Ik had ook niet anders van je verwachtquote:
Misschien dit wat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben het linkje kwijt van het alternatief van de news9 site![]()
Is precies het zelfde, maar in een ander taaltje waardoor die sneller is dan news9 en ik kan hem niet meer vinden
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Misschien dit wat?
http://chase.tornadovideos.net/pages/full_screen
Staan ook meteen de orkanen opquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dank je.... was niet de site die ik kwijtwas, maar deze is wél een stuk sneller. Gebookmarked
Ik zie ook de invest in de Golf van Mexicoquote:
alleen een paar wolkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Misschien dit wat?
http://chase.tornadovideos.net/pages/full_screen
quote:
waaide vanmorgen ook nog hard, dus hoef idd alleen maar naar buiten te kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en die zie je hier ook genoeg hè
Het was vanmorgen koud en nat en stormachtigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
waaide vanmorgen ook nog hard, dus hoef idd alleen maar naar buiten te kijken
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het was vanmorgen koud en nat en stormachtig![]()
Echt stampotten weer
Ajax moet nog 30 minuten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
wie heeft de laatste wedstrijd eigenlijk gewonnen?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
wie heeft de laatste wedstrijd eigenlijk gewonnen?
Ik gebruik altijd BENG, omdat ik het zo'n gruwelijke naam vindquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
datv is nog te kort om het goed schoon te krijgen met dat spul
quote:
Wist ik toch echt ff niet waar je het over had.... maar je bedoeld dat klikkit spulquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd BENG, omdat ik het zo'n gruwelijke naam vind
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:02 schreef Drassss het volgende:
Bedoelde ook Bang, maar ik zeg altijd BENG![]()
[ afbeelding ]
quote:
En of ik schoon ben! Ben net thuis van Aqua PowerWalk.. oeh, hoe klinkt dat!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vikingsmeisje.... hoe later de avond hoe schoner het volk
lekker liggen weken dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En of ik schoon ben! Ben net thuis van Aqua PowerWalk.. oeh, hoe klinkt dat!
Als een water kracht wandelingquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En of ik schoon ben! Ben net thuis van Aqua PowerWalk.. oeh, hoe klinkt dat!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja, joggen met de waterkracht tegen je.. Althans.. Het had van mij nog wel wat fanatieker gemogen, maar ik ben dan ook waterpolo gewend
Ik heb woordje gelegd toch??quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]toch lekker fysiek bezig zijn
(heb je dan nu weer tijd om een woordje te leggen)
Huh, volgens mijn app zit ik al 2 uur te wachten tot je een woordje legtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb woordje gelegd toch??
Ik heb al even eentje gelegd!! Denk dat ik een connection error had.. :Squote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, volgens mijn app zit ik al 2 uur te wachten tot je een woordje legt
hadden gewoon captains diner. Normaal doe ik daar dat spul bij, vandaar de verwarringquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
Hè kokje.... je had al die 70 kg (durf het woord niet meer te noemen) in de vriezer gegooid, dus moest je voor vanavond iets anders doen. Wat heb je ze in de korte tijd voorgezet of is dat vakgeheim?
Wat wil een captains diner zeggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
hadden gewoon captains diner. Normaal doe ik daar dat spul bij, vandaar de verwarring
bruine bonen en capucijners met veel garniturenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat wil een captains diner zeggen
capucijnersquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
bruine bonen en capucijners met veel garnituren
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf allemaal
![]()
ik geef een feestje![]()
Nu dus, hier dus, maar ik kan maar even blijven, er zit hier nog visite
![]()
de bar is geopend; wel zelfbediening
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf allemaal
![]()
ik geef een feestje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Fan herte lokwinske!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf allemaal
![]()
ik geef een feestje![]()
![]()
[ afbeelding ]
kanniequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
FEESTJE
![]()
![]()
Want Ceetje die is jarig en dat vieren wij![]()
![]()
Visite gewoon de deur uittrappen
Kom je weer eens een ander keertje wat langer langs ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kannieis leuk volk
![]()
maar ben effe aan het spijbelen in de keuken
maar geen addictquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kannieis leuk volk
![]()
maar ben effe aan het spijbelen in de keuken
volgende week heb ik vakantie, ik beloof dat ik dan weer wat vaker zal komen. Maar de kop moest even leeg en ik had gewoon even rust nodig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom je weer eens een ander keertje wat langer langs ?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgende week heb ik vakantie, ik beloof dat ik dan weer wat vaker zal komen. Maar de kop moest even leeg en ik had gewoon even rust nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |