gewoon doen waar je behoefte aan hebt, maar hou ons op de hoogtequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgende week heb ik vakantie, ik beloof dat ik dan weer wat vaker zal komen. Maar de kop moest even leeg en ik had gewoon even rust nodig.
kloptquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey, had ik gisteren toch beloofd, en afspraak is afspraak
Dat doet ze gelukkig wél en goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon doen waar je behoefte aan hebt, maar hou ons op de hoogte
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Geeft niet hoor, maar je wordt (in ieder geval door mij) gemist
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
Ceetje heb je nog post gehad vandaag
yep om 1530quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]ik had het ook al getwat eerder vandaag, maar zie postje hier boven, bedankt
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]ik had het ook al getwat eerder vandaag, maar zie postje hier boven, bedankt
![]()
![]()
lekkuhquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
jullie ook een bitterballetje?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
de postbode kwam het binnen afleveren, die wilde koffie en een gebakje. Vriendinnetjequote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
bedankt! Ook voor de dvd, het piment enzo!!! gepost door Ceetje aan Marymousequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Geen twatje gezien, ook het kaartje van ons allen gehad ?
En die wil nu bitterballenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de postbode kwam het binnen afleveren, die wilde koffie en een gebakje. Vriendinnetje
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Geen twatje gezien, ook het kaartje van ons allen gehad ?
Ik moet de politie en de/het stad(sdeel) maar unfollowen..... daar zat ie tussenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
bedankt! Ook voor de dvd, het piment enzo!!! gepost door Ceetje aan Marymouse
nee, nu nog familie en een andere vriendin. Ik vond een appelflap voor 't bezorgen van wat post wel zat eerlijk gezegdquote:
Heb geen tweetdeck op mijn foon geinstalleerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
list maken in tweetdeck met alleen ons erin
Maar was wél leuke en vrolijke postquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, nu nog familie en een andere vriendin. Ik vond een appelflap voor 't bezorgen van wat post wel zat eerlijk gezegd
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar was wél leuke en vrolijke post
heel verstandigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb geen tweetdeck op mijn foon geinstalleerd![]()
En als ik werk heb ik geen tweetdeck aanstaan want dat lijdt teveel af
Af en toe.... die doet het ook wat rustiger aanquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik moet weer naar m'n visite. De bitterballen zijn klaar. Ik beloof dat ik volgende week weer wat vaker kom. Zal niet iedere dag zijn, maar ik doe mijn best.![]()
Bedankt allemaal voor de felicitaties enzo, de bar hier boven is nog de hele avond/nacht open, dus bedien jullie zelf. Tot volgende week, en deze week zie je beslist nog wel wat twatjes voorbij komen.
Doeiiiiiiii en voor straks, slaap lekker![]()
![]()
![]()
Enneeee, als je Kaatje ziet, doe haar ook de groetjesssssss
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik moet weer naar m'n visite. De bitterballen zijn klaar. Ik beloof dat ik volgende week weer wat vaker kom. Zal niet iedere dag zijn, maar ik doe mijn best.![]()
Bedankt allemaal voor de felicitaties enzo, de bar hier boven is nog de hele avond/nacht open, dus bedien jullie zelf. Tot volgende week, en deze week zie je beslist nog wel wat twatjes voorbij komen.
![]()
![]()
veel plezier nog vanavond, tot volgende weekquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
Dat was wat minder, maar zondag krijgen we allemaal duvelse eitjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het meest lullige vind ik toch dat ze die hele schaal met bitterballen weer heeft meegenomen
Met je vingers pak je één balletje en met je binnenkant van je hand nummer 2. Leer het van de pro's.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het meest lullige vind ik toch dat ze die hele schaal met bitterballen weer heeft meegenomen
Dat was dus spel tip 3 voor vanavondquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Met je vingers pak je één balletje en met je binnenkant van je hand nummer 2. Leer het van de pro's.
Bij mij nu ook, even opnieuw opgestartquote:
Heb je niet genoeg bitterballen achterover gedruktquote:
Maar 2 kleine handjes he..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg bitterballen achterover gedrukt
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]waren het zulke grote bitterballen
vienetta met slagroom ook, maar ik doe het nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Aardbeienkwark is ook om elf uur lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |