quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:10 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ohh, dat dacht ik. Ik ben nu super humans aan het kijken.
o, jij ook al steeds???quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]was kokje even aan het uitwuiven
Ik ben niets meer aan het kijken... ik wordt weer genadeloos ingemaakt met word feud![]()
Alweer ingemaaktquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]was kokje even aan het uitwuiven
Ik ben niets meer aan het kijken... ik wordt weer genadeloos ingemaakt met word feud![]()
quote:
De normale MBquote:
Zolang je het niet afwisseld met jankbuien ben je níet in de overgangquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep die.
Zit constant te lachen om niks
Gelukkig maar!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zolang je het niet afwisseld met jankbuien ben je níet in de overgang
Ervaring mee ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zolang je het niet afwisseld met jankbuien ben je níet in de overgang
Moeder en oudste zusterquote:
quote:
Haha, nog niet bij je eigen?quote:
Pak een wijntje en doe een dansje?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar ik ben wel al de hele dag in zo'n wisselende bui
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Pak een wijntje en doe een dansje?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]heb net een wijntje gepakt, maar ipv het dansje ben ik een nieuw potje word feud gaan spelen. Fogel is gaan slapen dus die doet toch voor morgen geen tegenzet
O, potjes kunnen bij jou ook dagen duren! Heerlijk!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]heb net een wijntje gepakt, maar ipv het dansje ben ik een nieuw potje word feud gaan spelen. Fogel is gaan slapen dus die doet toch voor morgen geen tegenzet
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, potjes kunnen bij jou ook dagen duren! Heerlijk!!
quote:
Precies, of verjaardagsbezoekjes waar niets aan is..quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik snap ook niet dat mensen 'afhaken' omdat ze zich opgejaagd voelen. Je kan gewoon een woordje leggen wanneer je wilt (zelfs tijdens slaapverwekkende vergaderingen
)
O, die is vandaag niet geweest??quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zit weer even in een dipje omdat ik aan de loodgieter die morgen komt denk
Is het zown engerdquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
Morgen is een nieuwe dag, vandaag kan je nog 30 minuten helemaal los gaan!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, die is vandaag niet geweest??
quote:
Daar ben je mooi klaar mee!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar blijken buizen in de vloer niet goed te zijn, speciale camera-apparaten erbij gehaald, halve keuken gesloopt, nog steeds met de hand moeten afwassen, en morgen komen ze de boel verder fixen
Dat is toch goed dan? Nergens zorgen om te maken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar blijken buizen in de vloer niet goed te zijn, speciale camera-apparaten erbij gehaald, halve keuken gesloopt, nog steeds met de hand moeten afwassen, en morgen komen ze de boel verder fixen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |