee. Zijn er nog echt grote tornados geweest? Meestal hoor je wel is wat op het nieuws.
Eh 4 EF5's op 27 aprilquote:
quote:
Ah, gewoon Willem erop af sturenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
De Noormannen zijn geland! Waarschuw de dorpen en beman de kastelen!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als cadeautje krijg je zo weer een linkje van me!
beestjesquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:24 schreef Drassss het volgende:
...
Joplin...
...
Tuscaloosa..
Samen killers van beesten.
nieuwe kring maken met alleen de naam van die persoonquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Pfff, door Google+ kan ik niet meer gewoon een album met één delen, nee, ik moet em gelijk naar een hele kring sturen. En dat wil ik niet!!!
Kan wel met één delen hoor, moet je wel zijn/haar email-adres weten, of die persoon in een enkel kringetje zettenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Pfff, door Google+ kan ik niet meer gewoon een album met één delen, nee, ik moet em gelijk naar een hele kring sturen. En dat wil ik niet!!!
Willem? Welke Willem? Toch niet Lex? Dan kan je nog beter Maxima sturen!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, gewoon Willem erop af sturen
Ik dacht zelf aan 'William the conqueror', maar misschien William van Mary ook een optiequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Willem? Welke Willem? Toch niet Lex? Dan kan je nog beter Maxima sturen!
Maar ik heb wel de sterretjes gezien hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan
Willem de Verover van Normandië? Die was zelf nog een Noorman van afkomst.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan 'William the conqueror', maar misschien William van Mary ook een optie
ze zijn nog leuker geworden dan ik dachtquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar ik heb wel de sterretjes gezien hoor
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ze zijn nog leuker geworden dan ik dacht
Mijn geschiedenis gaat niet verder dan 1300quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Willem de Verover van Normandië? Die was zelf nog een Noorman van afkomst.
Is wel handig.... ben ooit via google begonnen met docjes te delen met mijn collega's. Maar toen moest je nog iedereen individueel per email uitnodigen. Nu stop je iemand in een kringetje en je kan in een klap delen met een kringquote:
Ik probeer nog echt zoo jaren 2001 te blijvenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is wel handig.... ben ooit via google begonnen met docjes te delen met mijn collega's. Maar toen moest je nog iedereen individueel per email uitnodigen. Nu stop je iemand in een kringetje en je kan in een klap delen met een kring
Koud vuur noemen ze het, mijn flesje is nu wel een beetje verpest. Hals is matglas geworden door de hitte!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]begreep nu ook waarom je een aansteker nodig had
Ben je zo oud dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn geschiedenis gaat niet verder dan 1300
Ja ja.... koud vuurquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Koud vuur noemen ze het, mijn flesje is nu wel een beetje verpest. Hals is matglas geworden door de hitte!
Dat herinner ik mij niet meerquote:
Door middel van de garrucha, de toca en de porto kan ik je dingen laten herinneren die je grootvadersmoeder gedaan heeft.quote:
Sterretjes koud vuur noemen. Komop zegquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja ja.... koud vuurheeft bij mijn buurjongetje vorig jaar een dikke vette brandblaar op zijn lip opgeleverd
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]morgen niet-stampotten dagje voor je
![]()
slaap
![]()
enne niet vergeten Ceetje te feliciteren
Slaaplekker muisjequote:Op maandag 17 oktober 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]morgen niet-stampotten dagje voor je
![]()
slaap
![]()
enne niet vergeten Ceetje te feliciteren
Ik ben nog niet slapen hoor. Nog word feud aan het spelenquote:
Ohh, dat dacht ik. Ik ben nu super humans aan het kijken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben nog niet slapen hoor. Nog word feud aan het spelen
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:10 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ohh, dat dacht ik. Ik ben nu super humans aan het kijken.
o, jij ook al steeds???quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]was kokje even aan het uitwuiven
Ik ben niets meer aan het kijken... ik wordt weer genadeloos ingemaakt met word feud![]()
Alweer ingemaaktquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]was kokje even aan het uitwuiven
Ik ben niets meer aan het kijken... ik wordt weer genadeloos ingemaakt met word feud![]()
quote:
De normale MBquote:
Zolang je het niet afwisseld met jankbuien ben je níet in de overgangquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep die.
Zit constant te lachen om niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |