Ach wat, 3 cossen die parallel liepen en de modjes die zich afvragen welke nu gesloten kon wordenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Idd. Hier vlogen de topics om je oren zo snel gingen de cossen
Volgens mij wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, eigenlijk ik ook, heeft muisie ook de kwarktaart getweet
Haha dat weet ik nog welquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach wat, 3 cossen die parallel liepen en de modjes die zich afvragen welke nu gesloten kon worden![]()
Pietje en Gert hebben wel even wat rust verdiend
Ging in het begin nog wel eens foutquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:53 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Haha dat weet ik nog wel![]()
ze hebben toen toch ook de reeksen geïntroduceerd?
Doe jij of ik het? Nu ben ik benieuwdquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Was wel in die tijd ja... weet niet of het direct met de 3-dubbele cossen te maken had. Wel een interessante vraag om te stellen in FB of BUG
ik zag de eieren bijna niet door het bordquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ging in het begin nog wel eens fout![]()
De duivelse eitjes, na 2 uur en een foutief recept van Juul en Kraan![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze er al mee bezig waren, het gebeurt namelijk in elke reeks wel. Vooral goedlopende!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Doe jij of ik het? Nu ben ik benieuwd
Jijquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Doe jij of ik het? Nu ben ik benieuwd
Vond het alleen raar dat toen de regel werd gezegd iedereen mag een volgende openen in de reeks. Want tot op vandaag de dag is er nog steeds de ongeschreven regel de LaPo opent een nieuwe.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er al mee bezig waren, het gebeurt namelijk in elke reeks wel. Vooral goedlopende!
Tja, ik heb gewone borden hè, niet van die fancy langwerpige zwarte waar de eitjes beter op uitkomen voor de foto, en om ze nu zo op mijn aanrechtblad te leggenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik zag de eieren bijna niet door het bord![]()
maar heb nu wel zin in gevulde eieren
Morgen doe ik het wel vanaf me pc. Typt wat makkelijkerquote:
Ja.. En bij enkele reeksen staat/stond het zelfs in de OP..quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:58 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vond het alleen raar dat toen de regel werd gezegd iedereen mag een volgende openen in de reeks. Want tot op vandaag de dag is er nog steeds de ongeschreven regel de LaPo opent een nieuwe.
Glazen snijplankje.. Gouden ontbijtbordje.. hardhouten plankje..quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, ik heb gewone borden hè, niet van die fancy langwerpige zwarte waar de eitjes beter op uitkomen voor de foto, en om ze nu zo op mijn aanrechtblad te leggen
Heeft geen haast tochquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Morgen doe ik het wel vanaf me pc. Typt wat makkelijker
Neuh. Maar anders vergeet ik het. Ik ken mezelfquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Glazen snijplankje.. Gouden ontbijtbordje.. hardhouten plankje..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:03 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Neuh. Maar anders vergeet ik het. Ik ken mezelf
Gelukkig slaap ik boven en ben ik te lui om de trap af te gaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nu zie ik ook nog broodjes hamburger op de tv!!
Vind ik een goed idee. Ik ga FOK! Afsluiten en mn xbox opstarten. Ga nog een paar rondjes racenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik schijn het HQ te zijn
ik stuur je morgen (ahum, vandaag
) wel een reminder
veel plezier!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:08 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vind ik een goed idee. Ik ga FOK! Afsluiten en mn xbox opstarten. Ga nog een paar rondjes racen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:08 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vind ik een goed idee. Ik ga FOK! Afsluiten en mn xbox opstarten. Ga nog een paar rondjes racen
Slaap lekker!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga nog even kijken of ik een woordje kan leggen. Heb net accoord gekregen om te gaan slapen dusslaap lekkers
WordFeud avondquote:
Drassssquote:
GET A ROOM!quote:
Daar zat ik vroeger ook wel eens. Maar nu zit ik vaker in de dark room dan in de red room!quote:
Jeetje 't is zo anno 1970 om nog met ontwikkelaar, fixeer en een stopbad bezig te zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar zat ik vroeger ook wel eens. Maar nu zit ik vaker in de dark room dan in de red room!
De Kerk is niet zo modern.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje 't is zo anno 1970 om nog met ontwikkelaar, fixeer en een stopbad bezig te zijn
Huh, daar zijn ze redelijk zeldzaamquote:
quote:
Klopt, ook geen grote kans dat we iets gaan zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, daar zijn ze redelijk zeldzaam
Ik ben het linkje kwijt van het alternatief van de news9 sitequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, ook geen grote kans dat we iets gaan zien.
Avond Kokje
was geen probleemquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]goedenavond, blij te zien dat je de dag overleefd heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |