Ben ik ook mee bezigquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgen is een nieuwe dag, vandaag kan je nog 30 minuten helemaal los gaan!
O, ze wilde liever op de bank meekijken dan hard aan het werk?? Ze had nog veel van Geer kunnen lerenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]was een heel stuk beter te pruimen dan die doos die in mei hier kwam. Die liep alleen maar commentaar te geven dat ze niet kon werken met dat stomme Secret Story gedoe
![]()
En dan Muisie?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben ik ook mee bezig![]()
Misschien moet je toch ook maar eens onder de steen vandaan komen en je aansluiten bij de 'massa'
Op zich niets, als je het maar niet in je design-badkamer-fonteintje hoeft te doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar ben je mooi klaar mee!
Maar wat is er mis met gewoon afwassen??
Dat is inderdaad niet een handige plekquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op zich niets, als je het maar niet in je design-badkamer-fonteintje hoeft te doen
Gaan twitteren en word feud spelen en google+ enquote:
Nog 30 minuten om me postcount omhoog tekrijgen voor de dagelijkse tellingquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgen is een nieuwe dag, vandaag kan je nog 30 minuten helemaal los gaan!
Brrrrr, nee dat is niks voor mijquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaan twitteren en word feud spelen en google+ en![]()
Zie je de foto's van mijn duivelse eitjes en de link naar het recept
Gebruik voor het eerst sinds tijden weer de spytool en zie nu pas [RTL 5 Topchef] #72: Jeej... puree!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nog 30 minuten om me postcount omhoog tekrijgen voor de dagelijkse telling
De duivelse eitjesquote:
Vandaag sta ik hoog denk ik. Zit als ik het goed heb over 200 posts vandaagquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gebruik voor het eerst sinds tijden weer de spytool en zie nu pas [RTL 5 Topchef] #72: Jeej... puree!![]()
![]()
Ik geloof dat ik niet meer in de dag top 100 van FOK! voorkom
Pfff, lang geleden dat ik dat gehaald hebquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:37 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vandaag sta ik hoog denk ik. Zit als ik het goed heb over 200 posts vandaag
Dat haal ik alleen als ik een nachtje door haal met Muisie als er tornado's zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pfff, lang geleden dat ik dat gehaald heb
Je weet waar je ze kunt vinden Dagcijfers #221quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:37 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vandaag sta ik hoog denk ik. Zit als ik het goed heb over 200 posts vandaag
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pics op twitter, recept gedeeld via google+ en je mist nietsquote:
Was ik niet alleen in hè, Kahaarin hielp deftig meequote:Op maandag 17 oktober 2011 23:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat haal ik alleen als ik een nachtje door haal met Muisie als er tornado's zijn.
Dat weet ik jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet waar je ze kunt vinden Dagcijfers #221
Zie alleen die kwarktaartquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pics op twitter, recept gedeeld via google+ en je mist niets
Heb een paar weekjes terug de archieven even teruggelezen. Hele discussie of SST nu een apart topic hier in RLS moest worden, maar om daar nu een apart forum van te makenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat ging snel toen!! Wanneer hebben we weer eentje??
Zit nu een weekje ziektewet. Normaal haal ik de 70 nog geeneensquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Komt omdat je geen 4square vriendje van mij bent en niet in mijn circles voorkomt.quote:
Op tv was het een flop. Op FOk! Nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb een paar weekjes terug de archieven even teruggelezen. Hele discussie of SST nu een apart topic hier in RLS moest worden, maar om daar nu een apart forum van te maken![]()
SST was een flop, maar wat posts betreft (qua populariteit en invloed op de media) denk ik wél aardig in de buurt komend van BB1
Zou kunnenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt omdat je geen 4square vriendje van mij bent en niet in mijn circles voorkomt.
De kwarktaart, die is al maanden oud man !?
Precies! Omdat het hier toch een succes was, vergeet ik gewoon dat de kijkcijfers zo enorm tegenvielenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Op tv was het een flop. Op FOk! Niet
Idd. Hier vlogen de topics om je oren zo snel gingen de cossenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Precies! Omdat het hier toch een succes was, vergeet ik gewoon dat de kijkcijfers zo enorm tegenvielen
Eh, eigenlijk ik ook, heeft muisie ook de kwarktaart getweetquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou kunnenIk werk niet met twitter he. Ik vind het al knap dat ik je gevonden heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |